Eldareista.
Eldareista.
Mennään nyt suoraan asiaan.....Eldareita alkaisin keräämään ja haluaisin neuvoja mitä pitäsi ensimmäiseksi ostaa(Älä mainitse Codexista mitään tiedän sen jo) Vähän maalausvinkejä ja ynnä muita tärkeitä ja mukavia vinkkejä
-Kiitän
-Kiitän
-
Officer-Matti
eldarit
itse en ole kerännyt eldareita mutta tiedän niistä jotain joten tässä jotain mitä kanttis mielestäni eka ostaa
HQ:
farseer ja muutama warlock:eja ympärille
Elites:
Fire dragonsseja(7)
troops:
guordianeja(17)
ja
Guordian storm squad(17)
Fast attack:
jetbikeja (10)
heavy support:
Wraithlord(1)
sellanen lista minun mielestäni kannattaisi tehdä
HQ:
farseer ja muutama warlock:eja ympärille
Elites:
Fire dragonsseja(7)
troops:
guordianeja(17)
ja
Guordian storm squad(17)
Fast attack:
jetbikeja (10)
heavy support:
Wraithlord(1)
sellanen lista minun mielestäni kannattaisi tehdä
Joo kiitän itse tiedän näistä sen verran että tämmönen lista on saatu koottua
HQ
-Farseer
-Mahdollisesti Avatar koska se on mälli
-Warlockkeja
Ei kuitenkaan kaikkia yhteen armeejaan.
Jos Otetaan Farseer tulee muutama Warlockkeja mutta ei Avataria
Jos otetaan Avatar niin ei mitään muuta
Elite:
Dark Reaper ja Red Dragonit vaikuttavat hyvältä
Warp Spiderit on hyviä.
Dark Reapereita "konearmeijoita" vastaan. Red Dragonit "normiarimeijoita" ja muuhun käyttöön ne ovat hyviä.
Warp Spiderit ovat kiva lisuke kumpaakin. Niitä voi käyttää kumpaakin
Troops:
Ovat samat kun siulla.
Guardoneja ja storm squad.
Fast Attack:
Howling Bansheet ovat hyviä. Nopeita ja muutenkin hyviä tappamaan yks squad niitä
Ja jos riittää pisteitä noita Jetbike 3-5
Heavy Support:
Wraitlord on mälli ja hyvä sitä ihan perussettiin.
Fire Prism mikäli pisteitä riittää(tuskin)
Vyper mielummin kun Falcon mutta Falcon:kin on hyvä. Näitä normipeleihin
HQ
-Farseer
-Mahdollisesti Avatar koska se on mälli
-Warlockkeja
Ei kuitenkaan kaikkia yhteen armeejaan.
Jos Otetaan Farseer tulee muutama Warlockkeja mutta ei Avataria
Jos otetaan Avatar niin ei mitään muuta
Elite:
Dark Reaper ja Red Dragonit vaikuttavat hyvältä
Warp Spiderit on hyviä.
Dark Reapereita "konearmeijoita" vastaan. Red Dragonit "normiarimeijoita" ja muuhun käyttöön ne ovat hyviä.
Warp Spiderit ovat kiva lisuke kumpaakin. Niitä voi käyttää kumpaakin
Troops:
Ovat samat kun siulla.
Guardoneja ja storm squad.
Fast Attack:
Howling Bansheet ovat hyviä. Nopeita ja muutenkin hyviä tappamaan yks squad niitä
Ja jos riittää pisteitä noita Jetbike 3-5
Heavy Support:
Wraitlord on mälli ja hyvä sitä ihan perussettiin.
Fire Prism mikäli pisteitä riittää(tuskin)
Vyper mielummin kun Falcon mutta Falcon:kin on hyvä. Näitä normipeleihin
Osta ensimmäiseksi Avatar, defender guardian laatikko ja näille 2-3 heavy weapon platformia. Fastiin hyvä valinta ovat Vyperit. Heavy supportin yleisin (ja paras) valinta ovat Wraithlordit. Jos aspecteja haluat sisällyttää, niin ota Warp spidereita. Ainakin Fire prism, jetbiket ja storm guardianit kannattaa unohtaa.
Ezekiel 25:17
- Stormdaemon
Noh, kirjoitusvirhepoliisin homma on ikävää, mutta kyllä. Sinänsä, onko reapperit yhtään minkään arvoisia, kun War Machinet on noin 3X parempia?Stormdaemon kirjoitti:Erehdynkä, jos sanon, että tuossa lordi55:den listassa on joukot väärissä sloteissa ja osa lievästi väärillä nimillä?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Noniin noniin anteeksi ne kirjoitusvirheet. Ottakaa huomioon että olen aloittelia. En siis mikään hirveä 40K tietäjä. Kiitos tiedosta en ole siis Reapereja ostamassa
jos on niitä "konearmeijoita" En osannu kirjoittaa kaikki eldar joukkojen nimiä mutta kyllä se siitä.
Nightwalkkerille suurin kiitos tätä noudatan(ehkä)
Nightwalkkerille suurin kiitos tätä noudatan(ehkä)
Viimeksi muokannut Runetotem, To 30.08.2007 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
world eater
juu siis osta nyt aluksi 1 hq (farseer) sitten eliitteihin howling bansheita suosittelen niitä lämpimästi , troopseihin osta guardian boxi , 2 h.w.p. niin saat jo 2 8+2 tyypin squadia joko starcannonilla tai bright lancella , fastiin kannattaa tietysti ottaa vypereita , H.supportiin ehdottomasti Falcon ja wlord.
siinä sinulla on jo kiva armeija kasassa
Ja siis tuo on sellanen lista minkä itse alussa tein 
siinä sinulla on jo kiva armeija kasassa
- Stormdaemon
Ei tuo viesti sinänsä nitä kirjoitusvirheitä koskenut, vaan paikkoja, joihin joukot on sijoitettu. Olen varsin varma nimittäin, että Howling Bansheet ovat Elite, Dark Reaperit Heavy Support ja Vyper Fast Attack... (Vyperistä en 100% varma)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Mutta jos pelaa biel taneilla ovat bansheet ja reaperit trooppeja.Stormdaemon kirjoitti:Ei tuo viesti sinänsä nitä kirjoitusvirheitä koskenut, vaan paikkoja, joihin joukot on sijoitettu. Olen varsin varma nimittäin, että Howling Bansheet ovat Elite, Dark Reaperit Heavy Support ja Vyper Fast Attack... (Vyperistä en 100% varma)
wat
- Stormdaemon
Niin, niin... Poikkeuksia, poikkeuksia, mutta ei tämä noista paikoista tosia tehnyt.Loope kirjoitti:Mutta jos pelaa biel taneilla ovat bansheet ja reaperit trooppeja.Stormdaemon kirjoitti:Ei tuo viesti sinänsä nitä kirjoitusvirheitä koskenut, vaan paikkoja, joihin joukot on sijoitettu. Olen varsin varma nimittäin, että Howling Bansheet ovat Elite, Dark Reaperit Heavy Support ja Vyper Fast Attack... (Vyperistä en 100% varma)
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Anteeksi Dark Reaperit on Heavy support Vyperi ei tietääkseni Fast attack ole, mutta Howling Bansheet ovat pirun nopeita eliittejäStormdaemon kirjoitti:Ei tuo viesti sinänsä nitä kirjoitusvirheitä koskenut, vaan paikkoja, joihin joukot on sijoitettu. Olen varsin varma nimittäin, että Howling Bansheet ovat Elite, Dark Reaperit Heavy Support ja Vyper Fast Attack... (Vyperistä en 100% varma)
Näin se kait menee
Mikä tekee bansheista muita nopeampia?lordi55 kirjoitti:Anteeksi Dark Reaperit on Heavy support Vyperi ei tietääkseni Fast attack ole, mutta Howling Bansheet ovat pirun nopeita eliittejäStormdaemon kirjoitti:Ei tuo viesti sinänsä nitä kirjoitusvirheitä koskenut, vaan paikkoja, joihin joukot on sijoitettu. Olen varsin varma nimittäin, että Howling Bansheet ovat Elite, Dark Reaperit Heavy Support ja Vyper Fast Attack... (Vyperistä en 100% varma)
Näin se kait menee
wat