Toivottavasti tuli oikeaan osoitteeseen.
Yleisesti hivellä olen nähnyt lohikärmeen siivet.(aika sopivat myös siihen) Mutta heräsi kysymys onko kukaan kokeillut Balrogin/Blood Dragon Nightmare siipiä.
Tosin Näiden kahden siivsitä en ole koon puolesta varma ovatko liian pieniä. Lohikäärmeen siivet muotonsa ja kokonsa puolesta hankaloittat hiven kuljetusta.
Eli olisi tarkoitus tehdä lentävä hive. Ja nyt on käynnissä siipien etsintä.
+++ankara edit: Siirsin oikealle alueelle+++
Hive Tyrantille siivet??
- NorjanPaavi
- Hands_of_blue
CMON:in haulla löytyy useita siivekkäitä tyrantteja (myös wursterin ja balrogin siivillä), hakusanaksi riittää hive tyrant.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Siivoo pöytäs, Sephiroth. 
Kyllähän Balrogin tai lohiksen siivet taitavat olla ne useimmiten käytetyt, mitä nyt yhtään olen tyrantteja nähnyt. Itse käyttäisin omalla tyrantillani (jos mokoman omistaisin) ensimmäisiä
Kyllähän Balrogin tai lohiksen siivet taitavat olla ne useimmiten käytetyt, mitä nyt yhtään olen tyrantteja nähnyt. Itse käyttäisin omalla tyrantillani (jos mokoman omistaisin) ensimmäisiä
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- NorjanPaavi