Ongelmia ruiskutuksen kanssa.
Ongelmia ruiskutuksen kanssa.
niin että tämmösiä vaan alkavana harrastelijana kyselen että voiko game citadelin maaleja ruiskuttaa ruiskulla..
jos voi niin pitääkö siihen laittaa jotakin ainetta lisäksi..
ja jos ei voi niin mitä maalia kannattaa käyttää
kiitos jo etukäteen..
jos voi niin pitääkö siihen laittaa jotakin ainetta lisäksi..
ja jos ei voi niin mitä maalia kannattaa käyttää
kiitos jo etukäteen..
MYYDÄÄN LOTR ELFFEJÄ,YV JOS KIINNOSTAA
siis vallejon game coloria vai citadelin maaleja? ei sinänsä, molempiin vastaus on kyllä - vesi riittää pitkälle, voit myös yrittää folk artin thinneriä
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vallejolta löytyy maaleja, jotka on tarkoitettu ruiskuihin käytettäväksi. Model Air nimellä menevät. Tosin en tiedä mistäpäin suomea näitä saa, mutta eiköhän sotataito kautta saa tilattua.
Tietysti voisit myös kokeilla citadel/vallejo maalien ohentamista game thinneriltä jota löytyy vallejolta game color -sarjasta.
Tietysti voisit myös kokeilla citadel/vallejo maalien ohentamista game thinneriltä jota löytyy vallejolta game color -sarjasta.
Hankala muistaa tarkkaa määrää, mutta kannattaa aloittaa öbaut washin ohuella maalilla ja muuttaa koostumusta sen mukaan mitä rusku käyttää - myös eri ruiskuille sopii hieman eri vahvuiset maalit.MarineXor kirjoitti:Paljonko vettä pitäisi satsiin laittaa..arviolta?
Jos se on samaa tavaraa mitä itselläni, niin en suosittele - muokkaa sävyä liian paljon ja ei varsinaisesti tee väristä hirveän paljon juoksevampaa. Folk Artin thinneri sen takia, että se on läpinäkyvää, muuten vesi. Alkoholia voit ehkä myös kokeilla, mutta sen toimivuudesta en mene takuuseen.Icecube kirjoitti:Tietysti voisit myös kokeilla citadel/vallejo maalien ohentamista game thinneriltä jota löytyy vallejolta game color -sarjasta.