"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tonnilla (1000) Avaruusötökkiä hupipeleihin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Grimmi

Tonnilla (1000) Avaruusötökkiä hupipeleihin

Viesti Kirjoittaja Grimmi »

Ihan hupimielinen lista kaveripeleihin. Kaikenlaista kommenttia sekä parannusehdotuksia tulemaan.

HIVE FLEET LOL

HQ:

Hive Tyrant "Omg"
Extended Carapace, Venom Cannon, Scything Talons, Flesh hooks, Enhanced Senses, Toxin sacs

3x Tyrant Guard retinue "f4gg0ts"
Flesh Hooks

=302pts

TROOPS:

12x Genestealer Brood "pwnge"
Extended Carapace, Flesh hooks

=252pts

16x Hormagaunt Brood "lawl"
Adrenal glands (i), flesh hooks

=192pts

ELITES:

3x Warrior Brood "n00b"
Extended carapace, Toxin Sacs, Enhanced Senses
Venom Cannon, 2x Deathspitter, Scything Talons

=118pts

HEAVY SUPPORT:

2x Zoanthropes "Roflz"
Warp Field, Warp Blast, Synapse Creature

=130pts

Total pts: 994pts
Models: 38

Tuli muuteltua listaa.. fexi lens helvettihin. Tyrant guardit sen takia listassa kun vastassa tulee olemaan varmaankin Eldaria sekä Taukkeja. Pelkään pyssyjä. Lista on luultavasti huono, mutta se ei menoa estä =) ja Tyrantilla on sen takia Venom cannon että saan tiputettua toivon mukaan jonkinnäköisen roskapöntön ennen muuta lähistelyä.
Viimeksi muokannut Grimmi, Pe 24.11.2006 14:16. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
No ei ole ei.
Uzi-99
Viesti:

Re: Tonnilla (1000) Avaruusötökkiä hupipeleihin

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Hive Tyrant: Laiton, kodeksin sivu 33, oikea alalaita, "Winged", toinen kappale, viimeinen lause: "A winged model..." Ja olkoon miten hupilista, en näe mitään mieltä varustaa siivekästä Tyranttia kalliilla pitkän kantaman aseella. =)

Warriors: FlsHksien tarkoitus ampujilla? Devourerien tehon puute noin yleensäkin? Toisaalta, painotan omia ampujiani ajoneuvotorjuntaan, joten olen jalkaväen ampumista vastaan noin yleensäkin.

Genestealers: Tällä varustuksella toimivat normaalilistassakin.

Hormagaunts: Samoin nämä. =)

Carnifex: Augh! Olen paatunut lähis-'Fexien vastustaja, mutta hupilistassa tee niinkuin tykkäät. =P

Toki sanot tähtääväsi enemmän hupilistaan, mutta itse käsitän hupilistalla listaa jonka tarkoitus ei ole voittaa ehdottomasti vaan pelata hyvä peli epätavanomaisemmilla valinnoilla (Lictoreita, Biovoreja, Ravenereita)... Se ei kuitenkaan edelleenkään kata tehottomia biomorfi/-asevalintoja (Tyrant, 'Fex, Warrut). En näe hirveästi hupia hassata pisteitä juttuihin jotka parhaimmillaankin ovat epäilyttäviä, mutta kukin tyylillään! ;)

Sekä Tyrant että 'Fex näin alhaisen pistemäärän pelissä tuntuu hiukan liioittelulta... Tyrantin luulisi riittävän pitkälle.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Grimmi

Uzi-99 kirjoitti:Hive Tyrant: Laiton, kodeksin sivu 33, oikea alalaita, "Winged", toinen kappale, viimeinen lause: "A winged model..."
Heh.. olenpas puusilmä. En ole pitkiin aikoihin nappeihin koskenut niin en oikein tahdo muistaa.
Ja "Hupilistalla" tarkoitan lähinnä sitä että kuhan jossain vähän jotain noppia roiskii pöydälle niin on kivaa =)

ja heh. vihaan ampuvia fexejä, en toki sen takia että huonoja olisivat. Niistä vain tulee niin käsittämättömän rumia niiden ihme pyssyjensä kanssa =) (niinkuin kaikista muistakin elukoista)
No ei ole ei.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Grimmi kirjoitti:Ja "Hupilistalla" tarkoitan lähinnä sitä että kuhan jossain vähän jotain noppia roiskii pöydälle niin on kivaa =)
--- Hupinsa kullakin. ;)
ja heh. vihaan ampuvia fexejä, en toki sen takia että huonoja olisivat. Niistä vain tulee niin käsittämättömän rumia niiden ihme pyssyjensä kanssa =) (niinkuin kaikista muistakin elukoista)
--- Mitä ampuviin ötöihin tulee, niin mikset esimerkiksi konvaisi niitä bioaseita vielä selkeämmin osaksi ötökkää? Riippuen tietysti paljonko haluat parveesi panostaa. =)

Uusi listasi:

Tyrant + Guard: Kävelevä perus-Tyrant Guardeilla. Onko ihan varma että tarvitset näin monta Guardia? Itse ottaisin yhden, mahdollisesti kaksi jollen ole aivan varma että vastustaja ei muuta otakkaan kuin LasCannoneita.

Kävelevälle se VCannon kannattaakin ottaa, itse pidän vielä BStranglerista kakkosaseena kun Tyrant kuitenkin on Monstrous, mutta toimii näinkin. =)

Warriors: Päteviä Warruja kevyeen ajoneuvotorjuntaan.

'Stealers: Kuten aiemmin.

Hormagaunts: Ilman siivekästä Tyranttia pitämässä Synapsessa, en luottaisi näihin. Muuten tulee vastustajalle hupia kun katsoo miten Hormat juoksee edestakaisin. ;) Tällä pistemäärällä saisit näiden sijaan jo Gargoyleja, jotka ovat nopeampia ja varmempia käyttää.

Jäisi tosin toinen Troop täyttämättä, mutta siihen ehkä miniyksikkö Spine/Termagaunteja Guardeista saaduila pisteillä?

Jos näille morfeja tahtoo, niin sitten ottaisin joko AG I:n tai FlsHksin, vähän vihusta ja maastosta riippuen. Muuten menevät turhan kalliiksi omaan makuun.

Jos matsaat lähinnä Eldaria ja Tauta vastaan niin saattavat Hormatkin toimia (kun pystyt voittamaan lähiksessä), mutta Marine-klooneja vastaan voi näiden hyöty olla kyseenalainen jos et pysty sitomaan taisteluun Synapsella.

Zoanthropes: Kestäviä, tulivoimaisia (jos osuvat) ja kohtuuhintaisiakin. Hyvä valinta.

Kaikkiaan ihan kelvollisen oloinen yleislista, jos kohta suhtaudun epäilevästi Hormagauntteihin ilman nopeaa Synapsia.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Grimmi

En välttämättä tarvitsekaan noin montaa guardia. Ne ovat nyt kaikki kehissä sen takia että saan vastaani Taukkien isoja pyssyjä ja bright lanceja kokemuksen mukaan melkoisen kasan. Luultavasti tulen myöhemmin vähentämään niiden määrää mutta kokeillaan nyt ensin näin :) ja nuo "yleishyödylliset" warriorit yritän saada pysymään gaunttien vauhdissa mukana, ainakin siihen asti että pääsevät iholle asti. Kiitos paljon kommenteista! Yritän ottaa vihjeestä papan tuleviin suunnitelmiin.

Edit: Unohdin sanoa tuohon gargoyle-ehdotukseen sen että laittaisin kyllä mielelläni, mutta yritän pitää listani mahdollisimman paljon sellaisena, mistä löytyisi ihan figutkin. Jo tällä hetkellä joudun laittamaan aivan liikaa paperilappuja pöydälle.
No ei ole ei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”