Miten maalata kuparia?
Miten maalata kuparia?
Elikkäs pitäisi miten maalata kuparia? Sitten vielä että miten maalata hapettunutta kuparia? PS. GW:n maaleja käytän.
cadavera vero innumera
Re: Miten maalata kuparia?
Varmaan lähtisin brazen brasilla liikkeelle, on tosin ehkä liian kiiltävää mutta en parempaa keksi
Hapettunut kupari... varmaan jotain vihreää (goblin?) lähtisin kuivaharjailemaan siihen, ja sen päälle ehkä vielä jotain, mutta en keksi mitä ;D
Ei ole tosiaan mitään kokemusta, mutta noin itse kokeilisin...
Ei ole tosiaan mitään kokemusta, mutta noin itse kokeilisin...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Hapettunut kupari on hieman sinertävämpää kuin gw:n vihreät joten sekoita mukaan tippa sinistä.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Ehkäpä brazen brass ja drybrushausta hawk turqoisella? Noin ainakin itse alkaisin kokeilemaan.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
Miten olisi hawk turqoise ja jade green sekoitus. HT taitaa olla ihan liian sininen. Onko GW:llä vielä jade green? Ei oo ihan ajantasalla kun melkein kaikki maalini on vanhaa mallia.jehuletti kirjoitti:Ehkäpä brazen brass ja drybrushausta hawk turqoisella? Noin ainakin itse alkaisin kokeilemaan.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Suosittelen tutustumaan tähän metalleja maalatessa, sillä kyseisestä artikkelista löytyy päteviä keinoja maalata erilaisia metalleja.
Artikkelin hapettumisefektiohjeessa mainittuja Jade Greeniä ja Beaten Copperia GW ei enää valmista, mutta kyseiksi väreiksi kelpaa Goblin Green ja Enchanted Blue -sekoitus ja metalliin Tin Bits sekä korostuksiin Brazen Brass. Tosin Vallejon valikoimasta löytyy nämä GW:n lakkautetut Jade Green ja Beaten Copper -vastineet, nimeltänsä Jade Green ja Hammered Copper.
Artikkelin hapettumisefektiohjeessa mainittuja Jade Greeniä ja Beaten Copperia GW ei enää valmista, mutta kyseiksi väreiksi kelpaa Goblin Green ja Enchanted Blue -sekoitus ja metalliin Tin Bits sekä korostuksiin Brazen Brass. Tosin Vallejon valikoimasta löytyy nämä GW:n lakkautetut Jade Green ja Beaten Copper -vastineet, nimeltänsä Jade Green ja Hammered Copper.
Olen itse joskus käyttänyt Scaly Greeniä ja washannut sillä kultaisia/kuparisia kohtia.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Niimpä juu. Eihän tullut mieleen. Oksidikerroshan yleensä kuluu pois helposti joten syvät kohdathan olisi niitä joissa hapettumia olisi.Galeios kirjoitti:Olen itse joskus käyttänyt Scaly Greeniä ja washannut sillä kultaisia/kuparisia kohtia.
Pitäähän tätä seurata ja ottaa itsekkin vaari neuvoista kun on kohta tehtävänä Kroot merc -armeija henkeen khorne..mutta siitä lisää sitten aikanaan Hanskan hiekkalaatikolla.