Vindicator näytti siltä että sillä vehkeellä pwnataan taistelu jos toinenkin.
Harvoin maalarit tykkäävät kysymyksiin vastata, mutta kuinka kauan teit koko tuota kasaa? (Miinus tulossa olevat projektit.)
Yleensä mun vindicatoria on aina ownattu kun olen sitä käyttänyt, tietenkin, vastustajat harvemmin pitävät str10 lättyä mukavan asiana squadiensa päällystykseksi...
No en tiedä onko kysymyst maalarin "tykkäämistesä" toi vastauksen puute. Minun osaltani, niin huomaan usein etten kovinkaan tarkasti tiedä kuinka kauan siinä nyt meni. En maalaa munakelloa seuraten. Mutta yleensä tollasen 6man squadin maalaamiseen menee joku 5-6 tuntia(siis silleen et aloitan maalaamaan valmiiksi pohjamaalattua squadia) eli yleensä olen vetänyt squadin aina kun on ollut sellaisia päiviä että ehtii maalaa squadin valmiiks. Mutta noi perus squadit on aika nopsaan saatu maaliin, kuten muutkin laitteet. Ainoa jota maalasin 2 päivää oli tuo demon prinssi. Ekana päivänä perus värit(metalli, kulta, iho pohja) ja seuraavana päivänä kaikki muu. Iron Warriorit on suht nopeita maalaa, ei mtn black templareita, mutta nopeita kuitenkin. Mitä olen noita maalannut, niin olen suht varma että samassa ajassa maalais noi jätkät punasiks, vihreiks jne, kun ton armorin kanssa saa säätää vähän aina ennen kun se on sopivan likainen.

Mutta en oikein pysty vastaamaan miten kauan "kasan" tekemiseen meni, koska en oikein tiedä. Ukot mulla on ollut 2 vuotta. Alkuperäinen idea oli vetää ne NMMllä, mutta huomasin että sellaiseen urakkaan ei ole aikaa. Joten äijät taas mustaks, ja metalli värit kehiin. Suurin osa uniteistä on kuitenkin about 1 per päivä maalatessa, ja onhan niihin mennyt aikaa kasaamiseen kans. Sanoisin että noin 2 "iltapäivää" per squadi/tankki jos laskee noita spray touhuja, kokoomisia jne.
Iltapäivä on arviolta noin 5-7 tuntia. Siitä voi sitten kukin laskea.
Veditkö kaikki harmaalla sprayllä? Ja kauan kulutit aikaa normi warruun, suunnilleen?
Vallejon musta primeri on mulla kovassa käytössä pohjavärinä. Maalaan aina 6 marinea kerralla, mutta keskiarvolta perus nappiin menee sellanen tunti.
Chrono! Olin(huomaa mennyt aikamuoto) sitä mieltä että IW on pikkupoikien drybrushaus ja brainless powerplay armeija. Nyt muutit käsitteestäni puolet yhdellä kuvalla! Onnittelut tosiaan. Yhdyn yllä esitettyihin kehuihin. Hienoin armeija jonka muistan sotussa koskaan nähneeni! Keep up the good work. Ja minuakin kiinnostaisi tietää ajan kulunki, siis kaunko esim. perusmosuriin on kulunut aikaa? Varmaan päivität jahka homma etenee, kuolaten odotellaan...
No onhan se drybrushaus powerplay armeija, jos sellaisen haluaa. Monet muutkin armeijat kyllä osuvat siihen kategoriaan. Itse pidän mustia marineita joilla on jtn pikku yksityis kohtia toisilla väreillä kaikista nopeimpana turnaus jyrän pohjana. Iron Warriorit tietenkin myös hyvin nopeita vetää "pelikuntoon". Juu, päivityksiä seuraa, pidän täs parin päivän tauon, voi tehdä muutakin välillä. Vielä viimeinen tactical squadi maalaamatta, sit alkaa parkkipaikkojen täyttely.
@kaikki muut
Kiva nähdä että väki tykkää, kehtaa ehka kerrankin pelata tuntematta pelaavansa jollain roskiksesta kaivetulla armeijalla(jota on sattunut mun osalta aika paljon, erinäisten puolivalmiiden tekeleiden kanssa).
Moi