Eli mitkä on wailign doomin statsit.ku niitä ei löydy mistään tuolta codexista.
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
- Varjonkutoja
- dead flesh penalty
kolmimetrinen...hehee...onko joku joskus kattonu epicin avataria, ja verrannu sitä sitten jalustalla olevaan exarchi-poppooseen? avatari on KYMMENMETRINEN hirmu.(tosin seisoo suorassa eikä jalat harallaan niinkuin nykyinen 10+ vuotta vanha figu)
..itse asiassa pöydällä lojuu puolivalmis itse skulptattu avatari joka on tehty vastaamaan epicin avatarin kokoa..se on ISO, green stuffia on tähän mennessä mennyt noin 20 tuumaa, ja se tosiaan on vasta puolivälissä, jos siinäkään.
Onkohan tuo muuten muuttumassa mitenkään eldarien siirtyessä nelos edikkaan, kun tuppaa olemaan melkoisen höyhensarjalainen (ehkä lukuunottamatta ''inspiring'':ia) ??
..itse asiassa pöydällä lojuu puolivalmis itse skulptattu avatari joka on tehty vastaamaan epicin avatarin kokoa..se on ISO, green stuffia on tähän mennessä mennyt noin 20 tuumaa, ja se tosiaan on vasta puolivälissä, jos siinäkään.
Onkohan tuo muuten muuttumassa mitenkään eldarien siirtyessä nelos edikkaan, kun tuppaa olemaan melkoisen höyhensarjalainen (ehkä lukuunottamatta ''inspiring'':ia) ??
Epicin figuja ei voi skaalailla toisiinsa. Muussa tapauksessa myös Daemonette olisi suht. samankokoinen. Ne ovat vain pelimerkkejä jotka abstraktisti pyrkivät esittämään jotain yksikköä.dead flesh penalty kirjoitti:kolmimetrinen...hehee...onko joku joskus kattonu epicin avataria, ja verrannu sitä sitten jalustalla olevaan exarchi-poppooseen? avatari on KYMMENMETRINEN hirmu.(tosin seisoo suorassa eikä jalat harallaan niinkuin nykyinen 10+ vuotta vanha figu)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.