Tarinakisan tarinat
Tarinakisan tarinat
Ei millään pahalla, Mutta minkä ihmeen takia teidän kirottujen pitää postata kisatarinanne tänne? Eikö sen voisi oikeasti lopettaa, kun kaikki tarinat ovat muutenkin netissä, ja jos kommentteja haluaa, niin voisi vaikka tulla kynä-ääliöiden irckannulle niitä etsimään. Tällä on tietenkin tekemistä senkin kanssa, että uusi tarinani hukkuu näiden kaikkien kisatarinoidena alle, mutta onhan se nyt ääliömäistä, jos kaikki tai edes puolet tarinakilpailun viidestäkymmenestä osanottajasta suoraan sanottuna spämmää täyteen tämän osaston.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Näin on. Näin tehtiin viime kisassa, ja tehdään hemmetti tälläkin kertaa, tykkäsi herra punaviini tai ei.Terminator kirjoitti:Ehkäpä he haluavat ulkopuolisten kommenttia ja mielipiteitä tarinoistaan?
- Blackguard
Rune kirjoitti: ja IRC ei toimi
Seliseli..
Edit: Ollaan kirottu jo moneen kertaan poissaoloasi..
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Juurikin näin. Ei kai tässä voi muuta kuin hyväksyä sen, että tarinakisa täyttää tämän foorumin hetken aikaa ja arkeen palataan jonkin ajan kuluttua. Sillä aikaa voi vaikka hioa omia tarinoita tai lukea kisajuttuja. Se kannattaa, taso oli kova. Ja kisaan osallistuneethan toki antavat palautetta muiden tarinoista. Se ei sitä paitsi onnistu millään muulla tavalla, ircissä ei saa mitään järjellistä ja jäsentynyttä aikaan kun on näinkin monta tarinaa arvioitavana. Eikä kaikki edes käytä ircciä.Rune kirjoitti:Näin on. Näin tehtiin viime kisassa, ja tehdään hemmetti tälläkin kertaa, tykkäsi herra punaviini tai ei.Terminator kirjoitti:Ehkäpä he haluavat ulkopuolisten kommenttia ja mielipiteitä tarinoistaan?Minä ainakin tahdon kuulla suoraa kommenttia, ja IRC ei toimi enkä kaikkien ihmisten näkökulmia tarinastani niin saa. Joten hopi hopi sinäkin Dalamar kirjoittamaan *****a useaan ketjuun. Post count se silläkin kasvaa.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Laittaa vaan sotuunkin, ainoastaan oikeat kynä-ääliöt löytävät sedän kotisivuille noita lukemaan. Satunnaiset surffailija-Simot eivät sinne osu kuin vahingossa, jos osaavat etsiä linkin tarinakisa-ketjusta.
Hmm, täytyisi nuo tulokset mätkäistä tiedotteeksikin jossakin välissä. Töitä, töitä, liikaa töitä.
Hmm, täytyisi nuo tulokset mätkäistä tiedotteeksikin jossakin välissä. Töitä, töitä, liikaa töitä.
- Blackguard
- Blackguard
Minusta tarinakisapätkien ja -kyhäelmien tänne postaileminen on itse asiassa todella hyvä asia. Kommenttia ja kritiikkiä on helpompi antaa, kaikki saavat sitä lähes varmasti, alueen aktiviteetti kasvaa jossain määrin ja kaikki saavat hyvillä mielin jauhaa lisää sontaa ja kasvattaa post countejaan.
Itse ainakin pyrin lukemaan suurimman osan tarinoista vasta nyt, koska en kisaan osallistunut, enkä näin ollen teksteihin aikaisemmin tutustunutkaan. Ja tykkäisin varmaan antaa palautettakin itse kullekin. Kritiikki on aina hyvä asia. Ilman sitä ei voi parantua kirjoittajana. Eikä mitään kuitenkaan tule sanottua ilman erikoisesti sitä varten tarkoitettua ketjua.
Joten tämä erikoinen novelliryöppy nyt suotakoon niille, jotka jaksoivat jotain vääntää kilpaan. Lähdenkin tästä sitten saunaan. Palaan sitten illalla tekstien pariin.
Niin, ja ne kummankin sarjan top 10:t olisi mukava katsastaa, mutta en jaksa itse selvitellä tuon Exel taulukon avulla. Joten jos Grond nyt vaivautuisi vielä jossain vaiheessa iltaa postailemaan varsinaisen järjestyksen.
Itse ainakin pyrin lukemaan suurimman osan tarinoista vasta nyt, koska en kisaan osallistunut, enkä näin ollen teksteihin aikaisemmin tutustunutkaan. Ja tykkäisin varmaan antaa palautettakin itse kullekin. Kritiikki on aina hyvä asia. Ilman sitä ei voi parantua kirjoittajana. Eikä mitään kuitenkaan tule sanottua ilman erikoisesti sitä varten tarkoitettua ketjua.
Joten tämä erikoinen novelliryöppy nyt suotakoon niille, jotka jaksoivat jotain vääntää kilpaan. Lähdenkin tästä sitten saunaan. Palaan sitten illalla tekstien pariin.
Niin, ja ne kummankin sarjan top 10:t olisi mukava katsastaa, mutta en jaksa itse selvitellä tuon Exel taulukon avulla. Joten jos Grond nyt vaivautuisi vielä jossain vaiheessa iltaa postailemaan varsinaisen järjestyksen.
Hmm, http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... Top10.htmlLorindel kirjoitti:Niin, ja ne kummankin sarjan top 10:t olisi mukava katsastaa, mutta en jaksa itse selvitellä tuon Exel taulukon avulla. Joten jos Grond nyt vaivautuisi vielä jossain vaiheessa iltaa postailemaan varsinaisen järjestyksen.
Kyllä tuohon linkkikin pitäisi siellä tulos/äänestys-sivulla olla.
Tänks. Itse vaan katsoin, että linkki tuolla tulos/äänestys-sivulla olisi ollut rikki.Grond kirjoitti:Hmm, http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... Top10.html
Kyllä tuohon linkkikin pitäisi siellä tulos/äänestys-sivulla olla.
Pääsin kymppiin! Pääsin kymppiin! Tavoitteena oli aluksi 5 joukkoon pääseminen, mutta kun aloin lukea tarinoita, niin tämäkin on kyllä ylisuoritus itseltäni. Tosin yhdellä lisä-äänellä olisin ollut 8. kahdella 7..
No, oikea tarina voitti, itsekin nauroin sille, vaikka en huumoritarinoista perustakkaan. Ehkä olisi pitänyt antaa sille piste.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha