Deep strikettaneiden assaultoiminen
Deep strikettaneiden assaultoiminen
Eli tuli tämmöinen ongelma tänään pelissämme. Sentinellini deep striketti kentälle, sitten assault marinet chargasivat sen kimppuun, niin kuinta monta tuumaa liikkuneeksi sentinel lasketaa, tätä tietenkin tarvitsemme siinä kuinka siihen osuu lähitaistelussa.
"Another day nearer the battle,
So drink up my lads and look brave,
'Cos every day nearer the battle
Is another day nearer the grave."
So drink up my lads and look brave,
'Cos every day nearer the battle
Is another day nearer the grave."
Kun modeli deep strikettää, se ei voi liikkua. Joten modeli ei ole liikkunut, ilmestynyt tyhjästä vain. Toinen vaihtoehto olisi varmaan sopia että se on liikkunut joku 6" vaikka. Tai katsoa sen mukaan paljon se scatteroi. Jos tuli hitti niin ei lasketa liikkuneeksi jne.
Tosin itse käyttäisin tuota ekaa menetelmää.
Edit: En nyt jaksa tarkistaa mutta jos kirja sanoo että modeli lasketaan liikkuneeksi ampumisen kannalta niin on modeli liikkunut.
Edit2: Stupiid me! Sentinelillähän on Weapon Skill. Häpeä minä.
Tosin itse käyttäisin tuota ekaa menetelmää.
Edit: En nyt jaksa tarkistaa mutta jos kirja sanoo että modeli lasketaan liikkuneeksi ampumisen kannalta niin on modeli liikkunut.
Edit2: Stupiid me! Sentinelillähän on Weapon Skill. Häpeä minä.
Viimeksi muokannut Thelacan, La 23.07.2005 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
Tuota....eikös sentinel, vaikkakin lasketaan ajoneuvoksi, tappele samoin kuin jalkamies, noin periaatteessa. Tämä tarkoittaa sitä että sitä saa lyödä aivan normaalisti samoilla säännöillä kuin ketä tahansa jalkamiestäkin. Tuo "osuu kutosella" juttu koskee ainoastaan "kädettömiä" ajoneuvoja jotka eivät kykene pistämään hanttiin.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.