Onko kukan saanut käsiinsä...
- Keisarin Tahto
Onko kukan saanut käsiinsä...
Blacktemplareiden tehoja...? Jos ootte voite kertoo että onko niil suunnulleen samat itemit ku tavallisislla Spacemarineilla...(Esim...onko niillä kaikki ne samat itemit tai onko niitten perus ukeleilla eri tehot vai onko ne ihan samallaisii mut nillä vaan on par armeijaa koskeva sääntöä vai...)...?(Mä en laittanut tätä perusteisiin vaikka tää vaikuttaa aloittelija kysymykseltä mutta kysyin sen täällä koska en usko että aloittelijat sattuva tietämään näitä juttuja...)
- The Captain
- Valvoja
Re: Onko kukan saanut käsiinsä...
Perusteet-palstalle toki vastaavat (ja on hyvä, että vastaavat, muutenhan alueen hyöty olisi mitätön!) muutkin kuin aloittelijat.Spacemursu kirjoitti:(Mä en laittanut tätä perusteisiin vaikka tää vaikuttaa aloittelija kysymykseltä mutta kysyin sen täällä koska en usko että aloittelijat sattuva tietämään näitä juttuja...)
Ja kyllä tuosta BT-codexista on ollut lukukappaleita liikenteessä, kun tietää, mistä hakee. Omiin käsiini en sitä kiireessä lähtenyt hamuamaan, mutta melko peruskamaa kuuluu olevan. Ilmeisesti kumminkin sen verran eroja normaaleihin marineihin, että ansaitsivat oman codexinsa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jeps... noh olihan nuilla muutama erikois wargear kama löytänyt tiensä codexiin nuitten perus Marine kamojen rinnalle. Jonkin verran kivoja muutoksia verrattuna taviksiin mutta lähinähän nuo valat niistä erillaisen armeejan tekevät. Ja kyllähän tuo pian codexi ilmestyy kauppoihin ihan myyntiinkin asti joten kohta saat itse suoraan tiedot kirjasta lueskella.
Sopor Aeternus
Warseerin foorumilla on threadi, jossa ko. codexin lukenut henkilö on muutamaan sitä koskevaan kysymykseen vastaillut. Luotettavuus ei tietenkään ole 100%, mutta kannattaa vilkaista.