CORE:
glade guard:
12 168pts.
14 192pts.
18 240pts.
Scout:
6 102pts.
6 102pts.
glade riders:
8 228pts.
dryads:
12 156pts.
ja RARE:
waywatchers:
6 152pts.
Special puuttuu mut mitä näiden osalta kannattais vahvistaa??
ja charactereista...
omistan ainoastaan spellsingerin...
welffien armeijalista...
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
welffien armeijalista...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Gladeja en itse ihan noin isoina blokkeina pelaisi. Itse pelailin josksu 10 sällin blokkeina niitä. Dryadeja ei kannata ottaa 12 yhteen ryhmään, 8 ajaa saman asia, sillä kaikki 12 ei pääsisi edes lähiksessä lyömään. Kyllähän Welf armeija Highbornin tarvitsee. Itse en ikinä Eternal Guardseja pelannut, mutta niitä on ihmiset kehuneet. Voisit niitä vaikka blokin pelata. Myös Wardancerit ovat kovia mättäjiä, kunhan eivät itse joudu heti ensin hyökkäyksen kohteiksi, niitä sinun tuli pelata.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
eternalit ja wild rideritkin olisivat varmasti hyviä listassa....
wardancereitakin omistan kolme, mutta viisihän niitä pelaamiseen tarvitsee. Warhawk ridereistäkin yritän saada ryhmän kokoon...
dryadien osalta aattelin ostaa niitä rykmentin, jolloin sais kolme kahdeksan ryhmää...
Tällä hetkellä tilauksessa on vain siskot (täytyyhän kavereita vastaan saada joku überkiller...)
mitä mieltä olette highbornista eikö noblekin melkein aja saman asian ja maksaa vähemmän, vai olenko aivan väärässä??
wardancereitakin omistan kolme, mutta viisihän niitä pelaamiseen tarvitsee. Warhawk ridereistäkin yritän saada ryhmän kokoon...
dryadien osalta aattelin ostaa niitä rykmentin, jolloin sais kolme kahdeksan ryhmää...
Tällä hetkellä tilauksessa on vain siskot (täytyyhän kavereita vastaan saada joku überkiller...)
mitä mieltä olette highbornista eikö noblekin melkein aja saman asian ja maksaa vähemmän, vai olenko aivan väärässä??
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.