"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Green Knight

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Appron

Green Knight

Viesti Kirjoittaja Appron »

Olen ajatellut tämän ostoa eli onko tämä Hippiritari (Green Kinght) täysin turha. Paperilla näyttää aika kivalta mutta onko tästä mihinkään tositilanteessa.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson

I eatz yor brainz! -MN
Viiksivallu

Re: Green Knight

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Kyllähän sitä ainakin hupipeleissä ja miksei turnauksissakin voi silloin tällöin käyttää. Etenkin sellaisia pieniä ja taika-aseettomia armeijoita vastaan tämä on mukava, mutta se ns. "sulamis"sääntö on ikävä. Mutta kyllä se ainakin kelpaa tavalliseksi brettilordiksi.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Wellu

Viesti Kirjoittaja Wellu »

Green Knight:in figu on ainaki ihan kämyn hieno, tuun ostaa sen, vaikken koskaa brettejä keräiskään
Ikä on vain mielentila
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Muutamissa mega battleissa tullut käytettyä. Ihan veikeä, kikkailua vartenhan toi lähinnä on olemassa. Itse en kuitenkaan turnauksiin (tai 2000pts peleihin) ottaisi, sillä vastaa saattaa tulla vaikkapa dryadeja.
Appron

Viesti Kirjoittaja Appron »

No turnauksiin en lähde ainakaan tällä bretti armeijalla ja hupipeleissä minulla on vastassa melkein aina Skavenit, Kaaos(´Mortal) ja Käpsät. En tiedä toimiiko noita vastaan Green Knight hyvin mutta kyllä se on niin hieno että sen voisi ostaa.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson

I eatz yor brainz! -MN
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Skaveneiden aseita vastaan saattaa vähän kärsiä, etenkin weapon teameja vastaan. Mortal ja beast kaaosta vastaan on varmaankin ihan hyvä, jos siel ei ole paljon demoneita tai vihaisia sankareita. Käpsiä vastaan varmaankin ihan hyvä jos väistää riimutetut tykin yms. ammukset (vaikka se bretti wardi pelastaa kyllä aina, uskokaa pois..) Kyl ainakin itte tota olen tykänny käyttää..
Vradchuk

Viesti Kirjoittaja Vradchuk »

kyllähän Green knightillä on ihan ok hyvin tehoakin, itte tuhosin sillä hell cannonnin jolla on T7 S6 ja A4. mutta olihan sitä tuuriakin...
Ostan Strigoita Vampireja!

Games: 1.1.09-30.6.09: V:25 D:1 L:2
Games: 1.7.09-xx.xx.xxxx : V:1 D:1 l:3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”