GWn sivuilla moisesta vihjaistiin (tosin foorumeilta linkit siivottiin, ei kuulemma ollut tarkoitettu yleiseen levitykseen), ja Googlettamalla ei ole löytynyt. Jos joku aikanaan sattui moisen näkemään ja ottamaan talteen, niin olisin kiinnostunut näkemään alkuperäisen luonnoksen.
Ps. "Kuvia Tulevasta 2006"-topicista löytyneet Vespidkuvat eivät toimineet- 403 Forbidden.
Vespid konseptitaidetta?
Vespid konseptitaidetta?
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
http://warseer.com/forums/showthread.php?t=37Täällä on jokin kuva, en tiedä että onko mitä etsit.
Saattaa ollakin, kiitoksia kovasti!
Olin odottanut hiukan erilaista noiden muualta lukemieni tekstikommenttien perusteella, tuo nyt kuitenkin näyttää aika tasan lopulliselta Vespidiltä. Jalat kyllä on ihan hyvät, olisi suonut että Tyranideillakin olisi vastaavat olleet (en siedä kavioita =).
Olin odottanut hiukan erilaista noiden muualta lukemieni tekstikommenttien perusteella, tuo nyt kuitenkin näyttää aika tasan lopulliselta Vespidiltä. Jalat kyllä on ihan hyvät, olisi suonut että Tyranideillakin olisi vastaavat olleet (en siedä kavioita =).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.