Tyrion The Tyrmääjä(Ultimate?)
Tyrion The Tyrmääjä(Ultimate?)
Pääsisköhän Tyrion kolmen kovimman lähimätkijän kastiin?
-
Vieras
Vaikea sanoa, sillä kyseessähän on spessu. joten jos otetaan mukaan KAIKKI fb:stä löytyvät mättöyksiköt, tuskin. ainakin vampyyrit ja kaamos champut (Spessut myös) mielestäni hakkaisi tyrionin mennen tullen. ja kääpiötkin luultavasti. Tyrion ei mikään himomättääjä ole, joten tuskin.
Käyttäjämoderointia poistettu. /jullevi
Käyttäjämoderointia poistettu. /jullevi
- puolisukeltaja
Voisi päästäkin, sillä vaikka voimaa ei välttämättä löydykään, niin kyllä se suojaus on sitä luokkaa ettei tyrionia ihan heti tapeta. Käpsilläkään ei mättöä löydy spessuista, kaikilla vaivainen s4, vaikka kestäviähän nekin ovat.Melek_Horryna kirjoitti:Vaikea sanoa, sillä kyseessähän on spessu. joten jos otetaan mukaan KAIKKI fb:stä löytyvät mättöyksiköt, tuskin. Tyrion ei mikään himomättääjä ole, joten tuskin.
No kyllä se tyrionin wardi on aika kova pala niille vamppyyreille ja kaaoksen champille. Kyllä Tyrion hakkaisi kaaoksen tai vamppien tyyppejä ihan hurmoksessa, mutta niistä spessuista en sitten tiedä. Käpsilläkään ei mättöä löydy spessuista, kaikilla vaivainen s4, vaikka kestäviähän nekin ovat.Melek_Horryna kirjoitti:ainakin vampyyrit ja kaamos champut (Spessut myös) mielestäni hakkaisi tyrionin mennen tullen. ja kääpiötkin luultavasti.
-
bluebluesky
Pitäkää turnajaiset. Tyrion ehkä voittaa, ehkä ei. Sillä ei kuitenkaan ole yhdenkään turnauksen kannalta mitään merkitystä. Tyrionin ainoa suuri heikkous löytyy nimenomaan turnausmpäristöstä... Korjaan, ei löydy; Tyrionia ei rahdata sinne. Miksi? Koska voi saada varman massacren vaikkapa sillä yhdellä goblin-rykmentillä jossa on 3 rankkia ja lippu?
-
Sword of teclis
...
No kyllähän se noppatuurista riippuu mutta kyllä tyrion on voittanut useanpia spessu charrujakin kun olemme kaverin kanssa kokeilleet. Esim alrik meni aika helposti tyrionilla ja muistaakseni taisi tyrion kerran voittaa archaoninkin(tosin näitä pelejä oli useampikin). Sillä se tyrionin 2 ward save lopussa on niin ärsyttävä kuin vai voi olla. Muita voittoja muistaakseni oli Grog gar(tai jotain sinne päin lizrdmeneillä kuitenkin) ja grimgor örkeiltä. Kuinka niin tyrion ei lyö kovaa?
Kyllä se mielestäni aika lujaa lyö jos s7 ja jos torjuu vastustajan attacki niin saa 5 attackkia... Mutta parasta tyrionilla on kestävyys
Kyllä se mielestäni aika lujaa lyö jos s7 ja jos torjuu vastustajan attacki niin saa 5 attackkia... Mutta parasta tyrionilla on kestävyys
Ruutanalaiset on hulluja!
-
Viljanderi
Vampyyreille saa kuulkaa niin kovan Mättö-Anti-Spessu-Characterin et ei mitään järkeä.Ottaa vaan Blood Dragon Vampire lordin joka ratsastaa Zombie Dragonilla ja sillä on Cursed book ja Master strike ja Heart piercing ja Great weapon.Vastustajat osuvat 6 silla<---- keskimäärin yksi osuma tyrionilta.Sit kun vampyyri iskee niin 5 str 7 iskua +killing blow (hevoseen ei tehoa mutta tyrioniin kyllä) ja vielä rerollien kanssa niin pitäisi ainakin 4 tai 5 iskua osua joista 1 tai 2 pyörähtää 6:siks.Ei se 4 wardi aina pelasta.JA sit siihen yhistettynä Dragonin isku joilla pitäis hevonen nopeasti syödä.Ja sit vaan tulee auto break tyrionille ja se on heippa tyrion.
Ja tämä vie jotain lähelle 600-700 pts.Mutta JOs otettais pelkkä spessu v.s. spessu niin uskon että Archaon voittais (tyrioninkin).10 str 5 iskua jotka woundaa +2 ja ei anna armor savea niin ei se tyrionkaan onnistu niissä kaikissa +4/+2 wardeissa.
Ja tämä vie jotain lähelle 600-700 pts.Mutta JOs otettais pelkkä spessu v.s. spessu niin uskon että Archaon voittais (tyrioninkin).10 str 5 iskua jotka woundaa +2 ja ei anna armor savea niin ei se tyrionkaan onnistu niissä kaikissa +4/+2 wardeissa.
Jokatapauksessa, eihän se yksi yliajo taida riittää (heart of avelorn)Isabella kirjoitti:Ottaa vaan Blood Dragon Vampire lordin joka ratsastaa Zombie Dragonilla ja sillä on Cursed book ja Master strike ja Heart piercing ja Great weapon.Vastustajat osuvat 6 silla<---- keskimäärin yksi osuma tyrionilta.
Vai eikös se toimi jos kuolee pursuittiin?
EDIT: Kappas, erehdyksissäni en ole koskaan lukenut moista zombadragonin -1 to hit sääntöä...
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 26.12.2004 14:49. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ihan kuutosilla. Yksi yliajo riittää.Deetwo kirjoitti:Siis että mitä?Isabella kirjoitti:Ottaa vaan Blood Dragon Vampire lordin joka ratsastaa Zombie Dragonilla ja sillä on Cursed book ja Master strike ja Heart piercing ja Great weapon.Vastustajat osuvat 6 silla<---- keskimäärin yksi osuma tyrionilta.
Tyrion osuu varmaankin ihan vitosilla
Jokatapauksessa, eihän se yksi yliajo taida riittää (heart of avelorn)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ette taida olla Gotrekista ja Felixistä kuulleet? Ovat myös eräänlainen spessu... vaikka ovatkin Rare-valinta...
Ja Empiren Grandmaster jolla on Sword Of Fate tähdättynä Tyrioniin tekisi Gutaa (D3 woundia, woundaa kakkosella valittuun monsuun tai charaan... auts!). Niin ja tietenkin sillä olisi mukanaan ratsuväkirynnäkkö Inner Circlattuna... Can I hear the Bells of Death Ringing for Tyrion?
Ja Empiren Grandmaster jolla on Sword Of Fate tähdättynä Tyrioniin tekisi Gutaa (D3 woundia, woundaa kakkosella valittuun monsuun tai charaan... auts!). Niin ja tietenkin sillä olisi mukanaan ratsuväkirynnäkkö Inner Circlattuna... Can I hear the Bells of Death Ringing for Tyrion?
blaa blaa aargh
-
Sword of teclis
Vaan onneksi ward save antaa jonkinlaista puolustusta ja en usko että grandmaster nyt muutenkaan tyrionia hakkaa...Cutter kirjoitti:Ette taida olla Gotrekista ja Felixistä kuulleet? Ovat myös eräänlainen spessu... vaikka ovatkin Rare-valinta...
Ruutanalaiset on hulluja!
Niin no...kyllähän se Tyrion ihan kova on mutta jos sitä vastaan tulee joku ***tti joka caussaa teroa tai fearia, joille Tyrska ole tietääkseni immuuni, ni auts, Tyrion vyöryy hädissään pois kentältä...Olen kyllä sitä mieltä, että ainut järkevä special charru on green knight. Pistehintaansa nähden se on erittäin kovis....Eli se on PARSA....
"Nigitta kobushi wo kakusu na yo ! "
Uhoamiseksihan tämä menee.
Archaon popsisi haltia-pojun kyllä aamupalaksi. Perustelut löytyvät aikaisemmin esitetystä viestistä. Ei se Tyrion ole ainoa, joka omistaa Wardin.
Samoin veikkaisin Kaaoksen tavallisen lordinkin pätkivän hänet lähitaistelussa, jos käytössä olisi saman verran pisteitä. (Myönnän, en tiedä monta pistettä Tyrion vaatii. Todennäköisesti paljon.) Khornen lordit ovat aika kiukkuisia, samoin Tzeenchin, jos pisteitä haluaisi tuhlata maagiseen potentiaaliin. Sieltä tulisi joko Wardia tai Re-rolleja kovin todennäköisesti. Re-rollit ovat aika kova sana lähitaistelussa.
Samoin Hautakuninkaiden herra Isoherra - Settra - olisi aika potentiaalinen voittaja. Hän on kova jätkä lyömään, omistaa toki Wardin itsekin, tulee vaunuilla päälle ja paranee omista loitsuistaan jos ei kuole kierroksessa. Sekä aiheuttaa pelkoa ja terroria. Jos on suht-tavallinen kierros wardatuille ihmemiehille (eli kukaan ei tee mitään), se on auto-break ylivoiman ja kauhun ansiosta.
Archaon popsisi haltia-pojun kyllä aamupalaksi. Perustelut löytyvät aikaisemmin esitetystä viestistä. Ei se Tyrion ole ainoa, joka omistaa Wardin.
Samoin veikkaisin Kaaoksen tavallisen lordinkin pätkivän hänet lähitaistelussa, jos käytössä olisi saman verran pisteitä. (Myönnän, en tiedä monta pistettä Tyrion vaatii. Todennäköisesti paljon.) Khornen lordit ovat aika kiukkuisia, samoin Tzeenchin, jos pisteitä haluaisi tuhlata maagiseen potentiaaliin. Sieltä tulisi joko Wardia tai Re-rolleja kovin todennäköisesti. Re-rollit ovat aika kova sana lähitaistelussa.
Samoin Hautakuninkaiden herra Isoherra - Settra - olisi aika potentiaalinen voittaja. Hän on kova jätkä lyömään, omistaa toki Wardin itsekin, tulee vaunuilla päälle ja paranee omista loitsuistaan jos ei kuole kierroksessa. Sekä aiheuttaa pelkoa ja terroria. Jos on suht-tavallinen kierros wardatuille ihmemiehille (eli kukaan ei tee mitään), se on auto-break ylivoiman ja kauhun ansiosta.
Joo, no tämä on aika turhaa. Kokeilkaa poydällä/ laskekaa todennäköisyyksiä.
Mutta khornen lord ottaa turpaan kyllä ihan 6-0 vaikka olisi kuinka paljon pisteitä käytössä. Tzeenchikään ei ole tarpeeksi kova hommaan. Greater daemonien mahikset ovat siinä ja siinä.
Tyrionilla on kuitenkin kova ward, (+ muistaakseni pystyy palaamaan kuolleistakin kerran, en ole varma) 4+ ward, joka muuttuu 2+ heti kun on vain yksi wound jäljellä. Lyö strena 7.
Mutta, mutta... ei tämä keskustelu johda mihinkään.
Mutta khornen lord ottaa turpaan kyllä ihan 6-0 vaikka olisi kuinka paljon pisteitä käytössä. Tzeenchikään ei ole tarpeeksi kova hommaan. Greater daemonien mahikset ovat siinä ja siinä.
Tyrionilla on kuitenkin kova ward, (+ muistaakseni pystyy palaamaan kuolleistakin kerran, en ole varma) 4+ ward, joka muuttuu 2+ heti kun on vain yksi wound jäljellä. Lyö strena 7.
Mutta, mutta... ei tämä keskustelu johda mihinkään.
Old bloodillakin voisi vaikka haastaa, aseen kera joka ignoroi ward savet + muuta pientä kivaa...
Tulee tosin normiarmoriin vain -2, mutta kivempi sekin kuin 2+ wardi vikalle woundille 
Tosiaan tämä keskustelu ei kyllä johda mihinkään.
Mutta onneksi...
a) peliporukassani ei ole helffejä
b) eikä special charactereita
c) ja vaikka olisikin, clipping ja ylijuoksu, *heihei tyrion*
Tosiaan tämä keskustelu ei kyllä johda mihinkään.
Mutta onneksi...
a) peliporukassani ei ole helffejä
b) eikä special charactereita
c) ja vaikka olisikin, clipping ja ylijuoksu, *heihei tyrion*
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
- Henri Ketonen
Tyrionilta hakataan alta se naurettava polle niin se on häviämässä kolmella. Ei se millekään pärjää. Khornelordille saa helpost Armour of Damnationin, Heposen (2+save) ja nelosen Wardin, suurmelalla hakataan helposti Malhandirin kolme woundia pois. Sitten Kaaoslordilla on jo puolellaan kolme woundia ja outnumber...
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ke 29.12.2004 17:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
- puolisukeltaja