mistäsaa 93rd valhallan imperial guardeja ostettua (netistä)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ville.Vehmasaho

mistäsaa 93rd valhallan imperial guardeja ostettua (netistä)

Viesti Kirjoittaja Ville.Vehmasaho »

Eli kysymys onki otsikossa!!
...
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk

Kysymys on tapana toistaa myös itse viestissä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jos otetaan huomioon, että ainakaan uk:n online storesta saa vain lascannon, special weapon ja captain blisuja, saattaa armeijan kasaaminen näistä olla hankalaa. Itsekin olen joskus jotain Valhallan räpellystä (IMO hienoin IG-jaosto) harkinnut mutta homma kaatui siihen, että figuja ei saa mistään. Yritä metsästää fantsujen hyllyistä tai OMV-palstalta.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Ebay:stä tai ulkomaisten figufoorumien osta/myy/vaihda-palstoilta voi onnistaa.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Sviox

Viesti Kirjoittaja Sviox »

Kappalainen kirjoitti:Jos otetaan huomioon, että ainakaan uk:n online storesta saa vain lascannon, special weapon ja captain blisuja, saattaa armeijan kasaaminen näistä olla hankalaa. Itsekin olen joskus jotain Valhallan räpellystä (IMO hienoin IG-jaosto) harkinnut mutta homma kaatui siihen, että figuja ei saa mistään. Yritä metsästää fantsujen hyllyistä tai OMV-palstalta.
Jepu, itelläki on command squad ja yks normaali ryhmä. Onhan nuo hienoja, marineita vaan satun keräämään.. valhallaa on mukava maalata ja tulee näyttävää jälkeä, kun vaan jaksais maalata nuo loputkin - myynnissä ovat jos hinnasta sovitaan.
Ville.Vehmasaho

paljonko myisit tollasen tyhen squadin
...
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Omani olen ostanut ihan puolenkuun peleistä. Hyvin on valikoimaa riittänyt (mitä nyt perusmosureita joutunut tilailemaan).
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Ville.Vehmasaho

aijaa kun minä asun puokista kadun toisella puolella
...
Ville.Vehmasaho

siis toinen kysymys miten maalaisitte niitten ns. hameen siis ihan codexsin mukaan
...
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Minä maalasin käyttäen valkoista ja sinistä. Sininen on jäänsinistä, korostettu valkoisella ja tummennettu aina jollain tummemmalla. Valkoista varjostettu tarvittaessa harmaalla/sinisellä/mix. Aseen tukit koittanut saada puun ulkonäköä muistuttamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”