Pari kysymystä ogreista
Pari kysymystä ogreista
Jep, eli
1.Bullgut niminen taikakama antaa käyttäjälleen us6 ja armorpiercingin bull chargeen. Tuleeko tämä ap koko ryhmälle vai vain käyttäjälle?
2.Hunterin crossbow ampuu kuin boltteri s5:llä. Pitääkö hänen olla paikoillaan ampuakseen ja tekeekö tuo d3 woundia?
1.Bullgut niminen taikakama antaa käyttäjälleen us6 ja armorpiercingin bull chargeen. Tuleeko tämä ap koko ryhmälle vai vain käyttäjälle?
2.Hunterin crossbow ampuu kuin boltteri s5:llä. Pitääkö hänen olla paikoillaan ampuakseen ja tekeekö tuo d3 woundia?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Viiksivallu
Kiitos vastauksistanne, näin ajattelinkin kakkoskohdasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä voi menettää jos mutuilee liikaa
. Ykköskohtaa lähinnä ihmettelin sitä, kun bull chargen saa jos vähintään 3 ogrea chargaa sen 6" ja pääse baseconnectiin. Bullgutissa kuitenkin sanotaan "...he counts his Unit Strength as 6, and any impact hits caused by the Ogre's Bull Charge are considered to be Armour Piercing".
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Pannukakku
Tuolla viitataan yhteen modeliin. Ei mitään epäselvää.Truupperi kirjoitti:Bullgutissa kuitenkin sanotaan "...he counts his Unit Strength as 6, and any impact hits caused by the Ogre's Bull Charge are considered to be Armour Piercing".
Viimeksi muokannut Pannukakku, Ma 29.05.2006 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Tarkoittanet yksiköllä numeraalista yksikköä (singular), et sotilaallista yksikköä (unit)? Vain hahmo itse saa Armour piercingin juurikin lainaamasi pätkän mukaisesti.Pannukakku kirjoitti:Tuolla viitataan yksikköön. Ei mitään epäselvää.Truupperi kirjoitti:Bullgutissa kuitenkin sanotaan "...he counts his Unit Strength as 6, and any impact hits caused by the Ogre's Bull Charge are considered to be Armour Piercing".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Metsästäjä
1. Itselleen.
2. Move-or-Shoot + D3W. Ei saa liikkua ja se imee ritsasta tehoja.
PS. Liiku ja ammu ritsa on vissiin GW:n mielestä rikki mutta lentävä bolttis sitten ei. (Viittaus Helffien characteria kotkalla ja bow of seafare)
2. Move-or-Shoot + D3W. Ei saa liikkua ja se imee ritsasta tehoja.
PS. Liiku ja ammu ritsa on vissiin GW:n mielestä rikki mutta lentävä bolttis sitten ei. (Viittaus Helffien characteria kotkalla ja bow of seafare)
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
- Pannukakku
Jep, jos joku ei heittopilkusta onnistunut päättelemään niin varmistetaan vielä. Tarkoitin siis juurikin numeeralista yksikköä, eli yhtä modelia tässä tapauksessa, enkä sanaa unit (joka myöskin tarkoittaa suomennettuna yksikköä). Korjasin vielä ylempänä olevan viestini selkeämpään muotoon. Hassu kieli tämä suomi.The Captain kirjoitti:Tarkoittanet yksiköllä numeraalista yksikköä (singular), et sotilaallista yksikköä (unit)? Vain hahmo itse saa Armour piercingin juurikin lainaamasi pätkän mukaisesti.Pannukakku kirjoitti:Tuolla viitataan yksikköön. Ei mitään epäselvää.Truupperi kirjoitti:Bullgutissa kuitenkin sanotaan "...he counts his Unit Strength as 6, and any impact hits caused by the Ogre's Bull Charge are considered to be Armour Piercing".