Moro.
Ajattelin laittaa tänne nyt jotain kun olen rekisteröitynytkin. Täällä on aivan upeita figuja ja hieman nolottaa laittaa tänne tälläistä perustasoa olevaa figua. Tässä on yksi mieluisista phoenix lordeistani ja varmaankin eniten peluutetuin. Olkaapa hyvä.
hieman nolottaa laittaa tänne tälläistä perustasoa
No HUH HUH! Kuule jos toi on perustasoa niin... tuohan on mahtava, itse tuskin jaksan duunata tuollaista jälkeä. Ei tuossa ole minun mielestäni mitään vikaa. Perustasoa, pyh...
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Komea figu, ite tykkään noista olkasuojista jotka ovat jotain luuta/nahkaa.Myös aseen vihreät pallot viehättävät.Ainoa asia mikä häiritsee on noi mustat letkut.Muuhun figuun olet selvästi panostanut mutta letkut eivät yllä samalle tasolle.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Et muuten viitsisi kertoa vihreiden pallojen reseptiä ?
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Kiitoksia vain paljon. On tullut tässä vuosien varrella hankittua niin paljon armeijoita, ettei aika oikein meinaa riittää ja siksi tulee laiskoteltua monessa vaiheessa.(myönnän, putket ovat hätäisiä) Tarkoitus oli tehdä figusta mahdollisimman tumma (hukkaamatta fire dragon tunnelmaa), sillä armeijana taustalla toimii ulthwé.
Vihreä on vanhaa kunnon ruohonvihreää, ja koska ensimmäiset eldarit (vuodelta 95) ovat myös samalla tavalla tehtyjä, niin ei viitsi muuttaa tyyliä kesken kaiken.
Pallukat/timantit ovat tehty silleen, että pohjana on musta ja siitä feidattuna dark angels green->snot green-> scorpion green ja lopuksi piste valkoista ylös.