Metsähaltiat talven väreihin.
Metsähaltiat talven väreihin.
Selailin taas tuota FB:n sääntökirjaa, jos jotain mielenkiintoista löytyisi, ja kävikin aika hyvä tuuri; uutta väriteemaa etsiskelin WElffeilleni, ja mitä kirjan loppupäästä löytyykään! Aivan ihastuttava ja upea valkoinen haltia-armeija! Tykästyin teemaan heti, ja kysyisinkin teiltä kahta asiaa:
1. Mitä (Citadelin) värejä noissa olisi hyvä käyttää? Onko kellään kokemusta?
2. Kuinka tehdä ''lunta'' beisseihin?
Ja tosiaan, noita Citadelin maaleja olen aikaisemmin käyttänyt, mutta ei ole mikään mahdottomuuskaan kokeilla jotain muuta merkkiä.
1. Mitä (Citadelin) värejä noissa olisi hyvä käyttää? Onko kellään kokemusta?
2. Kuinka tehdä ''lunta'' beisseihin?
Ja tosiaan, noita Citadelin maaleja olen aikaisemmin käyttänyt, mutta ei ole mikään mahdottomuuskaan kokeilla jotain muuta merkkiä.
-
EvilArchitect
Re: Metsähaltiat talven väreihin.
Jos teema on valkoinen haltia niin silloin varmaan ottaisin ite valkoisen sitten jonkun liilan mistä voi tehdä tosi himmeellä maalauksella highlighteja... ja sitten perus ruskeet harmaat ehkä jousiin... ja lumee voi ihan ostaa.. (se on saman tyyppistä kuin flokki tai static gras mutta vailkoista.. ja tietty voihan jotain esim static grassiä maalat valkoiseksi... kai en ole tota kokeillut mutta ostaisin ihan lunta kyllä,,,
Sitä saa mitä tilaa..
- MetalliMursu
Lunta ei kannata ostaa.
Ihan kelpoa saa esimerkiksi ohentamalla erikeepperiä vedellä, ja sitten ruokasoodaa sekaan.
Esimerkiksi omat kislevini olen basettanut näin.
Ihan kelpoa saa esimerkiksi ohentamalla erikeepperiä vedellä, ja sitten ruokasoodaa sekaan.
Folk metal? Check out Tarvas!
-
EvilArchitect
MetalliMursu kirjoitti:Lunta ei kannata ostaa.
hehe olipa hyvä idea
Sitä saa mitä tilaa..
-
General Eurond
WElffien AB:stä löytyy maalausideat kuhunkin vuodenaikaan. Talveen kehotettiin Shadow Greytä ja Commando Khakia. Vedä ne beissit vaikka sillä Skull Whitella.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
http://uk.games-workshop.com/woodelves/ ... howcase/2/
Siinä heti alussa on tksi lumiteemainen väritys.
Lunta saat sekoittamalla ruokasoodaa,erikeepperiä,ja hieman vettä
.
Siinä heti alussa on tksi lumiteemainen väritys.
Lunta saat sekoittamalla ruokasoodaa,erikeepperiä,ja hieman vettä
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 09:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäkin olen pistänyt uusiin Glade Guardeihini valkosta. Taidan tehdä muutamia melkein kokonaan valkoista. Tein jo yhden Suomivärisen millä oli suomen lippu viitassa ja pöksyissä. Voisiko siinä tehdä sillain että jos ne on talviteemassa, se vaikuttais siihen pelaamiseenkin? Kuten jossain topicissa puhuttiin laavassa elävistä nideistä, joihin tuli ei vaikuttanut. (Uusi rotu, Snow Elfs :D)