pitääkö ne ampua vaikka tykillä tai ampuja ukoilla? kitos vastauksest a minulla on peli ja haluaisin tietää
voiko joku kertoa wsän?
-
kana lintu
voiko joku kertoa wsän?
jos ukkelillani on huono ws ja vastustajalla hyvä wssä niin miten osun niihin kun eihän parempia miekkailijoita voi iskeä?
pitääkö ne ampua vaikka tykillä tai ampuja ukoilla? kitos vastauksest a minulla on peli ja haluaisin tietää
aika uusi olen anteeksi
orkit on parahita muut on ihan tymiä 
-
Chaotic Dwarf
Re: voiko joku kertoa wsän?
Voi iskeä. Tarvitsee vain paremman noppaluvun, jonka näkee to hit- taulukosta. Esim. jos vastustajan ws on 3 ja sinun 2, niin tarvitset vähintään 4 osuaksesi. Kun vastustajasi taasen iskee tarvitsee tämä vain 3.kana lintu kirjoitti:jos ukkelillani on huono ws ja vastustajalla hyvä wssä niin miten osun niihin kun eihän parempia miekkailijoita voi iskeä?
Ei kai sitä nyt tarvitse anteeksi pyytää.kana lintu kirjoitti:aika uusi olen anteeksi
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-
kana lintu
ai joo en huomannu tuota taulukkoa, ajattelin vaan että parempaa miekkailijaa ei voi voittaa. KIITTI!! 
orkit on parahita muut on ihan tymiä 
Totta kai voi, eihän kukaan ole täydellinen miekkailemaan. Koko warhammereilla pelaamisesta menisi kaikki ilo, jos niitä joilla on parempi ws ei voisi lyödä. Kuvitelkaa nyt vaikka, jos shadowbladea yritettäisiin tappaa.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Siinäpä onkin se jippo että ilmestyy sotakoneitten takaa ja tappaa kaikkea mitä liikkuu.^Z3r0^. kirjoitti:Totta kai voi, eihän kukaan ole täydellinen miekkailemaan. Koko warhammereilla pelaamisesta menisi kaikki ilo, jos niitä joilla on parempi ws ei voisi lyödä. Kuvitelkaa nyt vaikka, jos shadowbladea yritettäisiin tappaa.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
-
Draich Master
Jeps. Mutta sitten kun se on ilmestynyt johonkin arkaan paikkaan, vaikka anviliin, niin käpsäpelaaja ottaa ääripultit kun Thorek kuoli KB:hen ja lasauttaa urkutykillä niin että hämärähintsussa tuntuu. Ei se kentälle sen ensimmäisen (mutta joskus todella ratkaisevan)taistelunsa jälkeen jää volttia heittämään.Tyranni kirjoitti:Siinäpä onkin se jippo että ilmestyy sotakoneitten takaa ja tappaa kaikkea mitä liikkuu.^Z3r0^. kirjoitti:Totta kai voi, eihän kukaan ole täydellinen miekkailemaan. Koko warhammereilla pelaamisesta menisi kaikki ilo, jos niitä joilla on parempi ws ei voisi lyödä. Kuvitelkaa nyt vaikka, jos shadowbladea yritettäisiin tappaa.
Nyt rupeaa menemään sen verran ot:ksi, että lopetetaan tämä keskustelu tähän paikkaan.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8