Glade grass vs static grass
- Guardsniper
Glade grass vs static grass
Joo eli kysyisin vaan semmosta, että onko gladella ja staticilla jotain oikeaa eroa vai onko ero suurinpiirtein yhtä suuri kuin modelling puttyllä ja GS:llä? (huom. kyseessä on siis vain GW:n tuotteet).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Re: Glade grass vs static grass
Suurin erohan näiden kahden tuotteen välillä taitaa olla väri. Glade grass on semmoista vehreää teletappimaa ruohoa ja static on semmosta, ei niin kirkasta.
Toisin sanoen: Glade Grass on saturuohoa ja Static Grass realistista ruohoa.
Kyllä se GW:n static grass sekoitus on ihan yhtälailla saturuohoa kuin se glade grasskin...Jarva kirjoitti:Toisin sanoen: Glade Grass on saturuohoa ja Static Grass realistista ruohoa.
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
- The Captain
- Valvoja
Enintään glade grass on vielä häiritsevämmän silmiinpistävän neonvihreää. Ei noista kumpaakaan kehtaa sellaisenaan baseihin pistää.yrska kirjoitti:Kyllä se GW:n static grass sekoitus on ihan yhtälailla saturuohoa kuin se glade grasskin...Jarva kirjoitti:Toisin sanoen: Glade Grass on saturuohoa ja Static Grass realistista ruohoa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Guardsniper
Voikos niitä sitten värjätä/maalata?
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Voi toki. Itse ainakin olen maalaillut. Jotain vaaleahkon ruskeaa vähän harjailee niihin ni tulee ihan kivan näköistä ruohoa.Guardsniper kirjoitti:Voikos niitä sitten värjätä/maalata?
- Guardsniper
Maalaatko ihan niin kuin muut napin osat vai laimennatko maalia enemmän tai jotain?Xenon kirjoitti:Voi toki. Itse ainakin olen maalaillut. Jotain vaaleahkon ruskeaa vähän harjailee niihin ni tulee ihan kivan näköistä ruohoa.Guardsniper kirjoitti:Voikos niitä sitten värjätä/maalata?
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- dead flesh penalty
Liian vetisellä maalilla ei ruohoa kannata maalata, ei välttämättä tartu tai saa ruohon klimppiintymään. Mutta useimmat maalit ovat sellaisenaan kuitenkin liian tujua, vähän vettä sekaan ehdottomasti.
Toisaalta kannattaa kyllä harkita jo ennen kuin ostaa sen ruohopussin, olisiko esim. jokin woodland scenicsin tuote parempi tikki? Myös hamppuköyttä katkomalla saa hyvää, pitkää ruohoa (värikin on varsin realistinen, pientä sävytystä tietenkin kaipaa), eikä taatusti maksa liikaa.
Toisaalta kannattaa kyllä harkita jo ennen kuin ostaa sen ruohopussin, olisiko esim. jokin woodland scenicsin tuote parempi tikki? Myös hamppuköyttä katkomalla saa hyvää, pitkää ruohoa (värikin on varsin realistinen, pientä sävytystä tietenkin kaipaa), eikä taatusti maksa liikaa.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Itse suosittelisin hankkimaan noiden sijaan Woodland Scenicsin Medium Green Static Grass Flock - purkin. Tavaraa purkissa on reippaasti enemmän kuin GW:n, moninkertaisesti. Ja hinta vain 12,5 €. Ostin muistaakseni fantasiapeleistä