Confrontation: Griffin Inquisitor.
Confrontation: Griffin Inquisitor.
Tässä olisi taas yksi konfrontaatio figu, en edelleenkään sitä harrasta, kunhan ostan figuja ja opettelen maalaamaan. Tämä on mielestäni jo huomattavasti parempi kuin Arkhos, Templar commander, mutta vieläkin ottaa päähän, kun tuo valkoinen pilaantui oma tehdyllä mustalla inkillä. Tummui aika paljon, koitin sitä korjata, mutta se suttuuntui aika pahasti. Ja kun kerta cmon on aina valituksen aiheena, laitan kuvat photobuckettiin, jos ette näe, kertokaa, ja kertokaa mitä minun pitää vaihtaa, jotta näette. Kiitos.
P.S Niin, ja tällä kertaa pyytäisin oikeasti hyviä kommentteja, älkää laittako missään nimessä "Jee", tai "Ihan pjaska" tai "Tämä on viitosen arvonen", sillä EN HALUA lukea niitä viestejä. Pyytäisin kunnon arvostelua, ja lukekaa viestinne ennen postaamistanne, ja miettikää haluaisitteko itse sellaisen viestin. Kiitos, toistamiseen.
Tässähän nämä.
P.S Niin, ja tällä kertaa pyytäisin oikeasti hyviä kommentteja, älkää laittako missään nimessä "Jee", tai "Ihan pjaska" tai "Tämä on viitosen arvonen", sillä EN HALUA lukea niitä viestejä. Pyytäisin kunnon arvostelua, ja lukekaa viestinne ennen postaamistanne, ja miettikää haluaisitteko itse sellaisen viestin. Kiitos, toistamiseen.
Tässähän nämä.
Viimeksi muokannut Jc42, To 02.02.2006 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Omenapoika
Metallinen panssari olisi voinut olla nätti, mutta halusin kokeilla, miltä valkoinen näyttää minun maalaamani. Ja itse pidän punainen-vihreä kombosta, sopivat mielestäni joka asiassa yhteen ovathan sentään vastavärit.Karu kirjoitti:Vähän suttuinen ja kuivaharjatun oloinen, varsinkin panssari. Panssari voisi näyttää ihan mielenkiintoiselta metallimaalein maalattuna.
Ja vihreä ja punainen eivät sovi yhteen.
-
hyytelöperuna
Siis vastavärithän just ei sovi yhteen. Ne ovat toistensa vastakohtia, kuin makkara ja porkkana. Ne ehkä antaa suuren kontrastin toistensa välillä, mutta itteäni ne häirittee jos ovat ihan vierekkäin. Vihreäpunasesta tulee myös joulu liian herkästi mieleen.Jc42 kirjoitti:sopivat mielestäni joka asiassa yhteen ovathan sentään vastavärit.
Layereiden kokeilu ja idea näyttää olevan hallussa, sitten vain lisää tasaisuutta kerrosten välissä. Viitassa ero on imho liian kirkas, ja varsinkin vaalea vihreä paistaa pahasti. Hommaa olisi auttanut joko vähentämällä highlightin kirkkautta, tai vaalentamalla alempaa väriä.
Valkoinen paistaa osassa hiukan läpi, senpä takia itse pistän valkoisen pohjamaalin päälle lähes aina pienen tumman washin peittämään kaikki pienet koloset ja saumat, jottei valkoinen vilkkuisi sieltä. Valkoinen panssari on melko suttuinen, joko maalisi on kuivaa tai olet drybrushannut. Nyrkkisääntönä tasaisia pintoja ei drybrushata, ainakaan karkeasti. Valkoinen on myös vaikea väri tumman päälle maalattuna. Hyvä keino onkin maalata ensin harmaata/ruskeaa alle ja siihen päälle valkoisella.
Metallit on ihan kivoja, yleensä hilemetallit ei tarvitse kauheasti kontrastia kun ittessään jo heijastavat valoa. Beississä on vikana olemattomuus. Vaikka Rackham ite ei aina pistä beissejä, sopisi minusta tähän jonkinlainen beissi silti.
Valkoisen alla oli ensin space wolwes grey, sitten bbone ja sitten skull white. Kuten ensimmäisessä viestissäni kerroinkin, valkoinen oli aluksi parempi, mutta musta inkki pilasi sen ja sitten kun koitin korjailla, siitä tuli suttuinen. Tiedän, että ei tuo blendaus oikein vielä suju, korostus ei ole tasaista, menee hiukan kuin näin: 0-1-3-6-13-30(liian isot harppaukset siis). Basenkin tuolle ajattelin tehdä, mutta oli niin kiire saada kuvat nettiin, etten ehtinyt. Näinhän ei todellakaan saisi olla, mutta tällä kertaa oli niin, ikävä kyllä. Tämäkin oli vähän tällainen "harjoitus-nappi", koska tuli kokeiltua, tuota black-linettämistä, ja noita blendejäkin pitäisi harjoitella. Näitä 3 konfrontaatio nappia(tämä, arkhos ja vielä maalaamaton keltti giant barbaari) kun olen jokaisen 10 kertaa, eiköhän tulos näytä jo paremmaltahyytelöperuna kirjoitti:Siis vastavärithän just ei sovi yhteen. Ne ovat toistensa vastakohtia, kuin makkara ja porkkana. Ne ehkä antaa suuren kontrastin toistensa välillä, mutta itteäni ne häirittee jos ovat ihan vierekkäin. Vihreäpunasesta tulee myös joulu liian herkästi mieleen.Jc42 kirjoitti:sopivat mielestäni joka asiassa yhteen ovathan sentään vastavärit.
Layereiden kokeilu ja idea näyttää olevan hallussa, sitten vain lisää tasaisuutta kerrosten välissä. Viitassa ero on imho liian kirkas, ja varsinkin vaalea vihreä paistaa pahasti. Hommaa olisi auttanut joko vähentämällä highlightin kirkkautta, tai vaalentamalla alempaa väriä.
Valkoinen paistaa osassa hiukan läpi, senpä takia itse pistän valkoisen pohjamaalin päälle lähes aina pienen tumman washin peittämään kaikki pienet koloset ja saumat, jottei valkoinen vilkkuisi sieltä. Valkoinen panssari on melko suttuinen, joko maalisi on kuivaa tai olet drybrushannut. Nyrkkisääntönä tasaisia pintoja ei drybrushata, ainakaan karkeasti. Valkoinen on myös vaikea väri tumman päälle maalattuna. Hyvä keino onkin maalata ensin harmaata/ruskeaa alle ja siihen päälle valkoisella.
Metallit on ihan kivoja, yleensä hilemetallit ei tarvitse kauheasti kontrastia kun ittessään jo heijastavat valoa. Beississä on vikana olemattomuus. Vaikka Rackham ite ei aina pistä beissejä, sopisi minusta tähän jonkinlainen beissi silti.
- Massiivinen
Itse en ole valkoisella koskaan pohjamaalannut, mustalla aina. Jotenkin sellainen mielikuva, että vaikeampaa valkoisella pohjamaalilla. Ei kuitenkaan ruveta keskustelemaan tästä. Kommenttia, kommenttia.Gerulah kirjoitti:Ihanpähee, en muuta keksi... Tietysti musta pohjamaali, valkoinen on amatööreille
PahaPaavo kirjoitti:retee fiku...
Kiitos, mutta ei kiitos.Jc42 kirjoitti:...älkää laittako missään nimessä "Jee", tai "Ihan pjaska" tai "Tämä on viitosen arvonen", sillä EN HALUA lukea niitä viestejä.
Viimeksi muokannut Jc42, Pe 03.02.2006 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.