"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Iron Warrior tilanneraportti(sikana kuvia)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tuo Vindicator... Lääh. Oikeesti. Nuo perän säiliöt ovat vähän a'la T55 ja tuo etutykki näyttää vähän en-muista-miltä mutta löytyy Panssarimuseosta, kuitenkin saksalainen rynnäkkövaunu. Kipeen makee.

Basi... Mmm... Mielestäni olisi aika mahtava, jos tuolla perällä olisi jotkin tukijalat painamassa perän maahan. Voisi kuvitella että tuollaisenaan kieppaa jo vaunu melkeen ympäri kun tuolla tykillä pamauttaa ;)
ötzi

Viesti Kirjoittaja ötzi »

ai että, parhautta. teema on pysyny samana joka figussa, tankeissa myös. värit on tasapainossa. hienoja on, kelpaa peluttaa paremmissakin piireissä. ei muuta
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Tuo Vindicator... Lääh. Oikeesti. Nuo perän säiliöt ovat vähän a'la T55 ja tuo etutykki näyttää vähän en-muista-miltä mutta löytyy Panssarimuseosta, kuitenkin saksalainen rynnäkkövaunu. Kipeen makee.

Basi... Mmm... Mielestäni olisi aika mahtava, jos tuolla perällä olisi jotkin tukijalat painamassa perän maahan. Voisi kuvitella että tuollaisenaan kieppaa jo vaunu melkeen ympäri kun tuolla tykillä pamauttaa Vinkkaus
Vindissä on Sturm Tigerin tykki, ja jtn targeting osia Leopard 2I tankista. En ole varma onko panssarimuseossa Sturmtigereitä? Oli sen verran harvinainen laite? Bensa säiliöiden idea tuli mulle mieleen juuri T-55/72 malleista myös. :)

Bassy tukijaloista en tiedä, vaihde vapaalle vaan, sit mennää 100 takaperin. :)) Ei kyl kyl hullumpi idea, pitänee laittaa korvan taakse.

Moi
Hope is a serum that never heals
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

On kyllä ihan mahtavan näkösiä, nuo kaikki. Eteenkin tuo tankki. Hauskan värinen ja muutenkin ihan loistava ;). Onko noita konvertoitu jotenkin? En ole mikään 40k fani, joten en tiedä. Mutta en ole kyllä tuommosia ennen mielestäni nähnyt. Ainakin nuo tankit sun muut näyttävät aika suurilta osin konvertoiduilta.
Chrono

On kyllä ihan mahtavan näkösiä, nuo kaikki. Eteenkin tuo tankki. Hauskan värinen ja muutenkin ihan loistava Vinkkaus. Onko noita konvertoitu jotenkin? En ole mikään 40k fani, joten en tiedä. Mutta en ole kyllä tuommosia ennen mielestäni nähnyt. Ainakin nuo tankit sun muut näyttävät aika suurilta osin konvertoiduilta.
Joo, predatoria on konvertattu aika paljon, tykki on ihan erilainen kun normaalissa predatorissa, ja sit olen laittanut aika paljon roinaa siihen tankin päälle, ja nehän ei tule vakiona tollasen auran kanssa(IGltä lainattu).

Basiliski on pitkälle oma viritys, tykki laitettu vanhaan predatroiin

Myös Vindicatori on aikalailla convertoitu, uus tykki, ja aika lailla convertoitu eri suunnista. :D

Defilereiltä olen poistanut kaikki piikit jne turhat roinat. Muutenkin koko armeijan ideana on ettei siellä ole kenelläkään sarvia päässä, tai muuta piikki roskaa. Ajattelin että Iron Warriorit olisivat enemmän kiinnostuneita sodan käynnistä kun itsensä koristamisesta. :) Kuitenkin pyrin pitämään "chaos" teemaa yllä.

Moi
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Makeita on. Kontrasti on todella tyylikkäästi figuissa mukana, ja värit menevät melkein kaikkien heraldiikan sääntöjen mukaan. Koneet ovat kyllä vaikuttavia, erityisesti.

(hee. paljastit metallitekniikkasi! :D )
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Aika monta threadia jo, hyvä että menivät vihdoin yhteen :)
Mikäs tuossa, varmaan parhaat IW:t mitä olen ja tulen näkemään, ja Sotun tyylikkäin 40K -armeija tähän mennessä.
Vindicator näytti siltä että sillä vehkeellä pwnataan taistelu jos toinenkin.

Harvoin maalarit tykkäävät kysymyksiin vastata, mutta kuinka kauan teit koko tuota kasaa? (Miinus tulossa olevat projektit.)
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

WoW!
Tyylikkäin Iron Warriors armeija mitä olen nähnyt, tai tulen näkemään, Galtsussa nappaisivat ykkös-sijan :)

Teema on pysynyt poikkeuksetta samana ja kaikkia on konffattu enempi tai vähempi, virheitäkään ei näy, ainakaan ei ole kovin näkyviä.

Veditkö kaikki harmaalla sprayllä? Ja kauan kulutit aikaa normi warruun, suunnilleen?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Hand of Than

Viesti Kirjoittaja Hand of Than »

Chrono! Olin(huomaa mennyt aikamuoto) sitä mieltä että IW on pikkupoikien drybrushaus ja brainless powerplay armeija. Nyt muutit käsitteestäni puolet yhdellä kuvalla! Onnittelut tosiaan. Yhdyn yllä esitettyihin kehuihin. Hienoin armeija jonka muistan sotussa koskaan nähneeni! Keep up the good work. Ja minuakin kiinnostaisi tietää ajan kulunki, siis kaunko esim. perusmosuriin on kulunut aikaa? Varmaan päivität jahka homma etenee, kuolaten odotellaan...
Haussa Star Wars CCG:n tai LotR TCG:n pelaajia JKL alue(ikä 18+).

Kortteja voin vaihtaa paikkaan ja ikään katsomatta. Laita YV jos osui ja upposi.
Chrono

Vindicator näytti siltä että sillä vehkeellä pwnataan taistelu jos toinenkin.

Harvoin maalarit tykkäävät kysymyksiin vastata, mutta kuinka kauan teit koko tuota kasaa? (Miinus tulossa olevat projektit.)
Yleensä mun vindicatoria on aina ownattu kun olen sitä käyttänyt, tietenkin, vastustajat harvemmin pitävät str10 lättyä mukavan asiana squadiensa päällystykseksi...

No en tiedä onko kysymyst maalarin "tykkäämistesä" toi vastauksen puute. Minun osaltani, niin huomaan usein etten kovinkaan tarkasti tiedä kuinka kauan siinä nyt meni. En maalaa munakelloa seuraten. Mutta yleensä tollasen 6man squadin maalaamiseen menee joku 5-6 tuntia(siis silleen et aloitan maalaamaan valmiiksi pohjamaalattua squadia) eli yleensä olen vetänyt squadin aina kun on ollut sellaisia päiviä että ehtii maalaa squadin valmiiks. Mutta noi perus squadit on aika nopsaan saatu maaliin, kuten muutkin laitteet. Ainoa jota maalasin 2 päivää oli tuo demon prinssi. Ekana päivänä perus värit(metalli, kulta, iho pohja) ja seuraavana päivänä kaikki muu. Iron Warriorit on suht nopeita maalaa, ei mtn black templareita, mutta nopeita kuitenkin. Mitä olen noita maalannut, niin olen suht varma että samassa ajassa maalais noi jätkät punasiks, vihreiks jne, kun ton armorin kanssa saa säätää vähän aina ennen kun se on sopivan likainen. :) Mutta en oikein pysty vastaamaan miten kauan "kasan" tekemiseen meni, koska en oikein tiedä. Ukot mulla on ollut 2 vuotta. Alkuperäinen idea oli vetää ne NMMllä, mutta huomasin että sellaiseen urakkaan ei ole aikaa. Joten äijät taas mustaks, ja metalli värit kehiin. Suurin osa uniteistä on kuitenkin about 1 per päivä maalatessa, ja onhan niihin mennyt aikaa kasaamiseen kans. Sanoisin että noin 2 "iltapäivää" per squadi/tankki jos laskee noita spray touhuja, kokoomisia jne.
Iltapäivä on arviolta noin 5-7 tuntia. Siitä voi sitten kukin laskea. :)
Veditkö kaikki harmaalla sprayllä? Ja kauan kulutit aikaa normi warruun, suunnilleen?
Vallejon musta primeri on mulla kovassa käytössä pohjavärinä. Maalaan aina 6 marinea kerralla, mutta keskiarvolta perus nappiin menee sellanen tunti.
Chrono! Olin(huomaa mennyt aikamuoto) sitä mieltä että IW on pikkupoikien drybrushaus ja brainless powerplay armeija. Nyt muutit käsitteestäni puolet yhdellä kuvalla! Onnittelut tosiaan. Yhdyn yllä esitettyihin kehuihin. Hienoin armeija jonka muistan sotussa koskaan nähneeni! Keep up the good work. Ja minuakin kiinnostaisi tietää ajan kulunki, siis kaunko esim. perusmosuriin on kulunut aikaa? Varmaan päivität jahka homma etenee, kuolaten odotellaan...
No onhan se drybrushaus powerplay armeija, jos sellaisen haluaa. Monet muutkin armeijat kyllä osuvat siihen kategoriaan. Itse pidän mustia marineita joilla on jtn pikku yksityis kohtia toisilla väreillä kaikista nopeimpana turnaus jyrän pohjana. Iron Warriorit tietenkin myös hyvin nopeita vetää "pelikuntoon". Juu, päivityksiä seuraa, pidän täs parin päivän tauon, voi tehdä muutakin välillä. Vielä viimeinen tactical squadi maalaamatta, sit alkaa parkkipaikkojen täyttely. :D

@kaikki muut
Kiva nähdä että väki tykkää, kehtaa ehka kerrankin pelata tuntematta pelaavansa jollain roskiksesta kaivetulla armeijalla(jota on sattunut mun osalta aika paljon, erinäisten puolivalmiiden tekeleiden kanssa). :D

Moi
Draktaron

Tuon näköinen Squad 5 tunnissa? Ungh... :)

*palaa 3 tunnin Plaguebearerinsa ääreen...katkerana.*
Chrono

Tuon näköinen Squad 5 tunnissa? Ungh... Hymy

*palaa 3 tunnin Plaguebearerinsa ääreen...katkerana.*
Nojuu, mutta aika pitkälle mun nopeus riippuu rutiinista. Olen maalaillut asioita koko elämäni, joten mulla on aika paljon maneereja ja rutiinia. Kyllä mullakin aina kestää eka figu jostain uudesta armeijasta aina hetken ekstraa, kun sitä pohtii maaleja, washeja, ja säätelee. Sit kun tietää tarkalleen mitä malaa, ja vetää niitä "tuotantolinja" tyylillä niin saa aika nopeesti asioita aikaseks.

Toinen asia on että ihmisillä, riippuen maalaus taustasta, menee enemmän aikaa värien säätelyssä, purkista paletille, ja vettä sekaan jne. Mitä parempi rutiini, sitä enemmän aikaa säästää, ja sitä lähemmäksi pääsee sitä aikaa jota "oikeasti" kuluu figun maalaamiseen. Yhden napin aikana, menee jo aika paljon aikaa värien sekoitteluun, purkkien avaamiseen, pensseleiden huuhtomiseen, jne. Rutiini tiputtaa aika kaikessa tossa jo. Tuotanto linja maalaaminen vähtentää myös purkkien availuun tuhlaantuvaa aikaa aika hyvin. Meinaan, jos olettaa että avaa purkin, ottaa sieltä tarvitsemat maalit, ja laitta kannen kiinni jonka jälkeen laittaa purkin takas paikalleen, on hyvä jos pärjää alle 10 sekuntia. Jos sit laskee että maalaa 10 figua, ja jokaista väriä on 10, niin siinä on jo 100 sekuntia että avaa ne kaikki purkit kerran. Jos maalaat figut yksitellen, niin purkkien availuun kuluva aika on 10 kertainen. :D En usko että mun pensseli liikkuu kauheesti muita nopeammin, mutta voisin olla suht varma että hyvä maalaus rutiini nopeuttaa kummasti. :)

Moi
Draktaron

Ahaa... eli yleensä maalaat sen yhden värin joka tyyppiin, sitten taas seuraavan etc. Niin minäkin teen. Pitäisi vaan saada märkäpaletti jostain halvalla, kun maalit tahtovat aina vähän kuivahdella ennen aikojaan.
Bone_

Viesti Kirjoittaja Bone_ »

Mahtavaa Choro sää kyl osaat! Ootan innol noit tulevii projektei.
I'm what you made me!
Crapman

Viesti Kirjoittaja Crapman »

Waude! Minun IW:t kalpenee ja menee häpeämään itseään noitten herrojen rinnalla! Tyylikäs armeija ja hieman nuhruisempia Iron Warruja kuin normaalisti. MIten sinä maalaat noi figuurisi? Mitä maaleja käytät ja mitä vaiheita siinä on vai onko se salaisuus? Voisin ehkäpä oppia jotain. Mutta todella komeita ovat nuo ja toi Prinssi inspiroi minua ;).
Only if Bible were steampunk.
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Masentaa kun jotkut on liian hyviä maalaamaan. Siis ei voi muuta sanoa juin upeita.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

TuomioSopuli kirjoitti:Masentaa kun jotkut on liian hyviä maalaamaan. Siis ei voi muuta sanoa juin upeita.
Yhdyn tähän. Olo alkoi tuntua aika pieneltä. :)
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Haluat varmaan tehdä meille kieli-lattiassa-käyttäjille pienen step-by-step blogin?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Chrono kirjoitti: No onhan se drybrushaus powerplay armeija, jos sellaisen haluaa. Monet muutkin armeijat kyllä osuvat siihen kategoriaan. Itse pidän mustia marineita joilla on jtn pikku yksityis kohtia toisilla väreillä kaikista nopeimpana turnaus jyrän pohjana. Iron Warriorit tietenkin myös hyvin nopeita vetää "pelikuntoon". Juu, päivityksiä seuraa, pidän täs parin päivän tauon, voi tehdä muutakin välillä. Vielä viimeinen tactical squadi maalaamatta, sit alkaa parkkipaikkojen täyttely. :D

Tulee ainakin nopeasti mieleen eräs mustavalkoinen powerplay marine armeija :D

Mukavan näköistä jälkeä tulossa, näyttää pahasti siltä et saat kerrankin ihan valmiiks maalatun armeijan turnaukseen :) Itsekkin oon noita kaaosmarineita coniin maalailemassa, wordbearerien väreissä, saa vaan nähdä mitä saa aikaan, reilu 40 marinea ja 20 demonia maalattavana joista ensimmäiset 15 marinea vasta (suunnilleen) valmiina.
Onko tuo muuten 1500 vai 1750 pisteen lista? Itse olen tähtäämässä jälkimmäiseen kun kaaospojat ovat tuntuneet sitä pistemäärää suosivan lähiaikoina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”