aseiden alle jäävät kohdat
- kersantti pippuri
aseiden alle jäävät kohdat
MItenköhän maalataan ne kohdat jaotka jäävät aseiden(tai muiden varusteiden) alle,sivulle tai väliin?
Re: aseiden alle jäävät kohdat
Niitä joko ei maalata, maalataan ennen kuin kiinnitétään ne osat jotka peittää ne kohdat, tai sitten otetaan figusta kiinni, kallistetaan sitä jotta se kohta näkyy, ja maalataan ne kohdat pensseliä hyväksikäyttäen...
- Hands_of_blue
Kannattaa maalata tuollaiset osat erillään muusta ruumiista ja liimata vasta sitten. Jos on tullut jo liimattua pitkäharjainen sivellin vain käyttöön ja yrität maalata parhaasi mukaan. Tuollaiset kohdat eivät kuitenkaan ole niitä kaikkein näkyvimpiä joten maalauksen ei tarvitse olla aivan yhtä smoothia kuin muualla.
-
turturri
Ainakaan pelifiguissa ei varmastikaan ketään haittaa, mikäli aseen/repun/tms. takia et ole voinut maalata jotain kohtaa, sillä todennäköisesti kukaan ei tule koskaan sitä figuistasi tarkastamaan. Poissa näkyvistä - poissa mielestä. Jos asia kuitenkin häiritsee, voit esimerkiksi muovifiguja maalatessasi maalata hahmot ilman haittaavaa osaa, ja liimata sen vasta sen jälkeen. Monet ihmiset toimivat esimerkiksi kilpien kanssa niin, että kilvet maalataan erikseen ja liimataan figuun vasta myöhemmin, itsekin teen näin. Yleensä kuitenkin jätän sellaiset alueet, joita kukaan ei näe tylysti maalaamatta.
Itse paikkaan pelifiguissa nuo paikat kylmästi mustalla värillä, elleivät liian ilmeisiä ole.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!