eli mitä neuvoja antasitte nyypälle?
aattelin, että kysyn ennemmin kun rupeen ärsyttää teitä tarinoillani...
Kirjoita kieliopin mukaisesti. Se on ensimmäinen ohje, ja todella useita ärsyttää, jos ei niin tee. Millaisia neuvoja oikeastaan kyselet?Rautaharakka kirjoitti:kaippa tää tänne kuuluu...
eli mitä neuvoja antasitte nyypälle?
aattelin, että kysyn ennemmin kun rupeen ärsyttää teitä tarinoillani...
Kirjoita. Lue itse kirjoituksesi läpi yö nukuttuasi. Kirjoita lisää, ja tarvittaessa kirjoita uudelleen. Kun olet itse tyytyväinen tarinaasi, postaa se muille luettavaksi. Ota kritiikki vastaan loukkaantumatta, jos sitä tulee. Suurin osa ihmisistä täällä ei halua haukkua, vaan antaa oikeasti palautetta joka kannattaa huomioida, ja välillä negatiivistakin.Rautaharakka kirjoitti:eli mitä neuvoja antasitte nyypälle?
Ei kynä-ääliöihin niin vaan liitytä. Alunperinhän he ovat Sotun toiseen tarinakisaan osallistuneita (niitä, jotka sitä kunniakasta titteliä uskaltavat kantaa). Uusia jäseniä ei ole sen jälkeen kai tullut.Attila kirjoitti:Ja kyllä, minäkin aion liittyä kynä-ääliöihin, kunhan saan tarinani valmiiksi.
Jee, saatanpa olla jo kynä-ääliö! (Vai?) En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, vai kaivaa hautaa.Thelacan kirjoitti:Niin, kynä-ääliö fanit saavat statuksen 5€/kk. Itse ilmaisen kynä-ääliö statuksen saa kun kirjoittaa kelvon tarinan tänne. Mieluiten pitkä, kieliopillisesti 90% oikein sekä fluffi täsmää. Ja ei mitään nimeltä mainitsettomia "leet" tarinoita...
Kopiointi on taidetta. Kukaan ei kirjoita asioita omasta päästään, kaikki vain lainaavat tyylikkäästi. JOs kirjoitat tarinan, jossa kaveri muuttuu tuskaisesti vampyyriksi, ja kuvailua on niin paljon ettei meinaa paperille mahtua, on ilmiselvää että plagioit huussia. Mutta sitten menet, ja kopioit kaikkia muita niin paljon, että kirjoituksestasi tulee kopioinnin sekamelskaa, ja kukaan ei enää tajua että lainaat. Näin tullaan kirjailijaksi. Lainaan Risto Ahtia:Rautaharakka kirjoitti:juu, kiitti...
eli jos "kopioin" aavistuksen vaikka jonkun muun tyyliä, niin se on vain hyvä homma?
Edelleenkään emme ole päättäneet, miten uudet jäsenet hyväksytään. Yksi henkilö ei sitä voi määrittää.[/quote]Dimensus kirjoitti:Jee, saatanpa olla jo kynä-ääliö! (Vai?) En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, vai kaivaa hautaa.Thelacan kirjoitti:Niin, kynä-ääliö fanit saavat statuksen 5€/kk. Itse ilmaisen kynä-ääliö statuksen saa kun kirjoittaa kelvon tarinan tänne. Mieluiten pitkä, kieliopillisesti 90% oikein sekä fluffi täsmää. Ja ei mitään nimeltä mainitsettomia "leet" tarinoita...
Tota noin. Teikäläinen on rivimosuri, minä taasen tämän ty-, kultin nimen alullepanija. Ja tämä määriteltiin silloin Ääliöiden Raamatussa, kerpele.Stenvall kirjoitti:Edelleenkään emme ole päättäneet, miten uudet jäsenet hyväksytään. Yksi henkilö ei sitä voi määrittää.Dimensus kirjoitti:Jee, saatanpa olla jo kynä-ääliö! (Vai?) En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, vai kaivaa hautaa.Thelacan kirjoitti:Niin, kynä-ääliö fanit saavat statuksen 5€/kk. Itse ilmaisen kynä-ääliö statuksen saa kun kirjoittaa kelvon tarinan tänne. Mieluiten pitkä, kieliopillisesti 90% oikein sekä fluffi täsmää. Ja ei mitään nimeltä mainitsettomia "leet" tarinoita...
Kaivoin esiin wanhat säännöt:Thelacan kirjoitti:Tota noin. Teikäläinen on rivimosuri, minä taasen tämän ty-, kultin nimen alullepanija. Ja tämä määriteltiin silloin Ääliöiden Raamatussa, kerpele.Stenvall kirjoitti:Edelleenkään emme ole päättäneet, miten uudet jäsenet hyväksytään. Yksi henkilö ei sitä voi määrittää.Dimensus kirjoitti:Jee, saatanpa olla jo kynä-ääliö! (Vai?) En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, vai kaivaa hautaa.Thelacan kirjoitti:Niin, kynä-ääliö fanit saavat statuksen 5€/kk. Itse ilmaisen kynä-ääliö statuksen saa kun kirjoittaa kelvon tarinan tänne. Mieluiten pitkä, kieliopillisesti 90% oikein sekä fluffi täsmää. Ja ei mitään nimeltä mainitsettomia "leet" tarinoita...