Eldar Banshee
Eldar Banshee
Eldar armeijani jatkaa kasvamistaan hitaasti. Joululahjakääröstä kuorin banshee exarchin. Väriteema armeijassani on vaalean vihreä ja luu. Ehkä turhan kulunut väriteema, mutta minkäs mahtaa, kun armeija on biel tan. Alustasta tuli mielestäni hieman tylsä, mutta muuten olen tyytyväinen figuun.
Tästä ei ole kuin yksi kuva, sillä muut epäonnistuivat ja kamerasta loppui akku. Kuvia otan lisää, kun saan muutkin bansheet valmiiksi. Tässä kuitenkin kuva, joka sekin on vähän kökköinen. kuva
Tästä ei ole kuin yksi kuva, sillä muut epäonnistuivat ja kamerasta loppui akku. Kuvia otan lisää, kun saan muutkin bansheet valmiiksi. Tässä kuitenkin kuva, joka sekin on vähän kökköinen. kuva
wat
- dead flesh penalty
Tykkään kyl tosi paljon. Teema on ihan hyvä, ei kuitenkaan GW:n valko-vihreä tyylillä. Tukan olisin maalannu jollain toisella värillä samoin kuin tuon lannevaatteen; punasella tai ruskeanpunasella. Valkosta haarniskaa on aika paljon ja siihen vois saada jotain pientä kuviointia, vaikka menee se näinkin.
Gemit, mitä tästä nyt näkee, + silmät on nättejä, vaikkakin valkoset pisteet turhan isoja mun makuun. Nyt ne huomaa, paras on se kun katselee gemiä ja sitten kun on hetken aikaa tutkinut sitä ni huomaa että siinä on valkostakin.
Metallit, varsinkaan hilemaalit, eivät imo sovi eldaareille. Jos ei nmm niin sitten joku punanen tai sininen. Beissistä en oikein tykkää, liian laatikkomainen, mutta kyllähän siellä ruohoakin näkyy löytyvän ja meneehän tuo tuollaisenaankin. Oikein mukava nappi!
Gemit, mitä tästä nyt näkee, + silmät on nättejä, vaikkakin valkoset pisteet turhan isoja mun makuun. Nyt ne huomaa, paras on se kun katselee gemiä ja sitten kun on hetken aikaa tutkinut sitä ni huomaa että siinä on valkostakin.
Metallit, varsinkaan hilemaalit, eivät imo sovi eldaareille. Jos ei nmm niin sitten joku punanen tai sininen. Beissistä en oikein tykkää, liian laatikkomainen, mutta kyllähän siellä ruohoakin näkyy löytyvän ja meneehän tuo tuollaisenaankin. Oikein mukava nappi!
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Re: Eldar Banshee
Se, että hiukset ovat suunnilleen saman värisiä kuin figuurin iho on hieman häiritsevää. A-Loope kirjoitti:Eldar armeijani jatkaa kasvamistaan hitaasti. Joululahjakääröstä kuorin banshee exarchin. Väriteema armeijassani on vaalean vihreä ja luu. Ehkä turhan kulunut väriteema, mutta minkäs mahtaa, kun armeija on biel tan. Alustasta tuli mielestäni hieman tylsä, mutta muuten olen tyytyväinen figuun.
Hmmm... tollaista väriteemaaa vois koittaa omaan Howling Exraan.
Mutta oliko sinulla ongelmia ton "ase + kädet" osan kanssa ?
Itselläni on mennyt ase poikki monia kertoja, enkä saanut sitä käsi kohtaa liimatuksi kiinni, sillä osat eivät sopineet yhteen
(sain vihdoin Green Stuffilla kiinni mutta ei tullut hyvää jälkeä...)
Itselläni on mennyt ase poikki monia kertoja, enkä saanut sitä käsi kohtaa liimatuksi kiinni, sillä osat eivät sopineet yhteen
Tärkeintä on voitto.
Nastamuumio92 kirjoitti:Hmmm... tollaista väriteemaaa vois koittaa omaan Howling Exraan.
Itselläni on mennyt ase poikki monia kertoja, enkä saanut sitä käsi kohtaa liimatuksi kiinni, sillä osat eivät sopineet yhteen(sain vihdoin Green Stuffilla kiinni mutta ei tullut hyvää jälkeä...)
Ei mulla ollut ongelmia ton aseen kanssa. Asettu paikoilleen kun vähän taivutin.
Tosiaan se kivi on foamia, joka suli pohjamaalauksessa, mutta mielestäni siitä tuli ihan pelikentälle kelpaava.
wat