Mariini veteraani sotataidon kisaan
Mariini veteraani sotataidon kisaan
Tällänen tuli maalattua. Sotataidon kisaan tää menee, vaikkei alunperin siihen ollut tarkoitus tätä laittaa. Tai saa nyt nähdä pääseekö mukaan kisaan, kun niin myöhään sain kuvat Juhalle sähköpostitettua.
Nmm paranee joka kerta kun maalaan, siihen olen tyytyväinen. Kokonaisuuteenkin olen ihan tyytyväinen vaikka paranettavaa onkin runsaasti. Kaikenlaista kommenttia saa laittaa.
Nmm paranee joka kerta kun maalaan, siihen olen tyytyväinen. Kokonaisuuteenkin olen ihan tyytyväinen vaikka paranettavaa onkin runsaasti. Kaikenlaista kommenttia saa laittaa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Hmmm...Mitäs tästä nyt voi sanoa? Kaunista.
Värit ovat mukavan hillittyjä ja punainenkaan ei hyppää silmille, vaikka siinä onkin valkoista rinnalla. Nmm:ästä sen verran, että sävy on todella bueno, mutta tuossa figussa näyttäisi olevan sekä sky earth tekniikkaa (putket rinnassa) ja "normaalia" tekniikkaa (kaikki muu). Tämä saa putket näyttämään hieman tyhmiltä.
Valkoinen lannevaatte näyttää jotenkin hassulta. Tosin tuossa lannevaatteessa on muutenkin huono skulpti, että ei siitä sen enempää.
Hienon kessun olet saanut aikaan. Onnea.
Värit ovat mukavan hillittyjä ja punainenkaan ei hyppää silmille, vaikka siinä onkin valkoista rinnalla. Nmm:ästä sen verran, että sävy on todella bueno, mutta tuossa figussa näyttäisi olevan sekä sky earth tekniikkaa (putket rinnassa) ja "normaalia" tekniikkaa (kaikki muu). Tämä saa putket näyttämään hieman tyhmiltä.
Valkoinen lannevaatte näyttää jotenkin hassulta. Tosin tuossa lannevaatteessa on muutenkin huono skulpti, että ei siitä sen enempää.
Hienon kessun olet saanut aikaan. Onnea.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
Hormagaunt
Teknisestihän tuo on ihan suhteellisen hyvä, mutta kohtuullisen tylsä tuo kyllä on.
Metalleissa jonkin verran parantamisen varaa, itse en ainakaan saa metalliassosiaatiot noista, lähinnä ne näyttävät ruskealta ja vaaleanharmaalta.
Punainen ja valkoinen sen sijaan näyttävät ihan mainioilta. Saa pelata ;)
Metalleissa jonkin verran parantamisen varaa, itse en ainakaan saa metalliassosiaatiot noista, lähinnä ne näyttävät ruskealta ja vaaleanharmaalta.
Punainen ja valkoinen sen sijaan näyttävät ihan mainioilta. Saa pelata ;)