"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n online store

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Sachse

GW:n online store

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Paljonko tulee postikuluja jos tuolta tilaa? Ja miten se näin ylipäätänsä menee. ( Sonic Blastereita voisi ostaa kun emperors children boksissa tuli huimat 2. )
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Storesta löytyy linkki Charges and payment, jonka pitäisi vastata kysymykseen. Älä sano, ettet yrittänyt itse ottaa ensin selvää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Itse olen tehnyt sonic blasterit ihan bolttereista, piippu pois, tilalle spruen pätkä, pätkää reijjät (niinq kajarit) ja lopuksi joku kitarankielen pätkä kajarista siihen lippaan kohtaan. Blast masterin olen tehnyt taas jostain isommasta aseesta. Halpaa ja helppoa :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Johannes_sankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johannes_sankari »

Nojoo, tietysti kuka tahansa saattaa tarkastella sivustoilta maksuja, muttei siinä kuitenkaan ole koko totuus:
kuinka kauan toimitus kestää, tuliko mukaan ylimääräisiä maksuja ja hoituiko homma kaikin tavoin kivuitta?

Olisi hauskaa, jos joku ulkomailta tilannut kertoisi omia kokemuksiaan. Ajattelin nimittäin itsekin tilata ulkomailta.
C'est un homme qui ne meurt jamais et qui sait tout!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Johannes_sankari kirjoitti:Nojoo, tietysti kuka tahansa saattaa tarkastella sivustoilta maksuja, muttei siinä kuitenkaan ole koko totuus:
kuinka kauan toimitus kestää, tuliko mukaan ylimääräisiä maksuja ja hoituiko homma kaikin tavoin kivuitta?

Olisi hauskaa, jos joku ulkomailta tilannut kertoisi omia kokemuksiaan. Ajattelin nimittäin itsekin tilata ulkomailta.
ite en oo gw:ltä tilannu mutta forgelta oon ja toimitus oli kyllä mahtava, tuli heti viikon sisällä ....

mitään onkelmia ei ollut...
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Johannes_sankari kirjoitti:Nojoo, tietysti kuka tahansa saattaa tarkastella sivustoilta maksuja, muttei siinä kuitenkaan ole koko totuus:

Kauan kauan sitten olen kuullut, miten paketti on ollut maailmalla kolmen kuukauden ajan. Kiersi afrikan ja muut mukavat nähtävyydet siinä samalla. Jotain muutakin purnaamista olen jostain lukenut, muut saavat kertoa kokemuksistaan tarkemmin.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Helpoin tapa tilata GW:n online storesta voisi olla PKP:n Mail Orderin avulla.
Landlubber

Viesti Kirjoittaja Landlubber »

Itsekin olen PKP:n kannalla, siitäkin huolimatta että toimitusajat saattavat välillä venyä viikoillakin. Ainakin tavarat tulevat perille ja jos on mahdollisuus hakea paikanpäältä, ei tule mitään postikulujen kaltaisia lisäkustannuksia.
Tosin eikös Fantsullakin ole nykyään käytössä ainakin paikoin tuo MO -systeemi?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Landlubber kirjoitti:Itsekin olen PKP:n kannalla, siitäkin huolimatta että toimitusajat saattavat välillä venyä viikoillakin. Ainakin tavarat tulevat perille ja jos on mahdollisuus hakea paikanpäältä, ei tule mitään postikulujen kaltaisia lisäkustannuksia.
Tosin eikös Fantsullakin ole nykyään käytössä ainakin paikoin tuo MO -systeemi?
Ainakin viimekesänä ainakin helsingissä.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo itsekkin tilasin MO-sta erikseen yhden pään..On kestänyt ainakin neljä viikkoa..Kauan teillä on kestänyt?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Online Storesta olen muistiinpanojeni mukaan tilannut sälää kuudesti, ja ollut muuten vain mukana muutamassa muussa sessiossa. Kesto on vaihdellut viidestä päivästä viiteen viikkoon. Tasan kerran on tullut juuri sitä on tilattukin, mikä aiheutti suurta riemua. Pääsääntöisesti puuttuvia, vääriä tai valuvaiheessa räjähtäneitä paloja joutuu reklamoimaan jälkikäteen. Puutokset korjataan nopeasti, mutta prosessi on silti aina yhtä ikävä. Hyödyntäkää fantsun tms. firmojen order pointteja, siirtäkää päänsärky duunareille.
it is apparent the intent has been revealed
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

GW:n toiminta jälleenmyyjien MO-tilausten suhteen takkuilee taas vaihteeksi oikein urakalla. Huhujen mukaan muuan suomalaisyritys on lähettänyt hitmaninsa tänään matkaan käymään paikan päällä, mutta GW:n toiminnasta johtuen ainakin mainitun yrityksen kautta tehdyt MO-tilaukset ovat pahasti myöhässä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Jahhaa, siellä GW:n päässä on siis ihan oikeasti jotain takkuilua.
Marraskuussa tehty porukkatilaus MO:sta kesti noin 4 kuukautta, paketti lähetettiin ja hukattiin ainakin kahdesti siinä välissä, ja osa kamoista jäi jälkitoimitukseen (tulivat kylläkin parissa viikossa).
Tilaus tehtiin erään suomalaisen jälleenmyyjän kautta.
Varmaan kannattaa varautua siis 2-20 viikon toimitusaikaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”