"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

''Puhdasta'' Nurglea

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Pink Knight

''Puhdasta'' Nurglea

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

Juu eli tämmöisen maalailin Royal Toys -kaupan maalauskilpaan, joten yritystä on vähän mukana. Ei se toki mitään mahtavaa ole ja kuvakin on heikko, vaan silti huomioon ottaen maalausurani keston olen itse tyytyväinen. Linkin takana paremmat selostukset.

http://www.galtsu.net/kuva/1997/

Tyyli on tarkoituksella tuollainen puhtoinen, eikä sellainen 'roiskinpa vihreää ja ruskeaa tinan/muovin palalle ja sanon jotta on Nurgle joten saa olla sotkuinen'. Itse pidän puhtaammasta maalausjäljestä enemmän. Kommenttia toivoisin, miten tästä vielä parannetaan seuraaviin tuotoksiin.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
waloks

?

Viesti Kirjoittaja waloks »

Tuo kypärä ei oikein sovi tuohon
muuten se on kaunis
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Minusta tuo on kovin nätti. Kypärästä pidän itse, mutta mielipidekysymyshän se on. Eihän tuossa nyt mitään ihan hirveän innovatiivista ole, mutta hienosti olet silti maalannut. Ja tuo lievästi kiiltävä panssari antaa omasta mielestäni hyvän "limaisen" vaikutelman ukolle. Jos nyt muualta kiiltää, kuin kypärästä (ja sekin voi olla vain joku offgame heijastuma, hyvä efekti silti tullut, vaikka olisikin ihan vain kuvauksesta riippuva).

Kyllähän tuolla tavalla maalattu kaaosarmy on varmasti näyttävä pöydällä.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Ihan hyvännäköinen. Kyllä tuommosella kelpaa pelata.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Oikein mainio figu. Vasara jotenkin näyttää omituiselta mutten kyllä nyt äkkiä keksi miten sitä voisi parantaa. Hieman näyttää kiiltävänkin, mutta kokonaisuutena erittäin hieno figu. Hienosti olet nuo vihreät osat maalannut.
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Okei.. en tainnukkaa antaa tota warrua ihan turhaan :D
Parempi oiski voittaa. No joo, mutta itse figu on varsin mukavalla vihreällä sudittu ja sarveton kypärä aina parempi Nurglen kanssa.
Voita siis ja ota kuvia mun Adeptus Custodesta joku kerta.
Eluqqa

Viesti Kirjoittaja Eluqqa »

Heh, kilpailua.

Ihan hienohan tuo, etenkin vihreät osat. Maalaus on siistiä ja viimeistellyn näköistä, paitsi ehkä tuossa "kauluksessa". Ei siinä mitään varsinaista vikaa ole, jotenkin vain mielestäni vaikuttaa että sitä voisi vielä hieman parantaa muiden osien maalaustasoon verrattuna. En kyllä tiedä, miten sitä sitten voisi parantaa.. :p
Uzuhl

Viesti Kirjoittaja Uzuhl »

tosi siisti mut mä muokaisin sitä merkkiä ennemi ku otaisin sen pois
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”