Warmachine ja mistä näitä saa
Warmachine ja mistä näitä saa
Haluaisin tietää että mistä noita privateerpressin figuja voisi Suomessa ostaa vai voiko mistään? Hienoja figuja kaikki ja sääli jos niitä pitäisi alkaa ulkomailta tilata. Tähän mennessä en ole Suomesta onnistunut löytämään mitään muuta kuin tämän kyseisen pelin sääntökirjan ja sen lisäosan. Kiitokset jo etukäteen tiedoistanne.
-Esko
Ps.Jos joku ei tiedä pelistä niin tässä eräs figuista.
-Esko
Ps.Jos joku ei tiedä pelistä niin tässä eräs figuista.
Viimeksi muokannut karhu, La 02.04.2005 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä edullinen paikka privateer pressin tuotteille on http://www.gamers-quest.co.uk
Vaikka paikka sijaitseekin briteissä, ovat postituskulut suhteellisen edulliset, ja kauppiaan kanssa on mahdollista neuvotella myös henkilökohtainen 10% alennus. Toimitus on myös nopeata - esim. omassa Rackham -tilauksessani kesti 3 arkipäivää (pääsiäisviikonloppu välissä) saapua sieltä.
Warmachine/Iron Kingdoms -figut ovat myös kohtalaisen suosittuja ulkomaisissa maalauskilpailuissa, joten suosittelen jokaisen ainakin vilkaisemaan niitä (älkää tuijottako vain GW:tä)
Vaikka paikka sijaitseekin briteissä, ovat postituskulut suhteellisen edulliset, ja kauppiaan kanssa on mahdollista neuvotella myös henkilökohtainen 10% alennus. Toimitus on myös nopeata - esim. omassa Rackham -tilauksessani kesti 3 arkipäivää (pääsiäisviikonloppu välissä) saapua sieltä.
Warmachine/Iron Kingdoms -figut ovat myös kohtalaisen suosittuja ulkomaisissa maalauskilpailuissa, joten suosittelen jokaisen ainakin vilkaisemaan niitä (älkää tuijottako vain GW:tä)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!