"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM Armeijan alku

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
tarantella

SM Armeijan alku

Viesti Kirjoittaja tarantella »

Moi!

Tässäpä tulisi minunkin ensimmäiseni...

Tiedän, että taso on peestä, mutta kritisoikaa silti kaikkea, mikä mieleen tulee. Kun harrastus on näin alussa, kestän kommenttia aika lailla, kun ei ole päässyt vielä ylpeys hiippailemaan puseroon :)

http://kotisivu.mtv3.fi/jaruselski/tarantella.html

Kiitos käynnistä, jatkoa seuraa, kunhan saan maalattua lisää. (Saattaa välillä tulla nappien välissä puolen vuoden tauko)
Viimeksi muokannut tarantella, Ke 13.07.2005 00:12. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Linkki ei oikeen taida toimia.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Taso ei todellakaan ole peestä, niinkun sanot. Nuohan ovat varsin menevää pelikenttä jälkeä.

Standard bearerin lippu on hieno. Siitä erikoisesti pointsit.

Ensimmäisesi? Ensimmäiset figusi ikinä vai? Jos niin on, on pakko onnitella. Ehkä parhaita ekoja figuja mitä olen ikinä nähnyt. Jos näin ei ole, ovat nuo silti pelifiguina loistavia.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
tarantella

Ei nämä ihan ekat ole...

Tunnustan, että olen treenannut hieman yksittäisillä napeilla, mutta nämä ovat ensimmäiset kokonaiseen armeijaan tulevat.

Alussa ollaan joka tapauksessa. Tämä laji tuntuu olevan sellainen, jossa aina jollain on hienompaa jälkeä. Kehittyä voi siis rajattomasti.

Pelikaverit ovat vähissä, joten olen ajatellut keskittyä maalaamiseen, aina kun on ylimääräistä aikaa.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Onkohan nyt kaikki kunnossa, kun tuo linkki osoittaa johonkin tiedostoon? Taidanpa jättää lataamatta.

Pistä hyvä mies ne kuvat vaikka Photobuckettiin.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
tarantella

Attila kirjoitti:Onkohan nyt kaikki kunnossa, kun tuo linkki osoittaa johonkin tiedostoon? Taidanpa jättää lataamatta.

Pistä hyvä mies ne kuvat vaikka Photobuckettiin.
Kuvat on mtv3:n ilmaisilla sivuilla. En usko, että kannattaa pelätä. Kävin photobucketissa, mutta enpä jaksa alkaa vaihtamaan.

Kertokaa ihmeessä, jos tässä on oikeasti jotain pelättävää.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Varsin tasokasta jälkeä. Etenkin GS sydeemit on onnistuneita. Ainoa häiritsevä tekiä on kiilto. Mutta jos jakat armeijan maalata tuolla tasolla niin hyvä juttu.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

todella hienoja ! conffitkin oli siistejä. jatka samaan malliin
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Linkki ei toimi/en pääse edes sivuille.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Sisius kirjoitti:Linkki ei toimi/en pääse edes sivuille.
Jaahas, taidatpa käyttää kerettiläistä Firefoxia, joka yrittää viedä vapahtajaltamme Microsoftilta viimeisetkin markkinaosuutensa. Paha, paha, paha, eiköhän olisi aika vaihtaa siihen ainoaan alkuperäiseen ja oikeaan selaimeen.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Joo, maalaat paremmin kuin minä ja olen sentään harrastanut jo reilut 3 vuotta. :)

edit/
Stenvall kirjoitti:
Sisius kirjoitti:Linkki ei toimi/en pääse edes sivuille.
Jaahas, taidatpa käyttää kerettiläistä Firefoxia, joka yrittää viedä vapahtajaltamme Microsoftilta viimeisetkin markkinaosuutensa. Paha, paha, paha, eiköhän olisi aika vaihtaa siihen ainoaan alkuperäiseen ja oikeaan selaimeen.
Pöh, kerettiläinen se olet sinäkin. Opera on Se Ainoa Oikea, eikä muita kunnon selaimia ole olemassakaan. ;)
o.J.

Viesti Kirjoittaja o.J. »

Ihan pakko kysyä.. Oletko aiemmin käyttänyt jotain modelling puttyä yms. tai sitten väkerrellyt jotakin muuta konvertoinnin parissa? Itse olen todella huono sculptaamisessa ja oikeiden muotojen aikaan saannissa. Ja mitä kuvasta näkee, niin sinulla tuo näyttää olevan todella hyvin hallussa.

Kuinka kauan meni noiden Green stuff konffausten kanssa?
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Sivu kyllä avautuu, mutta en näe kuvia missään...hmm.

Ja käytän sitä "kerettiläistä" Firefoxia (pakko hymiö ettei joku saa minusta liian vihaista kuvaa) :P
tarantella

King of the World kirjoitti:Ihan pakko kysyä.. Oletko aiemmin käyttänyt jotain modelling puttyä yms. tai sitten väkerrellyt jotakin muuta konvertoinnin parissa? Itse olen todella huono sculptaamisessa ja oikeiden muotojen aikaan saannissa. Ja mitä kuvasta näkee, niin sinulla tuo näyttää olevan todella hyvin hallussa.

Kuinka kauan meni noiden Green stuff konffausten kanssa?
Kuuluu osioon selittämättömät ilmiöt. Osaan paremmin veistää, kuin piirtää. Harjoittelu tekee mestarin ja vaseliini estää stuffia tarttumasta näppeihin ja pitää pinnan sileänä.

Salainen aseeni on vanha hammaslääkärin raaputinkokoelma.

Aikaa tietysti kuluu ainakin tunti/nappula, mutta ajankuluksi kai tätä tehdäänkin!
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Nättiä jälkeä, varsinkin ekoiksi figuiksi. GS:ästä plussaa.
Pitääpä muuten itekin tehä tommonen ryömivä mariini....
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
peippo

Viesti Kirjoittaja peippo »

Lisää tuohon tarantella tiedostoosi .html pääte niin selaimet ymmärtävät näyttää sen. (Jos käytit tuota MTV3:n kotisivueditoria eikä sinulla ole aavistustakaan mistä puhun, unohda koko juttu.. se on sitten MTV3:n ongelma :)

Itse figuista.. tuo punainen väri on hyvännäköinen ja ukot on sopivasti likaisia. Aseiden piiput voisi kyllä porata. Baset ihan toimivaa peruskamaa.

Erityisen hieno oli tuo lipunkantajan lippu! Tavallisesta poikkeava ja lipussa realistiset laskostumat. Itselläni GS:n kanssa sähläämisessä menee lähinnä vain hermot :)
Shakti

Viesti Kirjoittaja Shakti »

Kiilto hieman häiritsee, mutta minusta nuo ovat kokonaisuudessaan hienoja. Ehkä hieman vähemmän tuota punaista itse laittaisin, mutta värien määrä on tietenkin jokaisen maalaajan itse päätettävissä :).
No jopas.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”