Tuossa on tuollainen, alunperin minun konvaama, nykyään kulkee Gobliinin alaisuudessa, kun möin örkkini hänelle. Kokoahan tuolla on kivat 8x8 tuumaa levey/pituus, ja korkeuttakin varmaan saman verran. Pohjana toimii pienoismalli tankki.
http://i4.photobucket.com/albums/y107/t ... ewagon.jpg
Ei tuo ehkä käyttökelpoisin ole, mutta on tuossa sentään munaa...
Battlewagon W.I.P. (iiiiso)
Battlewagon W.I.P. (iiiiso)
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Battlewagon W.I.P. (iiiiso)
Parhautta! :D
Hieno tornimainen palikkafiilis tankissa. Itse tykki on suht neutraali, vähän jotakin örkkimäisempää ja isompaa olisi voinut toteuttaa siihen. Mutta ei varmaan enää auta, jos figut myyty. Toihan on käytännöllisyyden huipentuma kun noin leveän tankin taakse mahtuu monen monta pikku trukkia. Muistan joskus pelanneenikin tuota vaunua vastaan joskus silloin hyvään aikaan kun vielä Paulig & Pitkis oli hengissä.
Hieno tornimainen palikkafiilis tankissa. Itse tykki on suht neutraali, vähän jotakin örkkimäisempää ja isompaa olisi voinut toteuttaa siihen. Mutta ei varmaan enää auta, jos figut myyty. Toihan on käytännöllisyyden huipentuma kun noin leveän tankin taakse mahtuu monen monta pikku trukkia. Muistan joskus pelanneenikin tuota vaunua vastaan joskus silloin hyvään aikaan kun vielä Paulig & Pitkis oli hengissä.
- P. Ruuhijärvi
Re: Battlewagon W.I.P. (iiiiso)
Tuo Wagonin ympärille kasattu Abrams M1/A1 ei ole oikein Tulevaisuutta, mutta parilla plasticardilla ja oheissälällä siitä saa orkimman. Muuten on todella hieno ja orkymaisesti lootattu ja pientä plussaa tornista.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()