"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pitäs syödä rottia..

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Rautamaha

Pitäs syödä rottia..

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Eli ogreilla rottia vastaan tonnin pelissä.Vastassa ei ole mikään SAD.
Pitääkö vain edetä ja chargata ja toivoa että karkaavat?
Otanko kilon Oltermannia mukaan :D
Viimeksi muokannut Rautamaha, Su 16.09.2007 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fellows, there's a troll among us.
Steropes

Re: Pitäs syödä rottia..

Viesti Kirjoittaja Steropes »

Muista ottaa ketsuppi mukaan, muuten niitä ei saa alas...

Mutta asiaan: itsellä on ainakin se käsitys, että jos haluaa käyttää ogreja tehokkaasti on parempi päästä nopeesti lähikseen. Ogrejen bs kun on mitä on, eikä joukkojen määrällä oikeen voi mässäillä(, ellei käytä gnoblareita suurina määrinä), niin parasta ois yrittää mennä läpi sillä raa'alla voimalla.
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

Skaveneiden matalan ld:n kannalta minä ottaisin brahmir statuen ja skullmantlen peliin.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Jopotzuki kirjoitti:Skaveneiden matalan ld:n kannalta minä ottaisin brahmir statuen ja skullmantlen peliin.
skavenien matalan ld:n? Itse olen useimmiten pelannut ld9-10 skaveneita vastaan. Ei vaikuta kovin matalalta.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ihmeesti se siitä kyllä tippuu siinä vaiheessa, kun katsotaan kuka breikkaa ja kuka ei :/ Tarpeeksi tappoja, niin se LD ei ole edes ennen modifiereita kuin parhaimmillaan kaheksan. Mutta joo, periaatteessa hyvä LD niin kauan kun menee hyvin :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

rottia vastaan gnobboista olis apua hyvin. ne voi auttaa ogreja outnumberoitumisen kanssa ja kävellä rättäreitä päin, niitä sieltä varmasti löytyy. isoja skavenblokkeja vastaan olis roskanheittäjä hyvä, rotilla on on vaan se T3 ja niitä jää monta alle kun hyvin osuu. ottaisin kanssa ehkä kaks yksikköö ruudinröyhtäisijöitä kun ne harventaa rottien rivejä hyvin. niiden liippa ja outnumbervarmuus tippuu samalla. jokunen gorger tulemaan flankkiin ja gutmagickia olis hyvä saada kun paniikki voi olla rotille aika paha juttu välillä.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Pikku kirjoitti:
Jopotzuki kirjoitti:Skaveneiden matalan ld:n kannalta minä ottaisin brahmir statuen ja skullmantlen peliin.
skavenien matalan ld:n? Itse olen useimmiten pelannut ld9-10 skaveneita vastaan. Ei vaikuta kovin matalalta.
Brahmir Statue miinustaakin 3 skavenien tai kaaoksen leadershipistä ^^ Kyllä se hieman auttaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

JakeZuku kirjoitti:
Pikku kirjoitti:
Brahmir Statue miinustaakin 3 skavenien tai kaaoksen leadershipistä ^^ Kyllä se hieman auttaa.
Edellinen viesti nimenomaan antaa käsityksen siiitä, että skavenien perus ld olisi huono, ei siitä paljonko joku itemi sitä laskee.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Pikku kirjoitti:
JakeZuku kirjoitti:
Pikku kirjoitti:
Edellinen viesti nimenomaan antaa käsityksen siiitä, että skavenien perus ld olisi huono, ei siitä paljonko joku itemi sitä laskee.
No se niitten perus LD onkin aika kuraa, mutta saavat jotain ihme erikoissääntöjä sitä buffaamaan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Saavat jokaisesta rankista +1 leaduun...
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Tyranni kirjoitti:Saavat jokaisesta rankista +1 leaduun...
No woah. Eipä siis ole sen lidukan laskeminen vaikeaa, vaikka ilman mitään esineitä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Ota vielä hero daemon killer scarseilla, terrori on ihan kiva lisä kun pelaillaan tuommosia pelokkaita rottia vastaan.

edit:no joo, eiköhän se fear toisaalta riitä ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”