"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Meteor of the Aegis DBB-jenginä

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Plästik Dub

Meteor of the Aegis DBB-jenginä

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Joo eli itselleni tuli tuossa DBB-tiimiä suunnitellessa mieleen tilata Meteor of the Aegis-boxi, ja sitten maalata haarniskoiden selkään tuopit ;) tai jotain muuta baariin viittaavaa. Sen takia haluaisin saada kuvat Meteor of the Aegis-boxin kääpiöistä takaapäin, (jos joku nyt sellaisia täällä omistaa :P) niin tietäisin onko se paketti paras valinta tuon joukkoni tunnuksen osalta.

En nyt sitten tiennyt pitäisikö tämä laittaa muihin miniatyyripeleihin, tänne, confron osastolle vai mihin, mutta tämä on nyt tässä.

Kiitos jo etukäteen.
Hammerheart

Re: Meteor of the Aegis DBB-jenginä

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mulla on kuva yhdestä maalatusta, jossa myös takunen näkyy:

Kuva

Muut ovat vastaavanoloisia takaapäin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Kiitos tästä, vaikutti valintaani aika paljon. Pitää nyt vielä miettiä mihin tuon tuopin saisi maalattua, mutta kyllä se varmaan noihin figuihin onnistuu...
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Stuffaat tuon mittarin/pienen tuulettimenaukon whaever näkymättömiin ja siihen rautalevyyn maalaat, hm.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Miksi? Kyseessähän on selvästikin sisäänrakennetun oluttankin täyttöasteen ilmaisin...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”