Harmillista että tuo vaalea kaapu ei nyt oikein näy ihan sellaisenaan kun toivoin, mutta sellasia nuo vaaleat sävyt ovat. Tai sitten pitäisi olla parempi kuvaaja.
Uusi kuva:
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/sisko3.jpg
+yhteiskuva

Yhdyn. Kasvot ovat turhan jylhät ja karut, ja iho näyttää jotenkin ahavoituneelta.Maelis kirjoitti:Eniten häiritsee se, että tuo näyttää tosi karulta jätkältä.
Maalausjälki on tuttuun tapaan hienoa eikä värivalinnoissakaan ole moittimista mutta miksi se on mies mekossa? :s
No voi tuo johtua maaluksestakin, mutta nuo itse sormet oli kyllä aika kökösti skulptattu. Vaikutti kun ne olis ollu jotkut letkunpalat tossa aseen ympärillä.Githoniel kirjoitti:Asetta pitelevän käden sormet näyttää etäisesti raa'oilta nakeilta.
Upea nappi muuten!
Vähän tuossa ukossa lopputulokseen on vaikuttanut toki se että koitan maalata minulle varsin ripeään tahtiin nuo siskot. Tosin ei se nyt silti kauhean nopeaa ole, vaikka toinenkin on jo tulossa.Troll Chieftain kirjoitti:
.....(tekstiä)....
...Figu on erinomaisesti maalattu, mutta ei ihan sitä tasoa, mitä yleensä teet. Mitään vikaahan tuossa ei käytännössä ole, joten viestini on pelkää pilkun nillitystä. Kaikkea voi kuitenkin aina parantaa, joten, jos tuosta on aivan pakko vikoja keksiä, niin minä keksin. Yhdyn myös aiempien mielipiteisiin.
Olisiko kuvaa takaapäin?