kyselisin tässä vähän eri tapoja maalta nidejä.
näitä yleisimpiähän ovat puna vaalea, sini punainen ja nyt uuden kodeksin tyyli valko liila.
toinen myös hyvin toimiva nideillä on "talvi tyyli", sini valko.
itse maalaan nidini viidakko tyyliin: vihreä iho ja bleachen bonen ja ruskean väliltä olevat "suojukset" (tämä väri valinta liittyy omaan ja kavereitteni fluffiin, joten ei siitä enempää).
eli jos löytyy hyvii ideoita, niin antaa tulla.
PS: taisi mennä väärään osioon.
edit: kiitos topicin sijainnin vaihdosta.
tyranidien väri skaala.
-
kaaos-soturi
tyranidien väri skaala.
Viimeksi muokannut kaaos-soturi, To 02.06.2005 12:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
it is a momentary madness!!!
No, nidit ovat semmoinen rotu, että niiden väriksi kelpaa melkein mikä tahansa. Kaikki ei kuitenkaan näytä ihan niin hienolta kuin jotkut muut väritykset, ja itse pidänkin tummasta, lähes mustasta vihreästä ja vähän vaaleammasta, vihertävän turkoosista panssareissa.
Tällä teemalla en kuitenkaan tyranidejani maalaa, vaan koska haluan niistä vähän omalaatuisempia kuin niin yleiset alienidit, maalaan ihon about tummalla graveyard earthilla ja haarniskan mustalla, korostaen keltaruskeilla ja keltaisella AIVAN reunoilta.
PS. Luulen, että tämän voisi vaikka siirtää taidelajien perusteisiin.
Tällä teemalla en kuitenkaan tyranidejani maalaa, vaan koska haluan niistä vähän omalaatuisempia kuin niin yleiset alienidit, maalaan ihon about tummalla graveyard earthilla ja haarniskan mustalla, korostaen keltaruskeilla ja keltaisella AIVAN reunoilta.
PS. Luulen, että tämän voisi vaikka siirtää taidelajien perusteisiin.
http://uk.games-workshop.com/tyranids/contest/1/
Siinä 3 sivua erilaisia teemoja, tai no onhan sielä jokunen samanlainenkin. Googelen kuvahaulla varmasti löytyy paljon lisää.
Itse lankesin aikoinaan tuohon punainen "iho" ja valkoinen kilpi teemaan ja kadun sitä kovasti. Se tuntuu olevan yleisempi kuin GW:n kolmos edikan teema. Enkä viitsisi ruveta uudestaan maalaamaan kaikkia tyrkkyjäni, vaikka mieli tekisikin.
Siinä 3 sivua erilaisia teemoja, tai no onhan sielä jokunen samanlainenkin. Googelen kuvahaulla varmasti löytyy paljon lisää.
Itse lankesin aikoinaan tuohon punainen "iho" ja valkoinen kilpi teemaan ja kadun sitä kovasti. Se tuntuu olevan yleisempi kuin GW:n kolmos edikan teema. Enkä viitsisi ruveta uudestaan maalaamaan kaikkia tyrkkyjäni, vaikka mieli tekisikin.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.