Infiltrate och flight
Infiltrate och flight
Missäs tarkalleen ottaen lukee ettei modeli jolla on demonic flight saisi infiltroida? Itse en löytänyt tätä mistään (chaos codex/errataFAQ/sääntökirja). Olenkos nyt ylikatsonut jotain pientä detailia?
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Infiltrate och flight
Ei tälläistä missään kielletäkkään.. ainoastaan stature ja bike infiltratella.mr.tp kirjoitti:Missäs tarkalleen ottaen lukee ettei modeli jolla on demonic flight saisi infiltroida? Itse en löytänyt tätä mistään (chaos codex/errataFAQ/sääntökirja). Olenkos nyt ylikatsonut jotain pientä detailia?
- Amazing Slug
- Master Calgar
Ihan näin aihetta sivuten, samoilla linjoilla olen slugin kanssa. Flight on huonompi, kuin speed, jolla rymistellään lähikseen nopeammin. TOSIN tuo lento saattaa auttaa, jos välissä on joku yli hypättävä maastonkappale, jonka läpi on joko mahdoton, tai muuten vain hidas mennä.
Yleisesti ottaen kyllä speedin kannalle taivun myös. Tämä ja infiltrate, niin on ukko ekalla vuorolla lähiksessä, vaikka sen hieman yli 18tuumaa depottaisikin (ellei sitten menetä ekaa vuoroa ja ammuta palasiksi...) Lentämällä tämä ei onnistu, kuin silloin, jos saa ukon piiloon ekalla vuorolla ja täten lähemmäs.
Yleisesti ottaen kyllä speedin kannalle taivun myös. Tämä ja infiltrate, niin on ukko ekalla vuorolla lähiksessä, vaikka sen hieman yli 18tuumaa depottaisikin (ellei sitten menetä ekaa vuoroa ja ammuta palasiksi...) Lentämällä tämä ei onnistu, kuin silloin, jos saa ukon piiloon ekalla vuorolla ja täten lähemmäs.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910