"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uruk-hai warru

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Aissi

Uruk-hai warru

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Eli ihan perus uruk-hai-soturi. Sääliksi käy koko porukkaa, mikä olisi pitänyt valmistua lähitulevaisuudessa, mutta pikku onnettomuus sai omat sormeni pakettiin, joten maalausta ei tule harrastettua muutamaan viikkoon :(

Itse figuuriin on käytetty lähestulkoon alkuperäisten mallin värejä, tosin omana pikku lisäyksenä ihonväri on muutettu ruskeaksi ja housut tummanpunaiseksi (scab red).

Ei parasta laatuani, mihin en pyrikään suurien joukkojen kanssa. Eli 19 jäljellä, ja sitten itse figu:

Kuva Kuva

Kommentteja, kiitos.
Bone_

Viesti Kirjoittaja Bone_ »

Todella nätti! värit sopivat hyvin yhteen. Jatka samaa rataa nii hyv-vöö tulloo!
I'm what you made me!
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Mikä figu!! Värit ovat todella kohdallaan ja hienoa blendausta.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

No se on sitä hyvää pelitasoa niinkuin varmaan pitäisikin. Eipä tossa mitään ihmeellisiä vikoja ole. Noita armeijallinen niin hyvä tulee. Jotain saastaa jäin kaipaamaan tosin, onhan se pohjimmiltaan örkki vaikka eliitti sellainen onkin, ehkäpä ruostetta panssariin tai vähän verta miekkaan/suupieliin.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Gildor

Viesti Kirjoittaja Gildor »

Ei parasta laatuani, mihin en pyrikään suurien joukkojen kanssa. Eli 19 jäljellä, ja sitten itse figu:
wow! Hieno tuo "ihon" väri, ja hyvin tehty haarniskakin. Tuo käsi vain tuossa kypärässä, olisin itse laittanut sen rintaan tai kilpeen.
Ja jos tuo ei ole parasta laatuasi, niin odotan innolla kuvia niistä paremmista. Tuota on suht vaikea parantaa.. ;) (muttei mahdoton)
-V
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Aissi

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Gildor kirjoitti:wow! Hieno tuo "ihon" väri, ja hyvin tehty haarniskakin. Tuo käsi vain tuossa kypärässä, olisin itse laittanut sen rintaan tai kilpeen.
Juu, sitä kyllä tuli harkittua minne kädenjäljen pistäisi. GW:n malleissa se on tosiaankin kilvessä, mutta ei luultavasti muualla (pätee muovisiin
perussotilaisiin)

Kädenjälki on hahmolla siksi, että se toimii joukon johtajana ainakin siihen asti, kunnes ostan Lurtzin. Siitä tulee takuulla kuva tänne ;) Muille en pistä merkkiä.
Elven-captain kirjoitti:Jotain saastaa jäin kaipaamaan tosin, onhan se pohjimmiltaan örkki vaikka eliitti sellainen onkin, ehkäpä ruostetta panssariin tai vähän verta miekkaan/suupieliin.
Tuo oli toinen harkitsemani asia.
Ruostetta en maalannut sen vuoksi, että haarniskat ovat vastataottuja, ja joukko on vasta lähdössä saattueen perään. Veri taas, kyllähän jotkut joukon jäsenistä olisivat voineet syödä raakaa lihaa, mutta elokuvassa en sellaista sattunut näkemään, joten annoin olla ilman. Toki se olisi voinut parantaa figun tunnelmaa. :)

Kiitos jo tähänastisista kommenteista.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Erittäin hienon näköinen urkki. Ihon väri on loistava ja toteus on mahtava. Ehkäpä tuohon "miekkaan" ja haarniskaan ja jopa hieman suun ympärille olisit voinut laittaa hieman verta, mutta kohtuus kaikessa ;)
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
jujo

Viesti Kirjoittaja jujo »

on kyllä huomattavasti hienompi kuin omat urukkini.....
I FORGIVE BUT I WILL NOT FORGET -50CENT
Ruispöllö

white hand

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Toi on tosi hieno, etenkin kun siinä on toi valkonen käsi koristeena. Sä maalaat suuriakin joukkoja yhtä tarkast ku mä sankareita. Miten saat nuo varjokohdat näky,mään?
Löytyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”