Archaonin hevosen koko? (ratsastava SoB heroine)
-
Grot Blasta
Archaonin hevosen koko? (ratsastava SoB heroine)
Elikkä witch hunttereille olisi tarkoitus tehdä ratsastava adepta sororitas heroine. Selailin GW:n online storea, ja Archaonin hevonen näytti ratsuksi sopivimmalta (vaudikas asento jne, pienellä leikkelemisellä saa nuo piikitkin pois ja polttomerkin päälle ohuesti GS:ää). Kuvissa se näytti kuitenkin aika isolta, niin onko se isompi kuin muut hevoset, ja jos on niin kuinka paljon? (Ajattelin vaan että tulee hölmön näköinen jos on liian iso hevonen.)
Viimeksi muokannut Grot Blasta, Ke 28.09.2005 16:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Grot Blasta
Niin ja jos se on vähän(pari senttiä) isompi kuin muut hevoset niin eipä pahemmin haittaa, koska tämä taitaa jossain vaiheessa saada seurakseen ratstavia celestianeja ja mielellään juuri vähän pienemmillä hevosilla. Ruletkin olen johonkin asti kehittänyt, mutta enpä nyt jaksa tähän kirjoittaa. (kysykää jos kiinnostaa.)
Ei se nyt mitenkään hirveästi suurempi ole, menee vielä hevosesta muiden hevosten vieressä. On kuitenkin ihan eri tavalla vakuuttavan kokoinen kuin nuo perus pollet. Näyttöö karkeasti 1½-2 kertaa massiivisemmalta kuin tavan empiren ritarin ratsu.
Eli menee ihan uskottavasti pirun isona hevosena kumminkin.
Eli menee ihan uskottavasti pirun isona hevosena kumminkin.
Ellet sitten ole sattunut itse huomaamaan, Arskan hevonen on maailman puhkijynssätyimpien figujen listalla top kolmosessa. Joka ainoa hevosia käyttävän armeijan pelaaja on luultavasti harkinnut sen ostamista kenraalilleen ja noin puolet on toteuttanut tämän kans. Myös GD-vitriineissä näitä hepoja on tyypillisesti ollut yhden suurtallin verran. Mikä masentavinta, sen asento on niin ilmiselvästi tunnistettavissa vaikka silmät kiinni pimeässä, etten minä kykene kuvittelemaan sitä miksikään muuksi. Ensireaktio on aina "taas tuo sama helvatan kaakki" jo kymmenen metrin päästä. Lisäksi se on tietysti järjettömän kokoinen, demoninen ilmestys ja menee hevosesta vain kieli poskessa tehdyn överiksilyönnin nimissä.
Jos tahdot olla omaperäinen, käytä ihan mitä tahansa muuta. Siis aivan mitä vain, kunhan ei sitä iänikuista Arskan hepoa. Jos tahdot olla aivan käsittämättömän omaperäinen, valitse hevonen jolla on vähintään kolme jalkaa maassa. Joskus nimittäin tuntuu, että WH Worldissa hevoset kävelevät järjestään takajaloillaan. Jos nyt välttämättä tahdot silti käyttää sitä samaa hepoa niin siitä vain, mutta omaperäisyyspisteet ovat silloin nollassa tai miinuksella, eikä siltä pohjalta paljon eeppisyyttäkään enää irtoa.
Joo, olen vähän leipääntynyt. Eikö GW voisi julkaista edes toiseen suuntaan katsovaa hevosta, ettei joka ainoan über-hepoa kaipaavan tarvitsisi valita aina tismalleen samaa?
Jos tahdot olla omaperäinen, käytä ihan mitä tahansa muuta. Siis aivan mitä vain, kunhan ei sitä iänikuista Arskan hepoa. Jos tahdot olla aivan käsittämättömän omaperäinen, valitse hevonen jolla on vähintään kolme jalkaa maassa. Joskus nimittäin tuntuu, että WH Worldissa hevoset kävelevät järjestään takajaloillaan. Jos nyt välttämättä tahdot silti käyttää sitä samaa hepoa niin siitä vain, mutta omaperäisyyspisteet ovat silloin nollassa tai miinuksella, eikä siltä pohjalta paljon eeppisyyttäkään enää irtoa.
Joo, olen vähän leipääntynyt. Eikö GW voisi julkaista edes toiseen suuntaan katsovaa hevosta, ettei joka ainoan über-hepoa kaipaavan tarvitsisi valita aina tismalleen samaa?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Grot Blasta
heh nojoo.....
Tuo archaonin polle sattuu vaan olemaan haarniskoimattomin (<- oi, mikä sana) hevonen, mitä gw nykyisin valikoimassaan sisältää, ja tällaista juuri johtajalle haen. Jos se kerran on niin yleinen, niin voinen yrittää konvertoida sille esim. tuon mainitsemasi pään toiseen asentoon ja tiettyjä muitakin häsellyksiä on tiedossa. Celestianien alle ajattelin sen sijaan juuri tällaisia hillitympiä "jalat maassa" luonnollisen näköisiä ratsuja. Niin, ja olenhan minä se puhkijynssäämisen huomannut (GD 2004 voittajissakin olisiko käytetty kahdessa tai kolmessa työssä)
Tuo archaonin polle sattuu vaan olemaan haarniskoimattomin (<- oi, mikä sana) hevonen, mitä gw nykyisin valikoimassaan sisältää, ja tällaista juuri johtajalle haen. Jos se kerran on niin yleinen, niin voinen yrittää konvertoida sille esim. tuon mainitsemasi pään toiseen asentoon ja tiettyjä muitakin häsellyksiä on tiedossa. Celestianien alle ajattelin sen sijaan juuri tällaisia hillitympiä "jalat maassa" luonnollisen näköisiä ratsuja. Niin, ja olenhan minä se puhkijynssäämisen huomannut (GD 2004 voittajissakin olisiko käytetty kahdessa tai kolmessa työssä)