Hyvä 1-2k:n melko tykittävä Empire lista?
Hyvä 1-2k:n melko tykittävä Empire lista?
Niin, elikkä, mikä olisi hyvä 1-2k:n melko tykittävä Empire lista, tosin ei ihan kokonaan tykittävää?
Kiitos, te kokeneemmat.
Kiitos, te kokeneemmat.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Armeijalistoja katsomalla saat jo hyvän kuvan siitä millainen on hyvä 2k:n empire lista. Mikään ei kuitenkaan voita omaa kokemusta, joten pelaa pelejä vaikka proxyllä ja tee omat johtopäätökset mitkä ovat hyviä valintoja armeijaasi ja pidä armeija sellaina, että on kiinnostavaa pelata. Toinen vaihtoehto on sitten tehdä oma lista ja laittaa se tänne. Kyllä me autamme listaasi parempaan suuntaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
ota jalkajousi miehii, 3 tykkii, pari heppa jengii, genu ja maagi siin on joku 1k tulee äkkii.
toi on melko tykittävä ja hepoilla blokkaat ne jotka sit tulevat lähistelemään lopuilla raadoilla
tyyliin pysy kentän laidalla ja ammu se 2 vuoroo jos vastustaja pääsee aloittamaan 3 jos itse pääset
( riippuu kyl vähän vastustajastakin )
toi on melko tykittävä ja hepoilla blokkaat ne jotka sit tulevat lähistelemään lopuilla raadoilla
tyyliin pysy kentän laidalla ja ammu se 2 vuoroo jos vastustaja pääsee aloittamaan 3 jos itse pääset
Muuten hyvä mutta tuo jalkaväkiyksikkö on vain auttamattoman pieni. Itselläni on melkein sama lista. Seuraavaksi vain lisää jalkaväkeä ja maagi...Hammerer kirjoitti:Olin ajatellut hankkia Empire Battalionin(10 Handgunners, 10 State Troops with swords, 8 Knightly Order, 5 Pistoliers ja 1 Great Cannon), Capitainin, Greatswordit ja tottakai Army Bookin, näin aluksi. Pisteistä en tiedä. Kuulostaako tuo hyvältä listalta?
Miten ite tykkäät. Parasta jalkaväkeä mitä empirelle saat, siis näin omasta takaa (en tiedä DoW:sta?). Itse pidän figuista ja ihan pelikelpoisiakin ovat. Tosin jos haluat ne neljä tykkiä kukkulalle laulamaan niin ethän niitä sitten tarttee.Hammerer kirjoitti:Kannattaako noita Greatswordeja hankkia?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
- Isompi Arska