Warmachine Khador, 500pts

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Thelacan
Viesti:

Warmachine Khador, 500pts

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Elikkäs, alkuperäinen suunnitelmani on seuraava:

Kommander Sorcha
Destroyer
Juggernaut

5(4) Man-o-War Demolition Corps
Greylord Ternion
Widowmakers
(Manhunter)

Tämä tekisi sen 484 pistettä, tilaa olisi juuri ja juuri Reinholtille, mutta kys. mercin toimivuus Sorchan kanssa ei ole oikein toimiva. Sitten taasen tuota RopeConin 'masiina-turneeta silmällä pitäen, olisi toinen vaihtoehto pudottaa yksi Demo Corpsilainen pois ja ottaa tilalle Manhunter, jolloin pisteet nousisivat 490 ja MM-variantti toimisi paremmin.
En vain ole varma tästä, että kuinka toimiva se olisi. Figuina ei ole kuin vasta tuo Battle grouppi ja 3 Demo Corpsia, että jos tulisi parempia ehdotuksia mieleen, niin antakaa palaa.
Kaikki kommentti on tervetullutta.

Edit:
Ja nyt tuli mieleen näinkin mielenkiintoinen lista-idea:

Vlad
Destroyer
Juggernaut
Berserker

Widowmakers
3 Demo Corps
yht. 498 pts.
- Kynä-ääliö
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Hmm...

Ilmeisesti molemmissa listoissa Destroyer jäisi taakse ampuessaan ja toimisi jonkinnäköisen vastapalloon chargeajana? Juggeri ei itsessään nopeampi olekaan, mutta ajattelitko juoksuttaa sitä Berserkerin perässä tekemään selvää räjähdyksestä selvinneistä? Demot ilmeisesti pitävät liiketta samaten yllä.

Ampumista ei oikein tunnu olevan riittävästi siihen, että vastustajan saisi paimennettua lähelle. Siksi itse olen tykännyt kahdesta Destrosta, joista ampumista lähtee sen verran, että tekee kipeää.

Melkein itse vaihtaisin tuon purkumiehen metsästäjään, koska sillä pääsee kuitenkin vastustajan peliä rajoittamaan ja suojapaikkoja varmistamaan. Ylipäätänsä peliä särkemään eri tavalla. Tarvittaessahan tuo lyö yhtä kipeään kuin se purkumies, mutta ei tietenkään kestä samalla tavoin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”