tankkien extra armorit
tankkien extra armorit
kaverini sanoo että jos haluaa tankkiin extra armorit siihen pitää lisätä jotain lisälevyjä ja tällee. onko totta???
Re: tankkien extra armorit
Olisihan se suositeltavaa, mutta ei lähellekään kaikki tee näin. Jos osaat/sulla on aikaa, niin voit tehdä lisäpanssareita, mutta ilmankin saa olla.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
-
DrPullasorsa
Siis jos haluat wysiwyg:iä noudattaa, niin silloin kyllä.
Jos et, niin silloin vastustajalle on fiksua mainita asiasta.
Jos et, niin silloin vastustajalle on fiksua mainita asiasta.
Näitä sattuu...
- Guardsniper
Vain jos haluat(/turneen tai muun vastaavan tapahtuman säännät vaativat) niin voit tehdä wysiwyg (what you see is what you get) tankin, mutta tulisi ainakin mainnita vastustajalle asiasta (siis jos kyseessä ei ole täysin wysiwyggi).
Henk.koht. en jaksa väsäillä mitään extra armoureja, mun paras kaveri ei jaksa, mun serkku ei jaksa, serkun poikakaan ei jaksa... (oikeastaan aika harva jaksaa edes turnauksissa) no joo, mutta ei siis pitäis olla välttämätöntä ainakaan kaveri peleissä.
Niin ja jostain muistan lukeneeni, että semmottii "uppgradeja", jotka tulee tankin/soltun mukana noin niin kuin vakiona, kuten esim. BT land raider crusaderin extra armour tai BA tactical marsun bolt pistoolit, ei ole tarvetta tuoda ilmi figun ulkonäöllä. Eli siis Esim. Blood Angels tactical marinen ei tarvii pitää bolt pislaa ja bolteria kädessä, koska niiden oletetaan kuuluvan ko. napin varustukseen (se marsu kaivaa bolt pislansa esim. p********än).
Yhteenvetona siis EI TARVII LISÄILLÄ MITÄÄN LEVYJÄ JOS ET HALUA (muista kuitenkin mainita vastustajallesi extra armoureista jos semmotteet oot "ostanu").
Henk.koht. en jaksa väsäillä mitään extra armoureja, mun paras kaveri ei jaksa, mun serkku ei jaksa, serkun poikakaan ei jaksa... (oikeastaan aika harva jaksaa edes turnauksissa) no joo, mutta ei siis pitäis olla välttämätöntä ainakaan kaveri peleissä.
Niin ja jostain muistan lukeneeni, että semmottii "uppgradeja", jotka tulee tankin/soltun mukana noin niin kuin vakiona, kuten esim. BT land raider crusaderin extra armour tai BA tactical marsun bolt pistoolit, ei ole tarvetta tuoda ilmi figun ulkonäöllä. Eli siis Esim. Blood Angels tactical marinen ei tarvii pitää bolt pislaa ja bolteria kädessä, koska niiden oletetaan kuuluvan ko. napin varustukseen (se marsu kaivaa bolt pislansa esim. p********än).
Yhteenvetona siis EI TARVII LISÄILLÄ MITÄÄN LEVYJÄ JOS ET HALUA (muista kuitenkin mainita vastustajallesi extra armoureista jos semmotteet oot "ostanu").
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Half-breed
Lisäyksenä sanottakoon, etten ole vielä itse kuullut yhdestäkään turnauksesta täällä suomenmaalla, jossa oltaisiin avauduttu näkymättömistä extroista, joten täällä kotosuomessa ei tuo puute haittaa, ellei vastustajasi ole täysi pilkunviilaja, jota lyöt sitten sääntökirjalla päähän ja näytät sieltä sen alussa olevan "The most important rulen."Guardsniper kirjoitti:Vain jos haluat(/turneen tai muun vastaavan tapahtuman säännät vaativat) niin voit tehdä wysiwyg (what you see is what you get) tankin, mutta tulisi ainakin mainnita vastustajalle asiasta (siis jos kyseessä ei ole täysin wysiwyggi).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.