eli onk trebuchet (eli brettien sota kone ) vai knights of the realm
Kiitos vastanneille
onko trebuchet parempi kuin kngith of the realm
onko trebuchet parempi kuin kngith of the realm
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Teonanacatl
Aika harvoin näkee sotakoneita liikuteltavan muutenkaan.Karu kirjoitti:Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.
Trebuchetillakin on tehtävänsä, onhan se tehokas sotakone. Deployaamisessa kannattaa pitää mielessä, että sitä ei voi liikuttaa parempiin asemiin myöhemmin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Joissain tilanteissa (varsinkin turnausympäristössä) voi olla hyvinkin vaikea löytää sotakoneille oikeasti hyvää paikkaa, josta olisi näköyhteyttä kaikkialle. Lisäksi mm. chargejen tieltä voi paeta, jos näkee loppupelin ampumisen yhden vuoron ampumista parempana.Slugger kirjoitti:Aika harvoin näkee sotakoneita liikuteltavan muutenkaan.Karu kirjoitti:Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.
Trebuchetillakin on tehtävänsä, onhan se tehokas sotakone. Deployaamisessa kannattaa pitää mielessä, että sitä ei voi liikuttaa parempiin asemiin myöhemmin.
Aika harvoin näkee sotakoneita liikuteltavan muutenkaan.Karu kirjoitti:Joissain tilanteissa (varsinkin turnausympäristössä) voi olla hyvinkin vaikea löytää sotakoneille oikeasti hyvää paikkaa, josta olisi näköyhteyttä kaikkialle. Lisäksi mm. chargejen tieltä voi paeta, jos näkee loppupelin ampumisen yhden vuoron ampumista parempana.Slugger kirjoitti:Aika harvoin näkee sotakoneita liikuteltavan muutenkaan.Karu kirjoitti:Joo. Bretonnia-armeijassa tulee olla vähintään se yksi yksikkö knights of the realmia, itse käytän kolmea-neljää, välillä myös errantteja.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- The Captain
- Valvoja
Re: ehem
Kannattaa lähteä liikkeelle siitä, että saa aikaiseksi laillisen ja pelikelpoisen armeijan. Tähän tarvitset kaksi core unittia, kenraalin ja BSB paladiinin. Trebuchet ei ole mikään näistä, joten en lähtisi ostamaan sitä näin alkuvaiheessa, jos ylipäätään lainkaan.samba kirjoitti:kiitos vastauksista mutta minulla on jo realmeja 1 paketti ja mietin seuraavaa pakettia[/list]
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.