Welffejä ja kaaosta
Welffejä ja kaaosta
elikkäs kaikki ovat vielä jonkunverran W.I.P mutta eiköhän nuot voisi jo tänne laittaa... baseihin en ole vielä pahemmin huomiota kiinnittänyt. Abaddon on siis käytettynä ostettu ja alkuperäinen omistaja oli maalannut tosi paksusti enkä jaksanut poistaa maaleja niin lopputulos ei ole ihan paras. pitemmittä puheitta: http://www.freewebs.com/figumestari/galleria.htm Ja ei ole showcasea että pelinappuloiksi tulevat.
i'm back !
- Rectunator
Eikä tullut mieleen poistaa maaleja?zezuz kirjoitti:niinku kuvatekstissä lukee niin ostin abadonin käytettynä ja oli aikasemmin maalattu tosi paksusti. ja noi kuvat sumentaa helvetisti ja oon ite kyl tyytyväinen.
Itse figuhan on todella paksusti maalattu, varmasti kyseinen asia vaikuttaa myös siihen. Mutta, kyllä tuo ehkä pelikentällä toimii, kunhan ei kauhean läheltä katso.
OT:
ja vinkkinä ihan että, kannattaa alentaa noita sun palkkamaalaushintoja, mitä satuin katsomaan. kukaan ei maksa noin paljon tuolla tavalla maalatuista figuista. Enkä itse ainakaan lähtis edes tosi halvalla palkkamaalaamaan, jos tuon tasoista kamaa on. Mutta tämähän on minun mielipide, ja tuo on sun bisnes.. OT
- Hand of Than