"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

aseiden alle jäävät kohdat

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
kersantti pippuri

aseiden alle jäävät kohdat

Viesti Kirjoittaja kersantti pippuri »

MItenköhän maalataan ne kohdat jaotka jäävät aseiden(tai muiden varusteiden) alle,sivulle tai väliin?
Oberon

Re: aseiden alle jäävät kohdat

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Niitä joko ei maalata, maalataan ennen kuin kiinnitétään ne osat jotka peittää ne kohdat, tai sitten otetaan figusta kiinni, kallistetaan sitä jotta se kohta näkyy, ja maalataan ne kohdat pensseliä hyväksikäyttäen...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Kannattaa maalata tuollaiset osat erillään muusta ruumiista ja liimata vasta sitten. Jos on tullut jo liimattua pitkäharjainen sivellin vain käyttöön ja yrität maalata parhaasi mukaan. Tuollaiset kohdat eivät kuitenkaan ole niitä kaikkein näkyvimpiä joten maalauksen ei tarvitse olla aivan yhtä smoothia kuin muualla.
turturri

Viesti Kirjoittaja turturri »

Ainakaan pelifiguissa ei varmastikaan ketään haittaa, mikäli aseen/repun/tms. takia et ole voinut maalata jotain kohtaa, sillä todennäköisesti kukaan ei tule koskaan sitä figuistasi tarkastamaan. Poissa näkyvistä - poissa mielestä. Jos asia kuitenkin häiritsee, voit esimerkiksi muovifiguja maalatessasi maalata hahmot ilman haittaavaa osaa, ja liimata sen vasta sen jälkeen. Monet ihmiset toimivat esimerkiksi kilpien kanssa niin, että kilvet maalataan erikseen ja liimataan figuun vasta myöhemmin, itsekin teen näin. Yleensä kuitenkin jätän sellaiset alueet, joita kukaan ei näe tylysti maalaamatta.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Itse paikkaan pelifiguissa nuo paikat kylmästi mustalla värillä, elleivät liian ilmeisiä ole.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”