"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Dwarf.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Swarmp

Chaos Dwarf.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Morjens.
No tuli tässä vaihdettua kaverin kanssa figuja ja itse sain vaihdossa Fb Dwarf:eja.

No olen jostain syystä innostunut Chaoksesta, olen kuulut että 2008 vuona tulevat (ehkä) uudet Chaos Dwarf:it, no en ole varma tästä, ja en uskaltaisi viellä alkaa Konfailemaan Dwarf:ejani.

No itse sain vain vaihdossa jonkin kääpi heron (wanhaa edikkaa) ja 11 Thunderia. :D

Eli nyt kysynkin onko tämä huhu että 2008-vuonna tulee Chaos Dwarf:eja, tosi.

Kiitos etukäteen.
-Swarmp
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Itse kysyin samaa joitakin kuukausia sitten, mutten saanut kunnon vastausta. Hakua käyttämällä tulee vastaan tietoa/arvauksia että, tulevat vuonna 2007, 2008 tai eivät tule ollenkaan. Tiedä siitä sitten.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

:|
No toivottavasati tulevat 2008, kun tuli jo vähän konfailtua niitä kääpiöitä. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
arska_a
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska_a »

Voihan noista, jos eivät ilmesty niin tehdä Mordikkaan warbandin... Vaikkapa kääpiöiden säännöillä...
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”