"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LATD Yksiköt

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Draktaron

LATD Yksiköt

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Tässä rupesin kummastelemaan kun LATD Codexin alussa kerrotaan että esim. Heavy Supportina voivat toimia Defiler, Leman Russ tai Chaos Spawn, mutta kun katselin kuvia LATD Armeijoista, ainakin kahdessa mukaan oli ängetty Dreadnought. Miten asia on, voiko esim Dread ottaa Heavy Support paikan Latdissa? Näin myös Sentinelejä, milläs ne selitetään?
Kezerk
Viesti:

Re: LATD Yksiköt

Viesti Kirjoittaja Kezerk »

Minorith kirjoitti:Näin myös Sentinelejä, milläs ne selitetään?
Codexin sivu 42: Fast Attack -kohdan viimeinen merkintä:
Traitor Recon (Sentinels, ...)
Dreadille en äkkiseltään löydä selitystä.

- Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Lisäkysymykset:

Allyiksi voin ottaa 0-1 HQ, 0-1 Elites, 0-1 Fast Attack ja 0-2 Troops chaos space marineista.

Voin siis ottaa esim:

Chaos Lord, Obliterators, Raptors ja Chaos Space Marines? Nämä eivät kuitenkaan saa olla compulsory choiceja.

Eli minulla on oltava 2 yksikköä pettureita ja LATD HQ, jonka jälkeen voin ottaa kyseisiä elitejä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ihan oikein meni.

Dreadnoughtia tosiaan ei voi saada LatD armeijaan mitenkään...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
janojussi

Viesti Kirjoittaja janojussi »

saakos ne SM joukkoja allyksi, niillähän on dreadnought elite.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

ei koska sm on "hyviksiä" ja Lost and Damned on "pahiksia". Eli LaD voi liittoutua vain Chaos Space Marine codex kanssa, jossa dredi on ainoastaan supportissa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Voi olla että olet nähnyt kuvia joissa on sekä LatD armeija että CSM armeija hyökkäämässä rintarinnan joten näyttää kuin Dredi olisi osa LatD joukkoa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

daider kirjoitti:Voi olla että olet nähnyt kuvia joissa on sekä LatD armeija että CSM armeija hyökkäämässä rintarinnan joten näyttää kuin Dredi olisi osa LatD joukkoa.
Tai sitten kuva on otettu jossain vaiheessa listan suunnitteluprosessia, ennen kuin töpö päätettiin viime hetkessä jättää pois LatD:n optioista (painokoneesta loppui muste, tai kirjan sivuille piti saada jokin hyvä fluffipätkä ja tila loppui, tms.).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”