"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

keräilijät joilla ongelmia englannissa

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
daemon slayer
Viesti:

keräilijät joilla ongelmia englannissa

Viesti Kirjoittaja daemon slayer »

http://www.co.jyu.fi/~np/rpg/misc/ropekaannokset.html
Jos teillä on vaikeuksia ymmärtää jotain engaltilaisia warhammeriin liittyviä sanoja, niin sivulta (joka on ylä puolella) voi katsoa niiden merkitykset.
:wink:
elämäni koostuu warhammerista. Te taas sanotte: "hanki uusi elämä!"
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Jo on kumma saitti
Behold the glory of my vermin horde
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Tuosta sivusta ei kyllä ole paljoa mitään hyötyä warhammerissa (paitsi jos joku haluaa puhua aseista suomenkielisillä nimillä, mutta jos haluaa niin voi lukea "Johdatus strategiapeleihin"-kirjan (ja nauraa)) enemmän ehkä RPG:ssä, jos siinäkään.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Eipä kannata ihan kritiikittä suhtautua tuohonkaan saittiin. Itse sotahistorian harrastajana olen törmännyt mitä omituisimpiin "tiedonlähteisiin", ja AD&D:stä/D&D:stä vedetyt määritelmät eivät välttämättä vastaa totuutta...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Lightsabre Valomiekka
Mitäh? :D
zqmfgb
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Flail = Varsta
Tuolle flail sanalle olenkin jo pitkään miettinyt suomennosta... Tosin, kuten kapu tuossa sanoi, kaikkea netistä löytämäänsä tietoa ei kannata pitää faktana.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Varsta on kyllä ihan oikein - jostain syystä siitä vain tulee aina mieleen viljanpuimisväline (joka se alun perin olikin, aivan kuten nunchakukin; väline vain on kehittynyt hieman eri tavalla kahden maanosan välillä...).

Hmm... täytyisiköhän saman tien katsastaa koko lista, ettei tarvitse kommentoida jokaista erikseen...

En taida jaksaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Hmm, väki täällä ei taida seurata enemmän noita uutisryhmiä. Niilolla on jopa oma finet.fan.niilo.paasivirta -ryhmä, ja toisekseen ei kukaan (kai)ota häntä aivan vakavasti. Toivottavasti.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

No, on tuosta varmaan jotain hyötyä minulle,kun olen vielä niin nuori ja oppimaton.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”