Kiitoksia kaikille. Olipa positiivinen yllätys, että kaikin puolin tykättiin...tyyli kun on aika GW linjasta kuitenkin poikkeava.
Weekender - Mä käyn tseduu ton galleria homman, voiks sinne nykyisin ite uploadaa?? Kuvat on otettu ihan oikeassa valokuvaus studiossa, koulun studio valokuvaus kurssin kanssa. Ikäväkyllä joutuin kuvaamaan filmille ja ekaa kertaa muutenkin liikenteessä, joten ihan parasta jälkeä ei vielä tullut. Ens kerralla otan digillä, läppäri mukaan, ja näkee heti mitä tekee väärin/oikein. Kuvat on otettu valopäydällä, ilman tausta valoa, box lightilla kohdetta vasemmalta, ihan kameran vierestä, ja oikealla puolella styroksi pehmentämässä ja valaisemassa, kuitenkin niin että saa vähän varjoa/fiilistä.
"Etenkin tuo likainen mutta silti niin kovin siisti lookki " tämä juuri on ollut tarkoitus! Toisaalta marineiden ylväs ja puhdas teema, mutta kuitenkin sotimassa olevia, mahdollisimman realistisesti "kärsineitä" sankareita, eikä mitään paraati hemmoja.
Maelis- leikkailin niitit pienistä gs palloista mitä pyörittelin, tein myös ohutta gs tankoa josta saa tosi hyvää, ja helposti käsiteltävää rivet materiaalia. Kilpi on hyvin ohueksi hiottu Bretonnian muovikilpi, mutta niitäli on helppo valmistaa muvoi/gs levystä leikkaamalla. Valmiina on 10 tyyppiä, ja viisi ihan maalauksen viimeistelyä vaille valmiita. Lisäks kaks dreadiä, toinen konvertoitu kävelemään!...tai ainakin yritetty...
hyytelöperuna- oon samaa mieltä, sen piti olla ruostetta, mutta ei se oikeen toimi. Oon kehittyny tässä näiden tekniikassa aika paljon näistä figuista. Maalaan ekaa kertaa valkoiselle pohjamaalille, mikä on ihan erilaji.
Metallit on maalattu boltgunista mithriliin, sitten erilaisilla hyvin vetelillä inkki seoksilla sheidattu (sinistä ja mustaa ja sitten ihan ohuita vihreitä/ruskeita), aj sitten uudestaan hihlighttia. Oon yrittäny maalata ne kohdat mihin valo osuu tappiin (mithril) ja sitten siitä varjostaa niin, että se tukee figun muotoa, ei jotain NMMSJAKKETR oppoikirjaa
Oikeestaan nää figut pitää nähdä luonnossa, kaartilaisten/siskojen/=I= figujen rinnalla. Sillon ne on parhaimmillaan ja extra koko mitä oon niihin vääntäny tulee kunnolla esiin. Lisäksi kontrasti hohtavien supersotilaiden, ja likaisten, tummien, mutta päättäväisten kaartilaisten välillä on nannaa.[/quote]