CSM codeksin kohdista kysyisin.
CSM codeksin kohdista kysyisin.
Hei sotulaiset.Sain täs muutama päivä sitten CSM codeksin ja haluaisin kysyä paria asiaa siitä.
1.)Koska olen ajatellut kerätä World bearersilaisia niin mistä niiden chaplainin säänöt löytyvät ??
2.)Saako csm cultisteja World bearersilaisille.
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
1.)Koska olen ajatellut kerätä World bearersilaisia niin mistä niiden chaplainin säänöt löytyvät ??
2.)Saako csm cultisteja World bearersilaisille.
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
- Dead Maniac
- Viesti:
Nyt kävi aivan järjetön tsägä: Kaikki löytyy(lähes) samalta sivulta:
s.43, Wordbearers.
1) kolmas "ranskalainen piste".
2) ei mainintaa kultisteista <- Muiden kauraa
Toivottavasti löydät ja ymmärrät hyvillä mielillä.
s.43, Wordbearers.
1) kolmas "ranskalainen piste".
2) ei mainintaa kultisteista <- Muiden kauraa
Toivottavasti löydät ja ymmärrät hyvillä mielillä.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- The Captain
- Valvoja
Rhino on (dedicated) transport optio, eli ei kumpaakaan. Se vain lukee eliittien kohdalla codexissa, koska elites-kohdassa löytyy ensimmäinen yksikkö (chosen), jolle sen saa transportiksi. Rhino ei vie mitään force organisation slottia, ei ole scoring unit ja voi kuljettaa vain sitä yksikköä, jolle se on ostettu.Swarmp kirjoitti:Kiitos. :D
Edit:Muuten kuuluuks rhino troopeihin vai elittiin.Gw:n sivuilla se on trooppi mut codeksissa elitte.Sanokaa te viisaamat kumpaan se kuuluu.Niin eipähän satu virheitä. :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kerrottakoon Dedicated Transporteista vielä sen verran, että vaikka kuljettavat vain sitä yksikköä jolle on ostettu, kyseinen ajoneuvo on erillinen yksikkö. Joudut deployaamaan sen samaan aikaan kuin sen yksikön jolle Transport on ostettu, mutta ei ole mikään pakko depota samaan paikkaan tai edes vierekkäin: Ajoneuvon ei tarvitse pysyä Coherencyssä. Sen ei myöskään tarvitse ampua samaa vihollista kuin kuljetettavansa, jne, jne.
Sääntökirjan sivu 81, "Deploy Forces", vasen palsta, ensimmäinen kappale.
Samoin Victory Pointsit selventävät tilannetta, sivu 86, vasen palsta, "Units with Distinct Elements".
Tuo aiheuttaa aina välillä aloitteleville päänvaivaa. =)
Sääntökirjan sivu 81, "Deploy Forces", vasen palsta, ensimmäinen kappale.
Samoin Victory Pointsit selventävät tilannetta, sivu 86, vasen palsta, "Units with Distinct Elements".
Tuo aiheuttaa aina välillä aloitteleville päänvaivaa. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.