"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kunnon kuvia muutamasta Teräs Kotkasta

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Kunnon kuvia muutamasta Teräs Kotkasta

Viesti Kirjoittaja migsula »

Kuva

Kuva

ja mun uusi personal pic, joka on liian iso sotuun NYYH

Kuva

Steel Eagles Joukot kasvaa kiireiseen elämään nähden kiitettävällä tahdilla, mutta kuten aiemmin sanoin, säästelen niitä turnajaisiin, että on sitten ihmisille siellä jotain uuttaa ja jännää näytettävää näin nettiaikakaudellakin.

Mitä nyt meni yks dreadnoughti TÄYSIN pilalle GWn lakan takia...
☠️
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Oikein siistiä ja mahtavaa jälkeä, mitä tässä nyt oikein muuta voisi sanoakkaan. Ainut asia mikä jäi häiritsemään, oli ton vasarajäbän shoulderpadin "lika". Ejkäpä liian ihon väristä, pomppaa ainakin noissa kuvissa silmiin, kun ympärillä vain valkoista ja metallia. Metalleista puheenollen, ovat todella näyttäviä, milläs reseptillä niitä maalailit, jos saan kysyä?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Miten teit tuon kaiken? :D
Eniten miuta kiinnostaa nuo niitit ja tuo pieni kilpi shoulder padissa.

Onhan nuo tosi siistejä figuja, kuten sopii odottaakin. Montas on valmiina?
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

tosi hienoja :D väriteema on ihan kiva ja konffaua jälki hyvä.
Hemuli

Viesti Kirjoittaja Hemuli »

Hienoja, väriteema on minustakin toimiva...
east

Viesti Kirjoittaja east »

Ah, migsula rokkaa ;)
Nuo osaavat olla ihailtavan hienoja ja täydellisiä jne.
Ei noista voi sanoa mitään >>pahaa>> :)
Kiitos, tästä..!
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kylläkyllä. - (c) ltn Haake

Käsittämättömän hienoja. Siis oikeesti. Etenkin tuo likainen mutta silti niin kovin siisti lookki iskee kuin tuhat volttia.

Nuo näyttävät aidoilta. Ei aidoilta niinkun ne tässä maailmassa olisi, vain aidoilta kuin ne pelissä on aitoja. Silleen. Ööh.. Niijust.

Tosiaan, sotun galleriaan saa sitten ihan simppelisti noita kuvia että sinne vaan, niin ei kuvat huku foorumin sivulle 42 mistä niitä ei koskaan löydetä..

Edit: heräsi tuossa kuvia katsellessa kysymys... oletko pshopannut nuo taustat vai miten olet moiset saanut? harmaa tausta pimeessä huoneessa ja vain figu valaistu vai miten?
migsula

Kiitoksia kaikille. Olipa positiivinen yllätys, että kaikin puolin tykättiin...tyyli kun on aika GW linjasta kuitenkin poikkeava.

Weekender - Mä käyn tseduu ton galleria homman, voiks sinne nykyisin ite uploadaa?? Kuvat on otettu ihan oikeassa valokuvaus studiossa, koulun studio valokuvaus kurssin kanssa. Ikäväkyllä joutuin kuvaamaan filmille ja ekaa kertaa muutenkin liikenteessä, joten ihan parasta jälkeä ei vielä tullut. Ens kerralla otan digillä, läppäri mukaan, ja näkee heti mitä tekee väärin/oikein. Kuvat on otettu valopäydällä, ilman tausta valoa, box lightilla kohdetta vasemmalta, ihan kameran vierestä, ja oikealla puolella styroksi pehmentämässä ja valaisemassa, kuitenkin niin että saa vähän varjoa/fiilistä.
"Etenkin tuo likainen mutta silti niin kovin siisti lookki " tämä juuri on ollut tarkoitus! Toisaalta marineiden ylväs ja puhdas teema, mutta kuitenkin sotimassa olevia, mahdollisimman realistisesti "kärsineitä" sankareita, eikä mitään paraati hemmoja.

Maelis- leikkailin niitit pienistä gs palloista mitä pyörittelin, tein myös ohutta gs tankoa josta saa tosi hyvää, ja helposti käsiteltävää rivet materiaalia. Kilpi on hyvin ohueksi hiottu Bretonnian muovikilpi, mutta niitäli on helppo valmistaa muvoi/gs levystä leikkaamalla. Valmiina on 10 tyyppiä, ja viisi ihan maalauksen viimeistelyä vaille valmiita. Lisäks kaks dreadiä, toinen konvertoitu kävelemään!...tai ainakin yritetty...

hyytelöperuna- oon samaa mieltä, sen piti olla ruostetta, mutta ei se oikeen toimi. Oon kehittyny tässä näiden tekniikassa aika paljon näistä figuista. Maalaan ekaa kertaa valkoiselle pohjamaalille, mikä on ihan erilaji.

Metallit on maalattu boltgunista mithriliin, sitten erilaisilla hyvin vetelillä inkki seoksilla sheidattu (sinistä ja mustaa ja sitten ihan ohuita vihreitä/ruskeita), aj sitten uudestaan hihlighttia. Oon yrittäny maalata ne kohdat mihin valo osuu tappiin (mithril) ja sitten siitä varjostaa niin, että se tukee figun muotoa, ei jotain NMMSJAKKETR oppoikirjaa :)

Oikeestaan nää figut pitää nähdä luonnossa, kaartilaisten/siskojen/=I= figujen rinnalla. Sillon ne on parhaimmillaan ja extra koko mitä oon niihin vääntäny tulee kunnolla esiin. Lisäksi kontrasti hohtavien supersotilaiden, ja likaisten, tummien, mutta päättäväisten kaartilaisten välillä on nannaa.[/quote]
☠️
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

migsula kirjoitti:Weekender - Mä käyn tseduu ton galleria homman, voiks sinne nykyisin ite uploadaa??
KYLLÄ. Kiitos näiden viimesen viiden vai kuuden päivän mitä sitä oon melkeen putkee skribaillut... ;)
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

En keksi nyt muuta sanomistako VAU!!
Only Dead WarriorWill Live
migsula

Ok, tattis vaan hyvästä ideasta Weekender. Mä latasi sinne nyt kasan kuvia, !myös kolmesta eri marinesta kun mintä tässä threadissä näkyy!. Eli käykää siellä kattoo ja äänestää ketä kiinnostaa.
☠️
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

migsula kirjoitti:Kuvat on otettu ihan oikeassa valokuvaus studiossa, koulun studio valokuvaus kurssin kanssa.
Täysin OT:

Kannaksen lukion tiloissa?
Viimeksi muokannut Oikolukuhirvi, Pe 04.02.2005 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
migsula

...itseasiassa kyllä, nyt kun osa muotsikan tiloista on remontissa :) Mä tosin vaikutan Svinhulla, missä 3-ulotteisten asioiden muotoilijat karkeasti ottaen asuu, en kannaksen puolella missä asuu graafikot, valokuvaajat jne., mutta on meillä siellä joskus jotain.
☠️
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Täytyy myöntää että kun ensimmäisen kerran noita tänne lähetit, olin hieman epäileväinen
valkoisen & metallivärin toimivuudesta yhdessä (kontrastin puute etc.) mutta tuo tactical marine on ihan hieno,
kessu ei tosin vieläkään iske. Jotenkin vaan värittömiä nuo ovat.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Pergule soikoon !!! Mitäs muuta tässä voi sanoa kun että.....TOTA ON PAKKO MATKIA !!! Muahahahahahahahahah Elä luulekkaan että ryhtyisin pelaamaan normaaleilla mariineilla enää kun on olemassa mahdollisuus joutua pelaamaan tollasia vastaan, ehei käy!! Maalaamisjälki sulla on "hieman" parempi kuin minulla mutta en anna sinulle sitä etua että sinulla olisi moraalinen etu...Mutta kyllä on komian näkösii, metallit ja yleinen maalijälki on niin smoothii niin smoothii. Mutta elä huoli kyllä mä sut joskus saan taidoissa kiinni......varmasti..........ei saa nauraa........oikeesti....
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sullahan on sama ongelma kun mulla. Boltterin tuki grippi on samanvärinen kun hanska, eli ei erotu kunnolla. Olenkin vaivannut päätäni asian kanssa jo pari päivää ton Angel Guardin kanssa. :P

Kivan näköisiä, toi valkoinen on tosi freeshin näköinen... Me tykkää :D

Moi
Hope is a serum that never heals
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

[OT jatkuu] Mitä mitä, vai että migsu on meillä muotsikassa? Itse lojun tässä teknisenä visualistina [/ot]

Figuista:

Muuten ovat todella nättiä tasoa jopa sinun mittapuullasi mitattuna. Ainoana miinuksena voisi pitää metalleja, jotka ovat varsin flatteja. Armeijamittakaavassa on kuitenkin yksinkertainen kaunista. Battledamage on kivaa, joskin alemman figun aseessa ja polvessa olevat "tekstit" sekottuvat niihin. Kyllä on taas komea armeija tulossa.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
migsula

Metallit on nyt sitä tasoa mitä niistä saan. lakkauksen jälkeen. Sille ei voi vaan mitään, lakkaus vie huippu kiillon, ja osan kontrastista. Haluan sen myös olevan pääosin puhdasta terästä, kaiken laista muuta metalli efektiä on kokeiltu muissa projekteissa, ja lisää jatkossa.
☠️
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

migsula kirjoitti: Oikeestaan nää figut pitää nähdä luonnossa, kaartilaisten/siskojen/=I= figujen rinnalla. Sillon ne on parhaimmillaan ja extra koko mitä oon niihin vääntäny tulee kunnolla esiin.
Ei tämmöisestä kuvasta olis toiveita?

Hienoja ovat, muuta ei voi sanoa. Perfektionismin nimissä on kuitenkin sanottava, että sääret ovat lyhyet. Ei pistä pahasti silmään, mutta jos hakemalla hakee, niin tätä mieltä voisi olla.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
migsula

tube kirjoitti:Ei tämmöisestä kuvasta olis toiveita?

Hienoja ovat, muuta ei voi sanoa. Perfektionismin nimissä on kuitenkin sanottava, että sääret ovat lyhyet. Ei pistä pahasti silmään, mutta jos hakemalla hakee, niin tätä mieltä voisi olla.

/tube
No mä otan muutaman mukaan ens kerran ku nähään ni näät livenä. En oikeestaan hiffaa miks en sitä keskiviikkona älynny. Mä aion kyllä joskus raahauttaa kaikki =I=+IG figut ja uudet marinet kunnon kuvaus sessiolle...mutta millon, se onki sitten eri juttu ;)

Kiitos, Perfektionismin nimissä on näissä muutakin häikkää. Tää koko kasvatus prosessi kokee evoluutiota kokemuksen mukaan. Uusimassa viiden satsissa on jo pari aika hyvää. Tosin niidenkin sääret on ehkä reisiin verrattuna aavistuksen tyngät. Kuten niin usein käy, just ku on päässy vauhtiin, tarttis oikeestaan aloittaa ihan alusta.

Seuraavaksi aion kuitenkin aloittaa vielä hiukan kunnianhimoisemman projektin, eli squadillisen scoutteja (en jaksa koskea powerarmouriin vähään aikaan) . Niille ois tarkoitus scratchbuildausta ja sculptaamista yhdistelemällä rakentaa ihan uusi abdomen/torso pala (josta yks frendi saa luvan tehdä mulle muotin) , sitten jalat/kädet pidennetään+sculptataan Cadian raajojen pohjalta. Kaikenlaisia siistejä "kommando"asentoja.

Sitten fiksataan niistä Terminaattoreista ne onglemat mistä puhuttiin. Miten se tapahtuu, siitä en vielä tiedä mitään.
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”