"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire 2000pts Sieltä-ja-täältä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
aladdin

Empire 2000pts Sieltä-ja-täältä

Viesti Kirjoittaja aladdin »

Generalos Michael Powderos(halpa LD9,)
-Aomi
-Van horstmani
-pistol
=144

Warrior Presto Eusebio Lucidus(vakio valinta buustaamaan pakollista sisäpiiri-ryhmää)
-barded warhorse
-heavy armour
-great weapon
=112

Capitanos Antonio Banderolli(BSB)
-full plate armour
-sword of might
= 98

Core valintoja:

15 Handgunners
-champion with repeater handgun
=140pts

23 Swordmen full cmd
detouch
-9 swordmen
-9 free companies
=262

20 Flagellant
-prophet of doom
=210

5 Knights full cmd
=155

Specialities:

2x Great Cannun
=200

5 Pistolieros
-full cmd
=114pts

5 Knights of the white wolves(IC)
-champ
-musician
=154pts

Rare:

HellBlaster Volleygunnery team
=110pts

Steamy Tank
=300pts

Kovasti ammutaan ja laidoista pusketaan läpi ja pussitetaan vihollinen. Pappi tuo flagellantit coreen ja pistoolia kantava Kenraali tuo mukanaan 4 sotakonetta ja ylisuuren kiväärimiehespoppoon.
Kenraali ja BSB siis swordmeneihin ja pappi valkoisiin susiin(sopii hyvin great weaponinsa kanssa)

=1999pts
Viimeksi muokannut aladdin, La 23.02.2008 10:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Crystania

Re: Empire 2000pts Sieltä-ja-täältä

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Capitanos Antonio Banderolli
-full plate armour
-sword of might
= 98
Eikö kaverille saa kilpeä? Vai onko tullu pisteen puute tässä vaiheessa? Mielestäni jos sen kilven saisi niin ei olisi paha tai vaihka jopa Echanted shield.
Lista on aika mukavan näköinen empä oikein muuta keksi kommentoitavaa.
aladdin

kappas, tuohan on katsos BSB. unohtoi mainita
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Tuo 15 kokoinen yksikkö voisi suosiolla pienentää 10. kokoiseksi, tai jostain hankkia pisteitä että saat kaksi ryhmää tälläisiä. Myös papin save huolestuttaa, sillä 3+ on aika huono kun paremkin saisi. Itse ottaisin siltä kenraalin AoMIn, kenraali kun saa saman saven kun nousee ratsaille kilven ja full platen kanssa. Jos tahdot noin paljon flaguja, ota yksi lisää ja laita 3*7 muodostelmaan, tapoilla noilla mennään läpi eikä rankeilla. Myös perus knighteilta poistaisin championi, omasta mielestä liian kallis yhdestä atackista. Pistolier chmapalle sitten repeater pistol, kasvattaa yksikön ampumistehoa 20% kuitenkaa huonontamatta enää lisää champan osumista. Ja lippu tuohon IC yksikköön jos pappikin liittyy, vaikka noilta perusritareilta jos pakko, noihan on kuitenki se iskevämpi yksikkö.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Pistooliereistä ja jälkimmäisistä ritareista puuttuvat yksikkökoot.
aladdin

Flagellantit on voittaneet alle 5 tappelua mun armeijassani vierailleessaa, joten niiden tehtävä on sitoa vihollista ja siihen tuo 5x4 sopii paremmin ettei ihan kaikki mahdolliset pääse iskemään. Pappi on ratsulla, joten 18pisteellä saat tuon 3+ saven. Jalkamiehille joutuu sitten jo vähän buustimaan. Vierastan tuota ratsua jalkaveän seassa, ei heru tyylipisteitä. Tähän listaan päädyin ottamaan kevyen sarjan sankareita, joten turhat buustit sitten toisaalle.
Itse kyllä otan championit aina ritareihin, ettei kaikki tapot ole kavioiden vastuulla. 1 tappo tai +1cr, niin mieluummin otan yhden tapon.
Pistooleissa on full upit eli repeater pistol löytyy.
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

joo, itsekin miinustaisin tuosta handgunner yksiköstä sen 5 pois. Dispelliä ei oikein löydy, eikä niinkään rulliakaan. ottaisin sen yhden velhon ainakin rullilla, ellet sitten ole laskenut sen varaan, että vihollisen castingi on olemattoman heikkoa, noppatuuri huono tai vain tiedät, ettei ole tulossa taikalistaa vastaan... Tosin steam tank,jos löytyy, niin se kertoo jo paljon armeijan luonteesta (ja siitä, mikä yksikkö määrää kaapin paikan). Itse pitäisin myöskin sen champan knighteissä, jos laitat sen priestin samaan yksikköön ja nämä saavat hatredin, niin silloin sillä yhdellä attackillä on merkityksensä(etenkin chargessa, olen itse huomannut pelatessani). Hellblasteria en ole ikinä itse suosinut ja näinollen jättäisin sen pois, ja ottaisin tilalle vaikka sitten rocket batteryn(viiden pisteen sovellus). Flagellantit ovat hyvä valinta. Massassa pärjäävät, vaikka sitten uhraisitkin pari lahopäätä..
"Quod scripsi, scripsi"

-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

aladdin kirjoitti:Flagellantit on voittaneet alle 5 tappelua mun armeijassani vierailleessaa, joten niiden tehtävä on sitoa vihollista ja siihen tuo 5x4 sopii paremmin ettei ihan kaikki mahdolliset pääse iskemään. Pappi on ratsulla, joten 18pisteellä saat tuon 3+ saven. Jalkamiehille joutuu sitten jo vähän buustimaan. Vierastan tuota ratsua jalkaveän seassa, ei heru tyylipisteitä. Tähän listaan päädyin ottamaan kevyen sarjan sankareita, joten turhat buustit sitten toisaalle.
Itse kyllä otan championit aina ritareihin, ettei kaikki tapot ole kavioiden vastuulla. 1 tappo tai +1cr, niin mieluummin otan yhden tapon.
Pistooleissa on full upit eli repeater pistol löytyy.
Itselläni on falgut 7 levyisinä tuonut paljon voittoa, tai sitten ovat melkein yhtähyvin pitäneen blokkeja paikalla. Kyllä jotkut leveät yksiköt tai pari pienempää yksikkö voi hyvin saada iskuja flaguihin, mutta se pitää vain välttää. Jos stoppiyksikön tahdot, kokeile 5 suklaajunaa profeetalla. ;) Ota kuitenkaa huomioon että osa pelaajista ei katso kunnialla tuollaista toimintaa, mutta se on toimiva.
Itse olen pitänyt ratsusankaria tyylikkäänä, kyllähän niiden aatelistojen pitää olla korkeammalla että jalkaväen haju ei haittaa. Kuitenki jokainen tyylillään. Toinen vaihtoehto olisi että ottaisit Sword of Mightin bösbiltä ja antaisit sen papille. Mukaan vielä ench. shield niin papi omaa saman strenan, paremman saven ja magical hyökkäykset. Bösbi voi tällöin ottaa vaikka jonkun lipun, ja myös lippu blokille olisi hyvä kun sen saavat.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”