grishnakh ja patsas lotr
grishnakh ja patsas lotr
big or small,we loot it all.hmph..
Sirotteet yms. muut härpäkkeet pysyvät alustoissa, eivätkä tod. kuulu figuihin. Jyrkkä mielipide, jonka reunasa pysyn kiinni kynsin ja hampain. Grishnakin värit oli melko sekaset ja ööh. sotkuiset. Värit eivät ihan 100% olleet paikoillaan, joten siinäkin on hieman hiomista.
Patsas oli parempi. Tosin hieman tylsä, sillä pelkkä harmaa drybrush ei kovin kummosta värivaihtelua tuo. Ehkäpä veden ja kukka-istutusten kanssa näyttää paremmalta, nyt hieman tylsähkö. Itse tekisin just ton veden ja jotain värikästä, kuten kukkia ja/tai lintuja siihen mukaan, sekä patsaaseen jotain kulumista/hapettumista esim. Allan C:tä käyttäen.
Patsas oli parempi. Tosin hieman tylsä, sillä pelkkä harmaa drybrush ei kovin kummosta värivaihtelua tuo. Ehkäpä veden ja kukka-istutusten kanssa näyttää paremmalta, nyt hieman tylsähkö. Itse tekisin just ton veden ja jotain värikästä, kuten kukkia ja/tai lintuja siihen mukaan, sekä patsaaseen jotain kulumista/hapettumista esim. Allan C:tä käyttäen.
Sirotteilla tarkotin pumpulia Grishnakin pinnassa. Pumpuli on joko alustassa tai ei figussa ollenkaan, se on minun mielipiteeni.gawd kirjoitti:allan c? sirotteet?......kaipaan vähän selvitystä
tässä Allan Carrascon Nurgle trollin maalaus-step-by-stepiin. Katso viikatteen terää, sitä tarkoitin ruosteella.