Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia
Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia
Sain Ninnulta lähän kuvia mininäyttelystä. Löytyvät täältä. En vielä ole kääntänyt kuvia tai tehnyt thumbeja, mutta teen kun kerkeän. Ajattelin, että ihmiset haluavat mielellään nähdä kuvat jo tuoreeltaan.
Kivaa olisi jos näyttelyn avajaisiin osallistuneet voisivat kertoa hiukkasen, että miten meni ja oliko porukkaa/kiinnostuneita? Mites ihmiset suhtautuivat yleensä?
Kivaa olisi jos näyttelyn avajaisiin osallistuneet voisivat kertoa hiukkasen, että miten meni ja oliko porukkaa/kiinnostuneita? Mites ihmiset suhtautuivat yleensä?
Re: Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia
Ei kauheasti pikku-ukkoilijoita näkynyt, ja maalauspöytämme oli aika piilossa että harva eksyi muutenkaan paikalle. Jonkin verran pörräsi kiinnostuneita vitriinien ympärillä. Osa heistä ei kyllä taatusti ollut figuttajia. Vanhemmat ja sukulaiset taisivat olla suurin yleinen nimittäjä yleisön joukossa... ;-)
Kirjaston ihiset suhtautuivat hommaan ymmärtäväisesti ja ystävällisesti, nuortenosaston hoitaja oli yllättynyt siitä kuinka hienoja figut olivat. Toivottavasti näyttely kerää yleisöä niin figuilijoista kuin muistakin kirjastonkävijöistä.
Kirjaston ihiset suhtautuivat hommaan ymmärtäväisesti ja ystävällisesti, nuortenosaston hoitaja oli yllättynyt siitä kuinka hienoja figut olivat. Toivottavasti näyttely kerää yleisöä niin figuilijoista kuin muistakin kirjastonkävijöistä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tosi nättejä figuja. Toivottavasti saadaan edes pari lisää harrastajaa...
Voisko joku valaista tuossa maalaus tiimissä esiintyy?? Ninnu oli ainoa jonka tunnistin
. Ja sitten Day taitaa esiintyä kans tuossa (?).
Voisko joku valaista tuossa maalaus tiimissä esiintyy?? Ninnu oli ainoa jonka tunnistin
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Juu, Ninnu totesikin kaiken oleellisen ensimmäisessä viestissään. Näyttelystä löytyy tietysti myös Migsulan, Von Carsteinin ja Kapteeni K:n figuureita, vain muutamia mainitakseni. Niin, ja on siellä omianikin, kuten Machiavelli huomautti. Ehkä kannattaa jättää oikeiden nimien ja sotun nickien yhdistäminen muille, niin saavat kaikki hieman arvailla 
Jos ei muuta, niin ainakin ihmiset näkevät kauniita figuja vaikkeivat harrastuksesta mitään ymmärtäisikään. Jos jonkun päivä paranee, on näyttely saavuttanut jo paljon. Kunhan ihmiset tykkäävät.
Jos ei muuta, niin ainakin ihmiset näkevät kauniita figuja vaikkeivat harrastuksesta mitään ymmärtäisikään. Jos jonkun päivä paranee, on näyttely saavuttanut jo paljon. Kunhan ihmiset tykkäävät.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Paikalla oli maalailemassa ja muuten kuvista näkyy Kapteeni K, Luutnantti L, Day, Tomppapomppa ja minä. Ja vikassa kuvassa pääosassa Vallejon maalit... ;-)Machiavelli kirjoitti: Tosi nättejä figuja. Toivottavasti saadaan edes pari lisää harrastajaa...
Voisko joku valaista tuossa maalaus tiimissä esiintyy?? Ninnu oli ainoa jonka tunnistin. Ja sitten Day taitaa esiintyä kans tuossa (?).
Jag känner en bot
Re: Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia
VonCarstein kirjoitti:En vielä ole kääntänyt kuvia tai tehnyt thumbeja, mutta teen kun kerkeän. Ajattelin, että ihmiset haluavat mielellään nähdä kuvat jo tuoreeltaan.
-
Luutnantti L.
Joo, oli todella hyvä näyttely, ja leukaaloksauttavia ukkoja. Kiitoksia vain kaikille, oli ilo olla mukana! Ainoa kaduttava asia taitaa olla se, että paikalla maalaamastani mutanttigobbosta ei ole kuvia näyttää kansalle.
Ja mikäli ketään kiinnostaa, mä olen se poninhäntäinen kaveri villapaidassa joka nykertää ukkoa.
Ja mikäli ketään kiinnostaa, mä olen se poninhäntäinen kaveri villapaidassa joka nykertää ukkoa.
Hrrm... Mikäköhän ikäisiä me ollaan. No esiteinejä ainakaan suurin osa poruksta ei ole. Ja maalausvuosiakin on tainnut kertyä vuosi jos toinenkin jokaiselle.Robocop kirjoitti:Oli kyllä aika makeita ukkoja kun kattelin. Minkä ikästä porukkaa noi tyypit on, jotka on maalannu noi miniatyyrit?
Jag känner en bot
Pitäisikö sanoa että olemme keskimäärin Ninnun ikäisiä? (Joka lienee totta - mutta jätetään Ninnun todellinen ikä paljastamatta)
Keskimäärin siis vanhempia kuin 20v mutta nuorempia kuin 30v. (Lähes) kaikkien iät osunevat tuolle välille ja keskiarvo lienee jossain Ninnun iän kohdalla?
Keskimäärin siis vanhempia kuin 20v mutta nuorempia kuin 30v. (Lähes) kaikkien iät osunevat tuolle välille ja keskiarvo lienee jossain Ninnun iän kohdalla?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Hyi hyi, eikö äiti sanonut sulle, että naisen ikää ei saa paljastaa tai edes vihjailla sinne päin
. Ha haa, oon nähnyt dayn livenä fantsussa ja pitänyt käsissäni sen figuja. Jee. Se on ihmeellistä koska asun täällä landella keravalla ja tuun harvoin hesaan. Ja se on sääli koska ei löydy aikaa ja rahaa tulla kattoo sitä näyttelyä
.
*Katsoo Dayta huvittuneena* Noh 20.2. olen 25 vuotta. :-) Aika hyvä keskiarvo. :-DDay kirjoitti: Keskimäärin siis vanhempia kuin 20v mutta nuorempia kuin 30v. (Lähes) kaikkien iät osunevat tuolle välille ja keskiarvo lienee jossain Ninnun iän kohdalla?
Jag känner en bot
Minäkin olen samassa kuvassa mutta vaan nastyn takana (olen se olio jolla on viininpunainen takki *hehkuttaa kybällä*.)nasty goblin kirjoitti:juu toi kyseinen gobbo oli ihan mahtavaLuutnantti L. kirjoitti: Ainoa kaduttava asia taitaa olla se, että paikalla maalaamastani mutanttigobbosta ei ole kuvia näyttää kansalle.![]()
minäkin olin yhdessä kuvassa *hehkuttaa*
Se mutanttigobbo on ihan hulvaton
Kannattaa käydä katsomassa tuo näyttely.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
- Henri Ketonen